Najnovije vesti iz auto industrije
Peugeot 206+ - facelift i plus pored imena
Objavljeno: 19.02.2009.
Marka Peugeot, glavni igrač na tržištu u kategoriji malih i srednjih automobila, svoj portflio proširuje sa modelom Peugeot 206+. Ovaj model je naslednik modela 206, koji od svog uvođenja, 1998. godine prodat u 6,5 miliona primeraka, što ga čini najuspešnijim modelom u istoriji kompanije Peugeot. Iako je ime ostalo isto, Peugeot 206+ donosi nam puno toga novog, najviše na polju dizajna...
Modernizovani 206+ trebao bi zadržato velike prodajne uspehe ovog popularnog automobila. Glavna izmena u odnosu na aktuelni model odnosi se na dinamičniji dizajn. Prednje svetlsone grupe, koje zadiru duboko u bokove, "pozajmljene" su od novijeg brata, modela 207. Sa Peugeotom 207, novi model 206+ deli i prednju masku i dizajn prednjeg branika, a na masci hladnjaka nalazi se veliki logo.
Pogled na zadnji deo automobila otkriva nam novi dizajn branika i sportskoju grafiku zadnjih svetlosnih grupa. Modernizaciju je prošao i enterijer, koji je detalje koji su razvijeni krajem 90-ih godina zamenjeni novim. Novu "dvestašesticu" Peugeot svrstava između modela 107, 1007 i 207 - a to znači tamo gde se nalazi i aktuelni model 206. Sada Peugeot u kategoriji malih kompaktnih modela ima 4 predstavnika: mali Peugeot 107, koncipiran kao mali gradski auto, zatim model 1007, sledi 207 kao moderni kompaktni hatchback, a tu je i model 206+.
Proizvodnja modela Peugeot 206+ realizovaće se u francuskom Mulhousu, a glavno tržište biće Evropa. Izbor motora čine dva benzinska: 1,1, snage 44 kW i 1.4, 55 kW. Turbodizele će zastupati 1.4 HDi (50 kW), koji se može pohvaliti sa emisijom CO2 od samo 110 g/km.
Goran Sarić - Automagazin
Italijanska kompanija Fiat, u prvom tromesečju 2009. godine, zabeležila je gubitak 410 miliona Eura. Ovo je prvi gubitak torinskog proizvođača u prvom tromesečju od 2004. godine. Ukupan prihod kompanije pao je za 25%, na 11,27 miliardi Eura, a čist dug kompanije od kraja 2008. godine porastao je sa 5,9 na 6,6 milijardi Eura...
Posebnom ekskluzivnom edicijom modela CL Coupe, Mercedes-Benz ove godine proslavlja stoti rođendan svoje trokrake zvezde i Benz amblema. Mercedes-Benz CL 500 Anniversary Edition krasi novi atraktivni AMG paket, koža top klase, crni piano lak i amblemi na centralnoj konzoli...
Na sajmu automobila u Šangaju, kompanija General Motors, pod markom Buick, predstavila je studiju luksuznog menadžerskog automobila sa MPV karoserijom. U blago izmenjenom obliku, novi model bi mogao dobiti zeleno svetslo za serijsku proizvodnju...
Kompanija Renault potvrdila je planove o proizvodnji novog turbodizel motora 1,6 dCi. Novi turbodizel agregat u alijansi Renault - Nissan igraće ključnu ulogu, jer će u postojeem portfoliu naslediti motor 1,9 dCi...
U kompaniji Verano Motors, počela je prodaja Peugeot-a 206 plus, noviteta čiju su premijeru imali priliku da vide posetioci Beogradskog sajma automobila. Reč je o restilizovanom kultnom modelu Peugeot-a 206, koji je do sada prodat u preko 6,5 miliona primeraka i koji je prošle jeseni proslavio desetogodišnjicu svog postojanja. Novi 206 plus potpuno je neodoljiv i očekuje se da će nastaviti uspešan put svog prethodnika...
Prema istraživanju auto magazina Which?, koje je preneo BBC, vozila marke Škoda najpouzdanija u svojoj klasi u 2008. godini. Studija je obuhvatila 90.000 automobila a vozila marke Škoda su uz proizvođače iz Japana proglašeni za najpouzdanije u svojim kategorijama...
Sledeći član u SUV porodici Audija zvaće se Audi Q3, koji nam dolazi za dve godine. Sve je počelo sa grandioznim modelom Audi Q7, zatim je usledio Audi Q5, a sledeći Audijev SUV biće model Q3, koji će "koplja ukrstiti" sa modelom BMW X1, koji će svetlost dana ugledati veoma brzo...
Lexus IS, sa oznakom F, u Japanu je počeo da se prodaje krajem 2007. godine, i od tada nije preživeo nikakva unapređenja. Prema najnovijim informacijama, to bi se uskoro moglo promeniti, dolaskom nove verzije, sa dodatkom Evolution u imenu...
Za prva tri meseca ove godine, operativni profit kompanije Volkswagen smanjen je zaviše od tri četvrtine, na ukupnih 312 miliona Eura. Najveći evropski proizvođač automobila očekuje isti rend i u predstojećem periodu...