Najnovije vesti iz auto industrije
Peugeot Hdi motori sa neverovatno malom potrošnjom
Objavljeno: 11.02.2009.
Zahvaljujući ekonomičnosti HDI motora Peugeot 207 ima neverovatnu potrošnju od samo 3.8 litra na 100 kilometara, tako da ovaj automobil sa punim rezervoarom prelazi čak 1.300 kilometara. Pored male potrošnje, Peugeot 207 ima i nisku emisiju ugljen dioksida što Peugeot stavlja na vodeće mesto kada je u pitanju zaštita životne sredine.
U Kompaniji Verano Motors, generalnom uvozniku Peugeot automobila za Srbiju, u toku je specijalna ponuda za model Peugeot 207. Model sa ekonomičnim 1.4 HDI motorom od 70 ks može biti Vaš za samo 14.990 evra, a ukoliko se opredelite za benzinsku varijantu sa motorom 1.4 E od 75ks cena je samo 13.990 evra. Oba modela imaju bogatu opremu koja uključuje: kodirani ključ, centralnu bravu, električne podizače prednjih stakala, ABS, klimu, radio CD, svetla za maglu, board kompjuter, vazdušni jastuk za vozača i suvozača. I to nije sve, za kupovinu vozila na lizing očekuju Vas niže kamatne stope.
![Peugeot Hdi motori sa neverovatno malom potrošnjom Peugeot Hdi motori sa neverovatno malom potrošnjom](slike/vesti/20090211074235_photo_2.jpg)
Kompanija Peugeot prednjači u svetu po primeni tehnologije za smanjenje potrošnje goriva i emisije štetnih gasova i tako značajno brine o zaštiti životne okoline. Potrošnja Hdi motora smanjena je za više od 20% u odnosu na staru generaciju dizel motora, što se odražava na smanjenje emisije CO2, tj. smanjenje emisije štetnih gasova.
U poslednjih 10. godina Kompanija Peugeot je investirala 2,8 milijardi evra u kompletnu obnovu svojih dizel i benzinskih motora, a 2011. godine francuski proizvođač automobila namerava da proda nekoliko stotina hiljada vozila sa „Stop and start “ sistemom, koji smanjuje potrošnju goriva i emisiju CO2 do 15%. Iste godine Peugeot planira da komercijalizuje i prvo hibridno vozilo sa 35% manjom potrošnjom goriva i pogonom na sva četiri točka.
Verano Motors PR
Cenovno dostupan hibrid Honde, model Insight, ima ogroman tržišni potencijal. Honda Insight postala je najprodavaniji automobil u Japanu, u aprilu mesecu, što je prvi slučaj u istoriji, da se na čelu tabele mesečne prodaje nađe hibridni model...
U subotu 09.05. je održana prva u nizu manifestacija ’’Hyundai karavan’’ u Novom Sadu na velikom platou ispred SPENS-a. Utisci novosađana koji su posetili Hyundai karavan bili su veoma pozitivni. Izložena je čitava gama Hyundai automobila, posetioci su dobili sve informacije o najnovijim prodajnim akcijama...
Kina je jedno od retkih tržišta, koje i pored svetske ekonomske krize beleži mesečni rast prodaje automobila. Kako prenosi server Times Inline, prodaja putničkih automobila u Kini, u aprilu mesecu zabeležila je rast od 37 %...
Još jedno rešenje usmereno na očuvanje životne sredine stiže iz Mazde – RX-8 Hydrogen RE sa specifikacijom za Norvešku danas je predstavljen na istorijskom događaju u Oslu. Uz primopredaju vozila, u okviru HyNor projekta u rad su puštene i dve stanice za dopunu gorivom na bazi vodonika...
Tokom vikenda, internetom su "prostrujale" prve fotografije nove generacije modela Opel Astra, koji bi javnosti trebao biti predstavljen na sajmu automobila u Frankfurtu. Fotografije nam ne otkrivaju puno toga, ali...
Iza pomalo konzervativnog naziva skriva se decentno izmenjeni Audi RS6 Avant. Kome je Audi RS6 Avant previše "dosadan" (ako postoji neko takav), postoji mogućnost da ga pošalje berlinskom tjuneru imena AVUS Performance. Biće zadovoljan, sigurno...
Kompanija Mitsubishi Motors Corporation (MMC) objavila je poslovne rezultate za fiskalnu 2008. godinu, koja je završena 31. marta 2009. godine. Mitsubishi Motors Corporation (MMC) objavio je i procene za narednu fiskalnu godinu, koja se završava 31. marta 2010. godine...
8. maja 1959. godine, sa proizvodnih traka fabrike u Colway-u spušten je prvi MINI Minor, registarskih oznaka 621 AOK, i tako započeo slavnu eru automobilske industrije koja traje pola veka...
Posle aprilskog međugodišnjeg pada prodaje putničkih automobila od 24%, kompanija Mercedes-Benz Cars najavljuje poboljšanje poslovnih rezultata u dolazećem periodu, ali i rast cena pojedinih novih modela na nekim tržištima...