AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Seat Ibiza FR - 1,4 TSI (150 KS)

Seat Ibiza FR - 1,4 TSI (150 KS)

Kompanija Seat, u uslovima svetske ekonomske krize, svim snagama trudi se da održi imidž dostupne sportske marke u okviru koncerna Volkswagen. Dokaz je i nova Seat Ibiza FR. Španska kompanija novu verziju Ibize predstaviće na domaćoj automobilskoj izložbi u Barceloni, koja se održava od 9. do 17. maja...

Nova Seat Ibiza FR pod haubom ima motor 1.4 TSI, sa dvostrukim predsabijanjem vazduha i snagom od 150 konjskih snaga. Agregat je usmeren na sportski nastrojene vozače, ali zadovoljava ekološku normu Euro 5. FR (Formula Racing) je ukroćena verzija modela Cupra, koja je predstavljena prošle godine, na sajmu automobila u Parizu. Snaga agregata prenosi se preko dvolamelaste sedmostepene transmisije (DSG), koja ima komande i preko polugica iza volana. Najveća tehnička novina je sistem XDS. Sistem je "umrežen" sa elektronskom kontrolom stabilnosti i služi da "obuzda" točak koji gubi trakciju.

Seat Ibiza FR - 1,4 TSI (150 KS)

Kao što smo videli, već trovratna Seat Ibiza SC izgleda veoma sportski. Verzija FR dobila je izmenjeno vešanje, sa tvrđim amortizerima i nižim odstojanjem od tla. Od spoljašnjih izmena primećujemo nove branike, maska hladnjaka ima hromirane detalje, a spoljašnji retrovizori su ofarbani u srebrnu boju. Hromirani završetak izduvnog sistema je dvostruki i smešten je na levoj strani. Dizajn felni prečnika 17" može se uporediti sa atraktivnošću felni na modelu Cupra.

Seat Ibiza FR - 1,4 TSI (150 KS)

Enterijerom nove verzije nove Ibize dominiraju sportska sedišta sa logom FR, koji nalazimo i na sportskom kožnom volanu, ali i na izmenjenoj grafici instrumenata. U sonovnoj opremi verzije FR nalazi se šest vazdušnih jastuka, ABS, elektronska kontrola stabilnosti, regulacija trakcije sa deljenjem kočione sile, tempomat, klimatizacija, kontrola pritiska u pneumaticima, audio sistem sa CD MP3 čitačem sa šest zvućnika o AUX pristupom. Goran Sarić - Automagazin

Porsche Panamera na stazi Nordschleife: 7:56,0

Porsche Panamera na stazi Nordschleife: 7:56,0

Porsche Panamera je na prošlonedeljnim testovima na stazi Nürburgring zabeležila fantastičan rezultat. Test vozač zabeležio je vreme vožnje na dugom Nürburgringu od 7:56, što je rekord u klasi automobila sa četvoro vrata...
Forum Toyota Srbija sve zanimljiviji

Forum Toyota Srbija sve zanimljiviji

Pored odlične internet prezentacije, kompanija Toyota Srbija može se pohvaliti sve boljim Toyota Srbija Forumom, koji je namenjen svim vlasnicima, poštovaocima i fanovima ove japanske marke automobila. Na novom forumu, na sva pitanja odgovara i oficijalni Toyota administrator...
Subaru uvodi na tržište verziju Forester Country

Subaru uvodi na tržište verziju Forester Country

Kompanija Subaru na tržište će plasirati novu verziju modela Forester. Iza naziva Country ne kriju se radikalne tehničke izmene, već samo ulepšani detalji, koji će u kombinaciji sa štedljivim i temperamentnim dizel motorom svom vlasniku pokloniti visok nivo individualnosti...
Opel Insignia OPC: strastvena vožnja začinjena vrhunskom tehnologijom

Opel Insignia OPC: strastvena vožnja začinjena vrhunskom tehnologijom

Dinamična i strastvena vožnja dobila je u Opelu novo ime: Insignia OPC. Njen turbobenzinski motor sa 239 kW/325 KS i velikih 435 Nm okretnog momenta čine je Opelovim najsnažnijim automobilom na tržištu. Ova limuzina visokih performansi dostiže maksimalnu brzinu od 250 km/h (s ograničenjem) i ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 6 sekundi...
Peugeot 407 Coupe - novi turbodizel motori

Peugeot 407 Coupe - novi turbodizel motori

Kompanija Peugeot objavila je da će svoj kupe srednje klase, model Peugeot 407 Coupe, osnažiti sa dva nova turbodizel motora. Među glavnim karakteristikama motora, pored manje potrošnje i emisije, francuski proizvođač navodi da je Peugeot 407 Coupe najsnažniji serijski Peugeot automobila ikada proizveden!
Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje