Najnovije vesti iz auto industrije
Seat Exeo - tehnički detalji + FOTO
Objavljeno: 12.02.2009.
Kompanija Seat na prošlogodišnjem sajmu automobila u Parizu predstavila je svoj novi sedan, smešten na donjoj granici srednje klase. Seat Exeo koristi platformu prethodne generacije Audija A4, a vidljivi su i dizajnerski uticaji proizvođača iz Ingolstadta. Pred nama su nove informacije i fotografije, koje možete pogledati klikom na LINK...
Međutim, i pored Audijevske zadnjice, Exeo poseduje prepoznatljiv Seatov dizajn, koji se najviše ističe na prednjem delu automobila. Ova limuzina sa četvoro vrata meri 4.600 milimetara dužine, a zapremina prtljažnog prostora iznosi 460 litara.
Seat Exeo u ponudi će biti sa šest agregata: tri benzinska i tri dizel motora. Osnovna motorizacija biće benzinski atmosferski "četvorocilindraš" zapremine 1.6 litra i snage 102 KS. Svi ostali motori biće opremljeni turbom, a vrhunac ponude će predstavljati dvolitarski benzinski snage 200 KS. Vrhunac dizelske ponude biće 2.0 TDI agregat snage 170 KS. Svi dizel agregati opremljeni su Common-Rail sistemom ubrizgavanja i ispunjavaju Euro 5 ekološke norme.
| Seat Exeo | | | | | |
| | | | | |
| Motor: | 1.6 MPI | 1.8 Turbo | 2.0 TSI | 2.0 TDI CR | 2.0 TDI CR |
| Zapremina: | 1595 cm3 | 1781 cm3 | 1984 cm3 | 1968 cm3 | 1968 cm3 |
| Broj cilindara / ventila: | 4 / 2 | 4 / 5 | 4 / 4 | 4 / 4 | 4 / 4 |
| Max. Snaga (KS): | 102 / 5600 | 150 / 5500 | 200 / 4200 | 142 / 4200 | 170 / 4200 |
| Max. Obrtni moment (Nm): | 148/3800 | 220/2000 | 280/1800 | 320/1750 | 350/4200 |
| Max. Brzina (km/h): | 190 | 217 | 241 | 214 | 229 |
| Ubrzanje 0-100 km/h: | 12,6 s | 9,3 s | 7,3 s | 9,2 s | 8,4 s |
| Prosečna potrošnja (l/100 km): | 7,5 | 7,9 | 7,7 | 5,5 | 5,8 |
| Masa automobila (kg): | 1385 | 1475 | 1505 | 1505 | 1530 |
| | | | | |
Goran Sarić - Automagazin
Svetska premijera modernizovanog modela Kia Cee'd i zvanično je potvđena za frankfurtski sajam automobila u septembru mesecu. Pred nama su prve zvanične informacije i fotografije redizajniranog modela Kia Cee'd, čija prodaja startuje u septembru mesecu...
Beogradjanin Goran Cvetković dobitnik je automobila Volkswagen Polo u trećem kolu „Igraj i osvoji! Velika letnja OMV nagradna igra“. Kao drugu nagradu pet srećnih OMV mušterija dobilo je GPS uređaj za automobil...
Časopis Autobild objavio je nove informacije o novom elektromobilu Nissan Leaf. Prodaja Nissanovog elektromobila u Nemačkoj startuje 2011. godine, a očekivanja su da će cena biti ispod granice od 20.000 eura...
I pored svetske finansijske krize, i "invazije" ekoloških modela, čini se da će ovogodišnji sajam automobila u Frankfurtu zadovoljiti i fanove sportskih modela. Posle Ferrarija 458 Italia, facelift modela Porsche 911 Turbo, Mazde MX-5 Superlight, tamo će debitovati i dugo očekivani Aston Martin Rapide...
Prošle godine, Porsche je predstavio unapređenu verziju modela Carrera, Carrera 4 i GT3, a ove godine, na sajmu automobila u Frankfurtu, svetlost dana ugledaće osveženi Turbo. Prvi put, posle 35 godina egzistencije modela 911, Porsche nam predstavlja potpuno novi motor...
Za najbrutalniji BMW X5 pobrinuo se poznati tjuner, G-Power. Tjunerska kuća, koja se proslavila po unapređenjima na M modelima bavarskog proizvođača, ovoga puta ustremila se na BMW X5, kako bi iz njega izvukla maksimum...
Kompanija Toyota Frey Austria ugostila je novog potpredsednika kompanije Toyota Motor Corporation i bivšeg predsednika Toyota Motor Corporation (TMC), gospodina Katsuaki Watanabea, na ceremoniji početka izgradnje objekta koji će biti prvi austrijski ekološki prodajni objekat. Salzburg je jedno od tri izabrana mesta, u Francuskoj, Austriji i Sloveniji, gde će biti izgrađeni prodajni objekti koji ne zagađuju životnu sredinu...
Novi vlasnici su prošlog meseca u Evropi registrovali 104.531 putnički automobil marke Opel, što je povećalo tržišni udeo Opela u pomenutom mesecu na 7,2 % (jul 2008: 6,45 %). U periodu od januara do jula tekuće godine, tržišni udeo Opela u Evropi iznosi 7,03 %, što ovu nemačku marku svrstava na treće mesto...
Otkriven je plan divizije AMG. Sada znamo u kom smeru će se razvijati brzi Mercedesi budućnosti. Ono što je najavljeno, sada je i potvrđeno: razbacivanje sa snagom prestaje, Mercedes će se skoncentrisati na smanjenje mase i unapređenje voznih osobina svojih modela, a isto će postupati i divizija AMG...