Najnovije vesti iz auto industrije
Subaru uspešno završio 2008. godinu
Objavljeno: 07.02.2009.
U prošloj 2008. godini Subaru je na najvažnijim svetskim tržištima prodao više vozila nego prethodne 2007. zahvaljujući odličnim efektima novih modela Impreze i Forestera, bez obzira na globalnu krizu koja je nastupila krajem jeseni.
Na veoma konkurentnom tržištu SAD sa 188.000 vozila Subaru je jedini ozbiljan svetski proizvođač koji je imao porast prodaje u 2008. godini. Bolja prodaja u odnosu na prethodnu godinu zabeležena je i na tržištima Srbije, Rusije, Kanade, Australije, Kine itd. U Japanu je takođe zabeležen porast prodaje i to u segmentu putničkih automobila.
I pored dobrih rezultata, kao odgovor na globalnu ekonomsku krizu, Fudži Hevi Indastris koja proizvodi automobile Subaru planira smanjenje obima proizvodnje u 2009. godini. U glavnoj fabrici u Japanu gde se proizvode tzv. mini vozila, radiće se u dve umesto dosadašnje tri smene, a svi proizvodni kapaciteti u gradu Gunma radili su u februaru jedan dan manje.

U odnosu na prethodni plan, broj vozila za domaće tržište biće manji za 22.000 vozila, a za tržišta van Japana očekuje se smanjenje proizvodnje za 39.000 automobila.
Ipak, Subaru neće odustati od daljeg razvoja. Zajednički projekat sa Tojotom na proizvodnji kompaktnog sportskog vozila nastaviće se bez ikakvih zastoja, a ove godine će krenuti u proizvodnju i potpuno redizajnirani model Legasi čiji je koncept pete generacije prikazan na upravo završenom salonu automobila u Detroitu.
Subaru Srbija PR
Posle mnogobrojnih simulacija i špijunskih fotografija, pred nama su prve zvanične informacije i fotografije nove generacije modela Mercedes-Benz E karavan. Prvi put javnost će novi model imati prilike da vidi na septembarskom sajmu automobila u Frankfurtu, a prodaja na domaćem tržištu startuje u oktobru tekuće godine...
Kompanija Nissan u Japanu je predstavila svoj prvi serijski automobil na električni pogon. Za razliku od dosadašnjih proizvoda na ovom polju, Nissan Leaf pruža veliku autonomiju u realnom saobraćaju, uz prihvatljivu cenu...
Ponuda uvoznika Suzukijevih automobila, beogradskog Euro Sumara, ovih dana je proširena atraktivnim modelom SX4 sedan. Ovaj automobil, ali u petovratnoj (hatchback) varijanti, poslednjih meseci je jedan od najprodavanijih u svojoj klasi na našem tržištu. Limuzinska, sedan varijanta, osim zavidnog komfora za putnike, nudi i veliki prtljažni prostor zapremine 515 litara. Kupci koji budu brzi, imaće priliku da ovu verziju SX4 nabave po promotivnoj ceni od svega 12.990 evra...
Super-laka verzija najpopularnijeg roudstera na svetu, Mazde MX-5, biće premijerno prikazana na 63. Salonu automobila u Frankfurtu, koji se održava od 15. do 27. septembra 2009. godine...
Nacionalna turistička organizacija Crne Gore, četvrtu godinu za redom, predstavlja turističku ponudu Crne Gore na sajmu RDA, koji se ove godine održava od 04. do 06. avgusta u Kelnu i predstavlja najveći evropski sajam specijalizovanog autobuskog turizma sa sve većim akcentom na grupna putovanja...
Uprkos tradicionalno mirnijoj letnjoj sezoni, prodajni rezultati kompanije Mazda Srbija i Crna Gora su i dalje u zoni stabilnosti. Od početka godine, u kompaniji Mazda Srbija i Crna Gora prodato je ukupno 480 vozila (10% više u odnosu na isti period 2008. godine)...
Specijalozovana prodavnica opreme za motocikliste, Maxmoment moto, po posebnim, osetno nižim cenama - od 980 do 4.800 dinara - nudi širok izbor zaštite za motocikale i skutere od krađe. Kompletan asortiman opreme za ovu namenu je iz uvoza, a među glavnim isporučiocima je jedan od najrenomiranijih proizvođača – italijanska kompanija Lampa...
U nedelju, 2. avgusta, na kartodromu Ada Huja u Beogradu, čak 60 takmičara se borilo za naslov pobednika Karting Kupa za Amatere 2009, koji je održan u organizaciji Karting Amaterske Lige (KAL) Beograda. Pehar `na tri sprata`, koji je za pobednika obezbedio pokrovitelj takmičenja Sportski Auto Moto Savez Beograda, osvojio je dvadesetosmogodišnji Milan Markov iz Pančeva !
Kompanija Mitsubishi Motors Corporation (MMC) objavila je poslovne rezultate za prvi kvartal fiskalne godine 2009 (period od 1. aprila do 30. juna 2009. godine). Japanska kompanija objavila je čist gubitak u navedenom periodu od 27,8 milijardi jena...