AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Nova Hondina “zelena” fabrika za proizvodnju dizel motora

Nova Hondina “zelena” fabrika za proizvodnju dizel motora

Honda je ovih dana proslavila završetak novog postrojenja za proizvodnju motora koje će proizvoditi blokove motora i odlivke za dizel motore evropskih modela. Pogon u Ogavi u Japanu, počeće sa proizvodnjom u jesen ove godine, nakon ugradnje i testiranja mašina i opreme.

Ogava je Hondino najnovije, elkološki odgovorno, proizvodno postrojenje. Projektovano je tako da smanji količinu CO2 oslobođenu prilikom proizvodnje svakog motora, i to 40 posto u postupku livenja i 25 posto u postupku mašinske obrade. Postrojenje poseduje samo jednu proizvodnu liniju, ali je ova „Linija napredne fleksibilnosti“ u stanju da proizvede osam različitih tipova motora, uključujući tu i najnaprednije jedinice niske emisije. Honda trenutno proizvodi blokove za dizel motore u svojoj fabrici Suzuka u Japanu, a postupci livenja i mašinske obrade postepeno će biti prebačeni u novo postrojenje u Ogavi. Nova fabrika u Ogavi zatim će snabdevati delovima za dizel motore fabriku Sajama, koja će proizvoditi model Accord za evropsko tržište. Pored toga, snabdevaće delovima za dizel motore i Hondinu fabriku u Svindonu, Velika Britanija, u kojoj se proizvode modeli Civic i CR-V. Podaci o fabrici motora u Ogavi: Lokacija : Ogava-mači, Hiki-gun, prefektura Saitama, Japan Površina : približno 195,000 m2 Kapacitet: 200,000 jedinica godišnje pri maksimalnom kapacitetu (očekivana proizvodnja je oko 2.000 jedinica u prvih nekoliko meseci) Početak proizvodnje: jesen 2009. Vrednost investicije: približno 45 milijardi jena Broj zaposlenih: oko 500, pri maksimalnoj proizvodnji. i-DTEC motor i-DTEC je Hondin dizel motor pojačanih i unapređenih performansi, smanjene potrošnje goriva i emisije štetnih gasova, razvijen iz dizel motora i-CTDi (kakav se ugrađuje u Civic, CR-V i FR-V). Motor i-DTEC je izrađen od aluminijuma, poprečno postavljen, sa četiri cilindra, DOHC, četiri ventila po cilindru, turbopunjačem sa promenljivim usisnim diznama i dodatnim kontrarotirajućim vratilom za smanjenje vibracija drugog reda. Motor i-DTEC trenutno pokreće najnoviji model Honde Accord u Evropi. Hondin blok dizel motora je izrađen od legure aluminijuma. Njegovo livenje zahteva kompleksnu izradu i omogućuje proizvodnju snažnog i krutog bloka motora zatvorene konfiguracije koja smanjuje buku i vibracije i omogućava ravnomerniji rad. Delta Automoto PR

Tehnika - Električni kompresor je realnost

Tehnika - Električni kompresor je realnost

Britanska kompanija Controlled Power Technologies (CPT), još 2000. godine, kao prva u svetu, razvila je električno pogonjen kompresor za motore male zapremine. Od tog trenutka, neprestano radi na njegovom razvoju i približavanju serijskoj proizvodnji...
Mercedes-Benz E Coupé dobiće Stop-Start sistem

Mercedes-Benz E Coupé dobiće Stop-Start sistem

Umesto korišćenja skupocenih tehnologija sa alternativnim gorivima, kompanija Mercedes-Benz bira drugačiji put. Već sledeće godine, Mercedes-Benz E Coupe dobiće sistem "Stop-Start", a u roku od 5 godina Mercedes želi da počne prodaju automobila sa koeficijentom otopra vazduha manjim od 0,20...
Chrysler objavio bankrot! Novi detalji

Chrysler objavio bankrot! Novi detalji

Podsetimo, sinoć je se kompanija Chysler upisala u istoriju, kao prvi veliki američki proizvođač automobila koji je proglasio bankrot. Kako je potvrdio i Barack Obama, jedini ko može omogučiti dalje postojanje Chryslera je italijanski Fiat...
BMW X1 snimljen bez maske - prva fotografija

BMW X1 snimljen bez maske - prva fotografija

Zahvaljujući sposobnosti Martina Wunderlicha, iz forum-auto.com, danas možemo prvi put videti serijsku verziju najmanjeg minenskog SUV modela, sa oznakom BMW X1. Automobil je snimljen prilikom snimanja propagandnog materijala BMW-a...
OMV pokreće letnju nagradnu igru

OMV pokreće letnju nagradnu igru

Letnje izdanje nagradne igre „Igraj i osvoji! Velika letnja OMV nagradna igra“ počinje na svim OMV benzinskim stanicama od 1. maja. OMV, vodeća energetska grupacija u evropskom pojasu rasta, je odlučio da ponovi igru s obzirom na veliko interesovanje potrošača. Pravila igre ostaju ista, ali su nagrade drugačije...
Audi RS5 - špijunske fotografije

Audi RS5 - špijunske fotografije

Kompanija Audi trenutno radi na testiranju svog supersnažnog modela Audi RS5. Nove špijunske fotografije pokazuju nam da bi na zadnji deo automobila mogao biti instaliran aktivan aerodinamički spojler...
Volkswagen Eos 3.6 FSI (260 KS) - Nova najsnažnija verzija

Volkswagen Eos 3.6 FSI (260 KS) - Nova najsnažnija verzija

Volkswagenov kupe-kabriolet imena Eos, dobija novu vrhunsku verziju. Dosadašnji najveći šestocilindrični agregat 3.2 naslediće 0,4 litra veći motor, 3.6 FSI, sa istim brojem cilindara. Performane su postale bolje, a potrošnja je ostala na prihvatljivom nivou...
Mercedes-Benz E klasa Carlsson

Mercedes-Benz E klasa Carlsson

Za sve one koji žele kupiti Mercedes-Benz E, ali sa decentnim izmenama i velikom dozom originalnosti, kompanija Carlsson pripremila je zanimlivu ponudu. Tuningom su obuhvaćeni modeli E 250 CDI, E 350 CDI i E 500...
Rally Italia Sardegna 2024 - Tanak
Slika nedelje