Najnovije vesti iz auto industrije
Toyota nagrađena od strane radničkog sindikata “Solidarnost“
Objavljeno: 29.04.2009.
Toyota Motor Manufacturing Poland (TMMP) nagrađena je prestižnom nagradom “Poslodavac - prijatelj zaposlenih” (“Employees Friendly Employer”) od strane legendarnog radničkog sindikata “Solidarność” (srpski: Solidarnost). TMMP je jedina dobila navedeno priznanje među automobilskim kompanijama...
"Toyota još jednom potvrđuje najbolju praksu kada govorimo o tome kako struktuiran pristup dugoročnoj saradnji sa predstavnicima svojih članova podržava radnu okolinu koja poštuje zaposlene." – Kazimierz Kimso, potpredsednik radničkog sindikata „Solidarność” u Wrocław regiji, obrazlaže ovaj izbor. "Obostrano razumevanje i efikasna komunikacija su primarna vrednost u kriznim vremenima u automobilskoj industriji kada obe strane pokazuju odgovornost za budućnost kompanije."- dodaje gospodin Kimso.
Priznanje predanosti TMMP zdravim odnosima u industriji od posebne je vrednosti u teškim vremenima za proizvođače automobila. „Ova nagrada potvrđuje naše nastojanje da ostvarimo otvoreni dijalog sa predstavnicima zaposlenih u obe naše fabrike u Poljskoj.” kaže Kenji Manabe, predsednik Toyota Motor Manufacturing Poland. „Istinski verujem da je međusobno poverenje i poštovanje osnova za tako efikasnu komunikaciju zajedno sa međusobnim razumevanjem zajedničkih napora koji se moraju preduzeti za dobrobit zaposlenih i stabilnost kompanije” – dodaje gospodin Manabe.
Toyota ima dve fabrike u Poljskoj. Toyota Motor Manufacturing (TMMP) koja se nalazi u Wałbrzych-u proizvodi manuelne i multi-mode menjače i benzinske 1.0l motore dok Toyota Motor Industries Poland (TMIP) koja se nalazi u Jelcz-Laskowice proizvodi dizel motore od 2.0l i 2.2l. Proizvodi obe fabrike su dizajnirani za Toyotine fabrike za sklapanje automobila u Evropi i Južnoj Africi.
Takmičenje “Poslodavac – prijatelj zaposlenih” (“Employees Friendly Employer”) organizovao je radnički sindikat “Solidarność” da bi se odalo priznanje kompanijama koje poštuju prava zaposlenih i postižu dobre finansijske rezultate.
Toyota Srbija PR
Pored odlične internet prezentacije, kompanija Toyota Srbija može se pohvaliti sve boljim
Toyota Srbija Forumom, koji je namenjen svim vlasnicima, poštovaocima i fanovima ove japanske marke automobila. Na novom forumu, na sva pitanja odgovara i oficijalni Toyota administrator...
Kompanija Subaru na tržište će plasirati novu verziju modela Forester. Iza naziva Country ne kriju se radikalne tehničke izmene, već samo ulepšani detalji, koji će u kombinaciji sa štedljivim i temperamentnim dizel motorom svom vlasniku pokloniti visok nivo individualnosti...
Dinamična i strastvena vožnja dobila je u Opelu novo ime: Insignia OPC. Njen turbobenzinski motor sa 239 kW/325 KS i velikih 435 Nm okretnog momenta čine je Opelovim najsnažnijim automobilom na tržištu. Ova limuzina visokih performansi dostiže maksimalnu brzinu od 250 km/h (s ograničenjem) i ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 6 sekundi...
Prvi Grand Motorsov nezavisan diler za prodaju i servisiranje Fordovih vozila, čačanski Autostad, prigodnom svečanošću je obeležio pet godina uspešne saradnje sa generalnim uvoznikom automobila i lakih komercijalnih vozila te marke za Srbiju i Crnu Goru.
Vranjanac Ninoslav Novković dobitnik je automobila Folksvagen Polo u drugom kolu „Igraj i osvoji! Velika letnja OMV nagradna igra“. Kao drugu nagradu pet srećnih OMV mušterija dobilo je GPS uređaj za automobil...
Mnoge vozače Fiatovog automobila Stilo može da zbuni, ali i dezinformiše upozorenje na instrument tabli koje signalizira navodnu neispravnost vazdušnog jastuka (air bag) na suvozačevoj strani...
Kompanija Peugeot objavila je da će svoj kupe srednje klase, model Peugeot 407 Coupe, osnažiti sa dva nova turbodizel motora. Među glavnim karakteristikama motora, pored manje potrošnje i emisije, francuski proizvođač navodi da je Peugeot 407 Coupe najsnažniji serijski Peugeot automobila ikada proizveden!
U prvih šest meseci ove godine sa porastom prodaje u Zapadnoj Evropi i padom na tržištima Srednje i Istočne Evrope, Chevrolet zauzima 2,2 % tržišnog udela ukupnog evropskog tržišta sa 214.520 prodatih automobila u odnosu na 269.319 u istom periodu prošle godine. U prvom polugodištu 2009. Chevrolet je prodao 85.800 automobila u Zapadnoj Evropi što je za 1.6% više nego u istom periodu prošle godine...
Volvo XC60 je od nedavnog tržišnog predstavljanja pridobio seriju pozitivnih reakcija. Za one kojima izgled standardnog modela nije dovojno atraktivan, Volvo je pripremio sportski paket sa tradicionalnom oznakom R-Design...