Najnovije vesti iz auto industrije
Kia predstavila koncept luksuzne limuzine
Objavljeno: 20.04.2009.
Kia Motors je na automobilskom salonu u korejskom Seulu predstavila koncept luksuzne limuzine KND-5, koja bi trebala biti u serijskoj proizvodnji (za sada pod kodnim imenom VG) krajem godine...
KND-5 predstavlja dinamičan, ali uravnotežen oblik luksuzne limuzine, kojoj prave društvo kod nas malo poznate limuzine Magentis (negde ga prodaju pod imenom ‘Optima’) i Opirus (u Severnoj Americi poznat kao ‘Amanti’). Koncept karakterišu nove linije spoljašnosti, za Kiju i ovaj segment netipično agresivne, sa LED farovima, koji duboko zarezuju u bočnu liniju.
Prednji deo nastavlja Kijinu tradiciju »ljutite tigrove« hromirane maske, a i 20-colske alu felne doprinose agresivnijem spoljašnjem izgledu. Panoramski krov konceptne Kije proteže se od vetrobranskog stakla što naglašava otvorenost i vitak oblik limuzine. KND-5 je dug 4,945 mm, širok 1,850 mm i visok 1,475 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2,845 mm.
Pošto je koncept u osnovi namenjen južnokorejskom i američkom tržištu tome je prilagođen i motor – benzinski 3,5-litarski šestocilindraš Lambda.
Za sada još nije tačno određen datum serijske proizvodnje, ali je koncept nastao pre svega kao predstavljanje Kijinog agresivnog i futurističkog dizajna na seulskom automobilskom salonu, gde će Kiijini stručnjaci »ispipati puls« automobilske javnosti. Već sada je jasno da su u Kiji napravili veliki tehnološki i dizajnerski iskorak, koji je (stidljivo) započeo sa Sorentom, a nastavio sa cee'dom i nedavno Soulom.
Kia Motors PR
Zajedno sa potvrdom debija na septembarskom sajmu automobila u Frankfurtu, stiže nam još zanimljiviji materijal - renderi nove generacije modela Saab 9-5, koji nam dolaze direktno iz Saaba. To tvrdi server www.saabsunited.com, od koga smo rendere i preuzeli...
Ministar turizma u vladi Crne Gore, gospodin Predrag Nenezić i direktor NTO CG, gospodin Saša Radović, otvorili su, 26. juna, predstavništvo Nacionalne turističke organizacije u Beogradu. Predstavnišrtvo je smešteno u centru Beograda u „Zepter“ palati, u ulici Kralja Petra 32. Fotografije snimljene na otvaranju kancelarije Nacionalne turističke organizacije Crne Gore možete pogledati klikom na
LINK...
Chevrolet Cruze Alaina Menua isticaće se u mnoštvu svojom posebno dizajniranom dekoracijom na WTCC trci u Portu, Portugal, koja je na rasporedu ovog vikenda. Nova i originalna dekoracija pobednički je projekt takmičenja “Mladi? Kreativni? Chevrolet!” 2009., u kategoriji vizuelne umetnosti...
Od danas kompanija Vitro Group, generalni uvoznik automobila marke Citroen za Srbiju, ima novi, informativno potpuniji, dizajnerski moderniji i intuitivniji internet sajt. Od danas za sve informacije o Citroenu u Srbiji mogu se pronaći na adresi
www.citroen.rs...
Ako sudimo po oznaci modela, pred nama je Lamborghini Gallardo čiji agregat razvija 550 konjskih snaga, sa pogonom na zadnje točkove. Snimak enterijera otkriva nam da je pred automatskim E-Gear menjačem prednost dobio manuelni...
Francuska kompanija Peugeot odlučila je da blago promeni izgled i tehniku svog modela Peugeot 207. Facelift je na prvi pogled teško vidljiv, i uočiće ga samo bolji poznavaoci modela ove francuske kompanije...
Hyundai Motor Company, najveći proizvođač automobila u Južnoj Koreji, 23. juna dostigao je brojku od milion automobila eksportovanih na afrički kontinent. Jubilarni, milioniti primerak Hyundai automobila koji je stigao u Afriku, bio je model Elantra, namenjen egipatskom tržištu...
Ljiljana Todorović iz Trešnjevice kod Paraćina je preuzela Folksvagen Polo koji se dodeljuje u OMV nagradnoj igri „Igraj i osvoji!“. Ključeve automobila joj je na OMV benzinskoj stanici u Beogradu uručio direktor prodaje OMV Srbija Karolj Lajko. GPS uređaje za automobil, preuzeli su i dobitnici druge nagrade u mesečnom izvlačenju...
Izlazeći u novembru 2009.god., novi Citroën C3 ima jaku ambiciju: da zameni bestseler koji je prodan u više od 2 miliona primeraka. “Ovo je velika obnova marke i daje nam ono što nam je potrebno da dostignemo cilj povećanja tržišnog udela još više, i među pojedincima i među firmama kao kupcima'', kaže Frederik Banzet, Upravni Direktor Citroën-a...