Najnovije vesti iz auto industrije
Peugeot 206+ - facelift i plus pored imena
Objavljeno: 19.02.2009.
Marka Peugeot, glavni igrač na tržištu u kategoriji malih i srednjih automobila, svoj portflio proširuje sa modelom Peugeot 206+. Ovaj model je naslednik modela 206, koji od svog uvođenja, 1998. godine prodat u 6,5 miliona primeraka, što ga čini najuspešnijim modelom u istoriji kompanije Peugeot. Iako je ime ostalo isto, Peugeot 206+ donosi nam puno toga novog, najviše na polju dizajna...
Modernizovani 206+ trebao bi zadržato velike prodajne uspehe ovog popularnog automobila. Glavna izmena u odnosu na aktuelni model odnosi se na dinamičniji dizajn. Prednje svetlsone grupe, koje zadiru duboko u bokove, "pozajmljene" su od novijeg brata, modela 207. Sa Peugeotom 207, novi model 206+ deli i prednju masku i dizajn prednjeg branika, a na masci hladnjaka nalazi se veliki logo.
Pogled na zadnji deo automobila otkriva nam novi dizajn branika i sportskoju grafiku zadnjih svetlosnih grupa. Modernizaciju je prošao i enterijer, koji je detalje koji su razvijeni krajem 90-ih godina zamenjeni novim. Novu "dvestašesticu" Peugeot svrstava između modela 107, 1007 i 207 - a to znači tamo gde se nalazi i aktuelni model 206. Sada Peugeot u kategoriji malih kompaktnih modela ima 4 predstavnika: mali Peugeot 107, koncipiran kao mali gradski auto, zatim model 1007, sledi 207 kao moderni kompaktni hatchback, a tu je i model 206+.
Proizvodnja modela Peugeot 206+ realizovaće se u francuskom Mulhousu, a glavno tržište biće Evropa. Izbor motora čine dva benzinska: 1,1, snage 44 kW i 1.4, 55 kW. Turbodizele će zastupati 1.4 HDi (50 kW), koji se može pohvaliti sa emisijom CO2 od samo 110 g/km.
Goran Sarić - Automagazin
Nova Insignia ecoFLEX pruža istinski užitak u vožnji uz nisku emisiju izduvnih gasova po pristupačnoj ceni. Uz emisiju ugljen-dioksida od samo 136 grama i potrošnjom od 5.2 l/100 km u MVEG/NEDC ciklusu, obeležje Insignije ecoFLEX je snažan turbodizel motor zapremine 2 litre i snage 118 kW/160 KS i maksimum od 380 Nm obrtnog momenta uz „overboost“...
Treba li modelu Ferrari F430 više snage? Tjunerska kompanija Novitec daje odgovor svojim tjuniranim primerkom modela Ferrari F430, kojim obeležava svoj 20. rođendan. Dizajn automobila razvijen je u saradnji sa centrom "Luca Serafini Stile", sa sedištem u Modeni...
Na sajmu automobila u Šangaju, šef kompanije Rolls-Royce i zvanično je otkrio ime novog modela. Novi "Baby Royce", koji nam je dobro poznat pod radnim nazivom "RR4" zvaće se Rolls-Royce Ghost (duh)...
Pred nama su špijunske fotografije nove generacije modela BMW serije 5, koji se trenutno nalazi u završnom ciklusu testiranja. Nova generacija popularne "petice" biće predstavljena tokom ove godine...
Jaguar polako otkriva svoju novu limuzinu. Samo devet meseci nas deli od premijere nove generacije sedana Jaguar XJ, koji će svetslost dana ugledati 9. juna, na sajmu automobila u Londonu. Proizvodnja počinje krajem godine, a do prvih kupaca stiže početkom 2010. godine...
Kia Motors je na automobilskom salonu u korejskom Seulu predstavila koncept luksuzne limuzine KND-5, koja bi trebala biti u serijskoj proizvodnji (za sada pod kodnim imenom VG) krajem godine...
Kompanija Seat, u uslovima svetske ekonomske krize, svim snagama trudi se da održi imidž dostupne sportske marke u okviru koncerna Volkswagen. Dokaz je i nova Seat Ibiza FR. Španska kompanija novu verziju Ibize predstaviće na domaćoj automobilskoj izložbi u Barceloni, koja se održava od 9. do 17. maja...
Možda nekom Hartge X6 ne izgleda najlepše, ali to samo potvrđuje činjenicu da je veoma teško napraviti automobil koji deli tako atraktivan i skladan dizajn, kojim se može pohvaliti BMW X6...
Karting Amaterska Liga /KAL/ Beograda - 7. Aprila zvanično je ušla u svoju drugu takmičarsku sezonu. Ove godine bogatija za učesnike osnovnih škola sa Starog grada, koji će uz prisustvo nastvanika sticati osnovna praktična saznanja o tehničkim sportovima i saobraćajnoj kulturi, ali i oprobati u vožnji kartinga.