AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Hyundai Auto Beograd - ’’Znanjem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’

Hyundai Auto Beograd - ’’Znanjem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’

U subotu 23.05. u Kraljevu održana je prva u nizu manifestacija pod nazivom ’’Znanjem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’ koju je organizovao Hyundai Auto Beograd, predstavnik dilerske mreže iz Kraljeva ’’Marić centar’’, u saradnji sa Narodnom kancelarijom predsednika Republike.

U akciji posvećenoj bezbednosti dece u saobraćaju, u Kraljevu učestvovalo je 250 dece iz Osnovne škole ’’IV kraljevački bataljon’’ koja su se takmičila u kvizu znanja i likovnom konkursu za najbolji crtež na temu bezbednosti u saobraćaju. Deca prvog i drugog razreda su crtala na temu bezbednosti a deca trećeg i četvrtog razreda su pokazala izvanredno znanje na testovima bezbednosti u saobraćaju. Predsednik komisije Cile Marinković, poznati slikar, pevačica Aleksandra Perović i TV voditelj Ivan Ivanović su ocenjivali sve prispele testove i crteže. Školi kao i najuspešnijoj deci u obe oblasti su dodeljeni edukativni kompleti, knjige na temu bezbednosti, saobraćajni znaci i raskrsnice koje će im poslužiti da steknu još šira znanja iz ove oblasti.

Hyundai Auto Beograd - ’’Znanjem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’

Program je vodio naš poznati glumac Neša Nenadović koji je za svu decu Kraljeva toga dana priredio jedan veliki hapening putem kojeg su deca kroz zabavu i igru imala priliku da steknu nova znanja o pravilima ponašanja u saobraćaju. Hyundai Auto Beograd je u septembru prošle godine pokrenuo dugoročnu akciju posvećenu povećanju bezbednosti dece u saobraćaju kroz obuku školske dece na saobraćajnom poligonu i konkurse za najbolje crteže na temu bezbednosti a gospodin Cile Marinković je postao zvanično promoter ove akcije.

Hyundai Auto Beograd - ’’Znanjem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’

Sledeća akcija ’’Znanjem do bezbednosti-bezbedno do znaja’’ oržaće se 13.06. i Jagodini a nakon letnje pauze akcija se nastavljaja u Nišu, Čačku i drugim gradovima jer je cilj akcije da što više dece širom Srbije stekne što šira znanja o bezbednom ponašanju u saobraćaju. Hyundai auto Beograd

Jenson Button prodaje svoj Bugatti Veyron

Jenson Button prodaje svoj Bugatti Veyron

Vodeći u šampionatu sveta u Formuli 1, Jenson Button, verovatno nema previše slobodnog vremena za vožnju svog Bugatti Veyrona, pa mu skupoceni primerak stoji u garaži. Britanac je odlučio da ga proda...
BMW ActiveHybrid 7 zvanično predstavljen

BMW ActiveHybrid 7 zvanično predstavljen

BMW planira "invaziju" novih hibridnih verzija serije 7. Kako bi preduhitrio dezinformacije i spekulacije, bavarski proizvođač je prevremeno i zvanično otkrio svoje nove hibridne modele, BMW serije 7 ActiveHybrid i BMW X6 ActiveHybrid...
Chevrolet Volt - rekordna potrošnja: samo 1 L/100 km

Chevrolet Volt - rekordna potrošnja: samo 1 L/100 km

General Motors objavio je vest da je, prema američkoj normi EPA, hibridni model Chevrolet Volt sposoban da sa jednim galonom (3,8 L) u gradskom saobraćaju pređe 230 milja, što odgovara prosečnoj potrošnji u gradskim uslovima od 1 litar na 100 km...
Shopgroup - Eneos ulja i na našem tržištu

Shopgroup - Eneos ulja i na našem tržištu

Posredstvom beogradskog preduzeća Shopgroup, specijalizovanog za trgovinu auto delovima, u mreži nezavisnih maloprodajnih i servisnih objekata u Srbiji uskoro će se pojaviti najtraženije motorno ulje u Japanu – Eneos...
Mazda u Frankfurtu izlaže prvi japanski automobil sa SCR sistemom

Mazda u Frankfurtu izlaže prvi japanski automobil sa SCR sistemom

Na Mazdinom štandu u Frankfurtu (IAA) biće predstavljeno prvo japansko putničko vozilo sa dizel-motorom sa sistemom selektivne katalitičke redukcije (SCR). Ova tehnologija stajaće u ponudi isključivo evropskim kupcima, i to kod nove dizel fejslift verzije CX-7, Mazdinog krosover terenskog SUV-a, koji će se na tržištu naći u oktobru ove godine...
Globalna prodaja vozila - Toyota i dalje ispred General Motorsa

Globalna prodaja vozila - Toyota i dalje ispred General Motorsa

Japanska kompanija Toyota, u prvom polugodištu tekuće godine, prodala je 11 hiljada automobila više nego američki koncern General Motors. Nemački koncern Volkswagen, po broju prodatih automobila na svetskom tržištu, nalazi se na trećem mestu. Na četvrtom mestu, po kriterujumu broja prodatih vozila, nalazi se korejska grupacija Hyundai-Kia, sa minimalnom prednošću ispred Forda...
Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje