Najnovije vesti iz auto industrije
Peugeot 206+ - facelift i plus pored imena
Objavljeno: 19.02.2009.
Marka Peugeot, glavni igrač na tržištu u kategoriji malih i srednjih automobila, svoj portflio proširuje sa modelom Peugeot 206+. Ovaj model je naslednik modela 206, koji od svog uvođenja, 1998. godine prodat u 6,5 miliona primeraka, što ga čini najuspešnijim modelom u istoriji kompanije Peugeot. Iako je ime ostalo isto, Peugeot 206+ donosi nam puno toga novog, najviše na polju dizajna...
Modernizovani 206+ trebao bi zadržato velike prodajne uspehe ovog popularnog automobila. Glavna izmena u odnosu na aktuelni model odnosi se na dinamičniji dizajn. Prednje svetlsone grupe, koje zadiru duboko u bokove, "pozajmljene" su od novijeg brata, modela 207. Sa Peugeotom 207, novi model 206+ deli i prednju masku i dizajn prednjeg branika, a na masci hladnjaka nalazi se veliki logo.
Pogled na zadnji deo automobila otkriva nam novi dizajn branika i sportskoju grafiku zadnjih svetlosnih grupa. Modernizaciju je prošao i enterijer, koji je detalje koji su razvijeni krajem 90-ih godina zamenjeni novim. Novu "dvestašesticu" Peugeot svrstava između modela 107, 1007 i 207 - a to znači tamo gde se nalazi i aktuelni model 206. Sada Peugeot u kategoriji malih kompaktnih modela ima 4 predstavnika: mali Peugeot 107, koncipiran kao mali gradski auto, zatim model 1007, sledi 207 kao moderni kompaktni hatchback, a tu je i model 206+.
Proizvodnja modela Peugeot 206+ realizovaće se u francuskom Mulhousu, a glavno tržište biće Evropa. Izbor motora čine dva benzinska: 1,1, snage 44 kW i 1.4, 55 kW. Turbodizele će zastupati 1.4 HDi (50 kW), koji se može pohvaliti sa emisijom CO2 od samo 110 g/km.
Goran Sarić - Automagazin
Japanska kompanija Toyota, u prvom polugodištu tekuće godine, prodala je 11 hiljada automobila više nego američki koncern General Motors. Nemački koncern Volkswagen, po broju prodatih automobila na svetskom tržištu, nalazi se na trećem mestu. Na četvrtom mestu, po kriterujumu broja prodatih vozila, nalazi se korejska grupacija Hyundai-Kia, sa minimalnom prednošću ispred Forda...
Na sajmu automobila u Frankfurtu biće predstavljena druga generacija klasika među korejskim SUV modelima - Kia Sorento. Kia obećava poboljšanje voznih osobina na asfaltnim putevima, bez ograničenja terenskih sposobnosti...
Svetska premijera modernizovanog modela Kia Cee'd i zvanično je potvđena za frankfurtski sajam automobila u septembru mesecu. Pred nama su prve zvanične informacije i fotografije redizajniranog modela Kia Cee'd, čija prodaja startuje u septembru mesecu...
Beogradjanin Goran Cvetković dobitnik je automobila Volkswagen Polo u trećem kolu „Igraj i osvoji! Velika letnja OMV nagradna igra“. Kao drugu nagradu pet srećnih OMV mušterija dobilo je GPS uređaj za automobil...
Časopis Autobild objavio je nove informacije o novom elektromobilu Nissan Leaf. Prodaja Nissanovog elektromobila u Nemačkoj startuje 2011. godine, a očekivanja su da će cena biti ispod granice od 20.000 eura...
I pored svetske finansijske krize, i "invazije" ekoloških modela, čini se da će ovogodišnji sajam automobila u Frankfurtu zadovoljiti i fanove sportskih modela. Posle Ferrarija 458 Italia, facelift modela Porsche 911 Turbo, Mazde MX-5 Superlight, tamo će debitovati i dugo očekivani Aston Martin Rapide...
Prošle godine, Porsche je predstavio unapređenu verziju modela Carrera, Carrera 4 i GT3, a ove godine, na sajmu automobila u Frankfurtu, svetlost dana ugledaće osveženi Turbo. Prvi put, posle 35 godina egzistencije modela 911, Porsche nam predstavlja potpuno novi motor...
Za najbrutalniji BMW X5 pobrinuo se poznati tjuner, G-Power. Tjunerska kuća, koja se proslavila po unapređenjima na M modelima bavarskog proizvođača, ovoga puta ustremila se na BMW X5, kako bi iz njega izvukla maksimum...
Kompanija Toyota Frey Austria ugostila je novog potpredsednika kompanije Toyota Motor Corporation i bivšeg predsednika Toyota Motor Corporation (TMC), gospodina Katsuaki Watanabea, na ceremoniji početka izgradnje objekta koji će biti prvi austrijski ekološki prodajni objekat. Salzburg je jedno od tri izabrana mesta, u Francuskoj, Austriji i Sloveniji, gde će biti izgrađeni prodajni objekti koji ne zagađuju životnu sredinu...