AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Hyundai Auto Beograd - ’’Znanjem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’

Hyundai Auto Beograd - ’’Znanjem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’

U subotu 23.05. u Kraljevu održana je prva u nizu manifestacija pod nazivom ’’Znanjem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’ koju je organizovao Hyundai Auto Beograd, predstavnik dilerske mreže iz Kraljeva ’’Marić centar’’, u saradnji sa Narodnom kancelarijom predsednika Republike.

U akciji posvećenoj bezbednosti dece u saobraćaju, u Kraljevu učestvovalo je 250 dece iz Osnovne škole ’’IV kraljevački bataljon’’ koja su se takmičila u kvizu znanja i likovnom konkursu za najbolji crtež na temu bezbednosti u saobraćaju. Deca prvog i drugog razreda su crtala na temu bezbednosti a deca trećeg i četvrtog razreda su pokazala izvanredno znanje na testovima bezbednosti u saobraćaju. Predsednik komisije Cile Marinković, poznati slikar, pevačica Aleksandra Perović i TV voditelj Ivan Ivanović su ocenjivali sve prispele testove i crteže. Školi kao i najuspešnijoj deci u obe oblasti su dodeljeni edukativni kompleti, knjige na temu bezbednosti, saobraćajni znaci i raskrsnice koje će im poslužiti da steknu još šira znanja iz ove oblasti.

Hyundai Auto Beograd - ’’Znanjem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’

Program je vodio naš poznati glumac Neša Nenadović koji je za svu decu Kraljeva toga dana priredio jedan veliki hapening putem kojeg su deca kroz zabavu i igru imala priliku da steknu nova znanja o pravilima ponašanja u saobraćaju. Hyundai Auto Beograd je u septembru prošle godine pokrenuo dugoročnu akciju posvećenu povećanju bezbednosti dece u saobraćaju kroz obuku školske dece na saobraćajnom poligonu i konkurse za najbolje crteže na temu bezbednosti a gospodin Cile Marinković je postao zvanično promoter ove akcije.

Hyundai Auto Beograd - ’’Znanjem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’

Sledeća akcija ’’Znanjem do bezbednosti-bezbedno do znaja’’ oržaće se 13.06. i Jagodini a nakon letnje pauze akcija se nastavljaja u Nišu, Čačku i drugim gradovima jer je cilj akcije da što više dece širom Srbije stekne što šira znanja o bezbednom ponašanju u saobraćaju. Hyundai auto Beograd

Aston Martin Rapide stiže u Frankfurt - cena poznata

Aston Martin Rapide stiže u Frankfurt - cena poznata

I pored svetske finansijske krize, i "invazije" ekoloških modela, čini se da će ovogodišnji sajam automobila u Frankfurtu zadovoljiti i fanove sportskih modela. Posle Ferrarija 458 Italia, facelift modela Porsche 911 Turbo, Mazde MX-5 Superlight, tamo će debitovati i dugo očekivani Aston Martin Rapide...
Facelift za Porsche 911 Turbo

Facelift za Porsche 911 Turbo

Prošle godine, Porsche je predstavio unapređenu verziju modela Carrera, Carrera 4 i GT3, a ove godine, na sajmu automobila u Frankfurtu, svetlost dana ugledaće osveženi Turbo. Prvi put, posle 35 godina egzistencije modela 911, Porsche nam predstavlja potpuno novi motor...
G-Power X5 Typhoon RS

G-Power X5 Typhoon RS

Za najbrutalniji BMW X5 pobrinuo se poznati tjuner, G-Power. Tjunerska kuća, koja se proslavila po unapređenjima na M modelima bavarskog proizvođača, ovoga puta ustremila se na BMW X5, kako bi iz njega izvukla maksimum...
Toyota u Evropi počela izgradnju prvog ekološkog prodajnog objekta

Toyota u Evropi počela izgradnju prvog ekološkog prodajnog objekta

Kompanija Toyota Frey Austria ugostila je novog potpredsednika kompanije Toyota Motor Corporation i bivšeg predsednika Toyota Motor Corporation (TMC), gospodina Katsuaki Watanabea, na ceremoniji početka izgradnje objekta koji će biti prvi austrijski ekološki prodajni objekat. Salzburg je jedno od tri izabrana mesta, u Francuskoj, Austriji i Sloveniji, gde će biti izgrađeni prodajni objekti koji ne zagađuju životnu sredinu...
Opel povećava svoj tržišni udeo u Evropi

Opel povećava svoj tržišni udeo u Evropi

Novi vlasnici su prošlog meseca u Evropi registrovali 104.531 putnički automobil marke Opel, što je povećalo tržišni udeo Opela u pomenutom mesecu na 7,2 % (jul 2008: 6,45 %). U periodu od januara do jula tekuće godine, tržišni udeo Opela u Evropi iznosi 7,03 %, što ovu nemačku marku svrstava na treće mesto...
AMG otkrio planove za budućnost

AMG otkrio planove za budućnost

Otkriven je plan divizije AMG. Sada znamo u kom smeru će se razvijati brzi Mercedesi budućnosti. Ono što je najavljeno, sada je i potvrđeno: razbacivanje sa snagom prestaje, Mercedes će se skoncentrisati na smanjenje mase i unapređenje voznih osobina svojih modela, a isto će postupati i divizija AMG...
Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje