AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Žerom de Han novi direktor Mazde u centralnoj i jugoistočnoj Evropi

Žerom de Han novi direktor Mazde u centralnoj i jugoistočnoj Evropi

Od 1. avgusta 2009. godine, na mesto regionalnog direktora Mazde CSEE (centralna i jugoistočna Evropa) sa sedištem u Klagenfurtu dolazi Žerom de Han, koji će biti zadužen za poslovanje Mazde u 15 zemalja ove regije...

Gospodin de Haan će na ovoj poziciji smeniti Jozefa Šmida, koji od istog datuma stupa na poziciju predsednika Mazda Motors Nemačka sa centralom u Leverkuzenu, gde će biti zadužen za najveće evropsko tržište za kompaniju Mazda. Žerom de Han (50) stupa na svoju novu dužnost posle 24 godine iskustva na menadžerskim poslovima, od čega 17 godina u oblasti auto-industrije. Gospodin de Han ima kanadsko i holandsko poreklo i govori nekoliko jezika. U Mazdu je došao 2003. godine na mesto direktora prodaje za Evropu. Krajem 2004. godine imenovan je za generalnog direktora Mazda Švajcarska. Poslednjih nekoliko meseci bio je zadužen za nekoliko nezavisnih tržišta u centrali Mazda Motor Europe u Leverkuzenu, Nemačka. Žerom de Han komentariše svoju novu poziciju: „Mnogo različitih kultura i mentaliteta u regiji centralne i jugoistočne Evrope predstavljaju uzbudljiv i istovremeno izazovan zadatak. Ali, ono što se ne menja su okrenutost prema kupcu i dobra usluga, koji predstavljaju temelj poslovanja Mazde svuda u svetu.“ Jozef Šmid (58) pomera se za stepenik više u svojoj bogatoj karijeri: od 1. avgusta, gospodin Šmid postaje predsednik kompanije Mazda Nemačka. Svoju karijeru u Mazdi gradio je na mnogim pozicijama od 1973. godine: počeo je kao direktor advertajzinga i PR-a, zatim je imenovan za direktora marketinga, a od ranih 90-ih bio je pionir Mazde CSEE – kao generalni direktor u Mađarskoj (1992.), Sloveniji (1995.), Hrvatskoj (1997.) i Austriji (2002.), a od 2006. godine unapređen je u regionalnog direktora za 15 zemalja regije. Gospodin Šmid je postigao izvanredne prodajne uspehe u mnogim zemljama, dostigavši udeo na tržištu od 10% i mesto među prva tri proizvođača automobila u Austriji. Osim ovoga, dobitnik je nekoliko nagrada za kreativne kampanje, a Mazda CSEE je pod njegovim vođstvom porasla u internacionalnu i multikulturalnu organizaciju uvek orijentisanu ka kupcima. Jozef Šmid ističe da su za njegov uspeh koji traje godinama i važi za sva tržišta na kojima je radio bitne tri stavke: “Kontinuitet poslovne politike na koji možete da se oslonite; stalni i direktan dijalog sa poslovnim partnerima, i, na kraju, jačanje brenda, kako bi Mazda bila sve poželjnija.” Svoj cilj na mestu predsednika Mazda Motors Nemačka, gospodin Šmid sažima u jasnu poruku – povećanje tržišnog udela. Mazda Srbija PR

Bentley Mulsanne - prve fotografije i informacije

Bentley Mulsanne - prve fotografije i informacije

Festival Concours D'Elegance u kalifornijskom Pebble Beachu bio je domaćin svetske prmijere nove luksuzne limuzine Bentley, koja će nositi ime Mulsanne. Evropska premijera zakazana je za dolazeći sajam automobila u Frankfurtu...
Jenson Button prodaje svoj Bugatti Veyron

Jenson Button prodaje svoj Bugatti Veyron

Vodeći u šampionatu sveta u Formuli 1, Jenson Button, verovatno nema previše slobodnog vremena za vožnju svog Bugatti Veyrona, pa mu skupoceni primerak stoji u garaži. Britanac je odlučio da ga proda...
BMW ActiveHybrid 7 zvanično predstavljen

BMW ActiveHybrid 7 zvanično predstavljen

BMW planira "invaziju" novih hibridnih verzija serije 7. Kako bi preduhitrio dezinformacije i spekulacije, bavarski proizvođač je prevremeno i zvanično otkrio svoje nove hibridne modele, BMW serije 7 ActiveHybrid i BMW X6 ActiveHybrid...
Chevrolet Volt - rekordna potrošnja: samo 1 L/100 km

Chevrolet Volt - rekordna potrošnja: samo 1 L/100 km

General Motors objavio je vest da je, prema američkoj normi EPA, hibridni model Chevrolet Volt sposoban da sa jednim galonom (3,8 L) u gradskom saobraćaju pređe 230 milja, što odgovara prosečnoj potrošnji u gradskim uslovima od 1 litar na 100 km...
Shopgroup - Eneos ulja i na našem tržištu

Shopgroup - Eneos ulja i na našem tržištu

Posredstvom beogradskog preduzeća Shopgroup, specijalizovanog za trgovinu auto delovima, u mreži nezavisnih maloprodajnih i servisnih objekata u Srbiji uskoro će se pojaviti najtraženije motorno ulje u Japanu – Eneos...
Mazda u Frankfurtu izlaže prvi japanski automobil sa SCR sistemom

Mazda u Frankfurtu izlaže prvi japanski automobil sa SCR sistemom

Na Mazdinom štandu u Frankfurtu (IAA) biće predstavljeno prvo japansko putničko vozilo sa dizel-motorom sa sistemom selektivne katalitičke redukcije (SCR). Ova tehnologija stajaće u ponudi isključivo evropskim kupcima, i to kod nove dizel fejslift verzije CX-7, Mazdinog krosover terenskog SUV-a, koji će se na tržištu naći u oktobru ove godine...
Globalna prodaja vozila - Toyota i dalje ispred General Motorsa

Globalna prodaja vozila - Toyota i dalje ispred General Motorsa

Japanska kompanija Toyota, u prvom polugodištu tekuće godine, prodala je 11 hiljada automobila više nego američki koncern General Motors. Nemački koncern Volkswagen, po broju prodatih automobila na svetskom tržištu, nalazi se na trećem mestu. Na četvrtom mestu, po kriterujumu broja prodatih vozila, nalazi se korejska grupacija Hyundai-Kia, sa minimalnom prednošću ispred Forda...
YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje