AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Hyundai Auto Beograd - ’’Znanjem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’

Hyundai Auto Beograd - ’’Znanjem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’

U subotu 13.06.2009. god. na letnjoj scena izletišta ’’Potok’’ u Jagodini održana je druga po redu akcija pod nazivom ’’Znajem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’ koja za cilj ima povećanje bezbednosti dece u saobraćaju. Akciju su organizovali Hyundai Auto Beograd u saradnji sa svojom dilerskom kućom ’’Svetozarevo promet’’ iz Jagodine, pod pokroviteljstvom Narodne kancelarije predsednika Republike...

U akciji posvećenoj bezbednosti dece u saobraćaju, učestvovala su deca iz dve jagodinske osnovne škole i to ’’Boško Đuričić’’ i ’’17 oktobar’’ koja su se takmičila u likovnom konkursu za najbolji crtež na temu bezbednosti u saobraćaju i u kvizu znanja na kojem su pokazala izvanredno poznavanje saobraćajnih propisa. Predsednik komisije Cile Marinković, poznati slikar, pevačica Aleksandra Perović i prisutni novinari su ocenjivali sve prispele testove i crteže. Školama kao i najuspešnijoj deci u obe oblasti dodeljeni su edukativni kompleti, knjige na temu bezbednosti, saobraćajni znaci i raskrsnice koje će im poslužiti da steknu još šira znanja iz ove oblasti. Program je vodio naš poznati glumac Neša Nenadović koji je decu u toku programa učio poznavanju saobraćajnih znakova i propisa, poteze policajca na raskrsnici i sl. Za dobro raposloženje na manifestaciji pobrinula se i naša poznata pevačica Aleksandra Perović koja je prisutnu decu zabavila svojim novim pesmama. Gospodin Cile Marinković je čestitao najboljim crtačima i poželeo im da i dalje usavršavaju svoje slikarske veštine ali i da svakodnevno uče o bezbednosti u saobraćaju jer će im ta znanja biti od koristi u mnogim životnim situacijama.

Hyundai Auto Beograd - ’’Znanjem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’

Hyundai Motor Company već dugi niz godina sprovodi akcije posvećene bezbednosti dece u saobraćaju širom sveta a tim akcijama se u septembru prošle godine priključio i Hyundai Auto Beograd. U toku ove godine održane su dve akcije ovog tipa, prva u Kraljevu 23.05. i druga 13.05. u Jagodini. Akcija ’’Znanjem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’ ima dugoročan karakter pa se posle letnje pauze nastavljaju u septembru u Nišu, u oktobru u Čačku a kasnije i u ostalim gradovima širom Srbije kako bi što više dece dobilo priliku da kroz igru i zabavu nauči puno o bezbednosti u saobraćaju.

Hyundai Auto Beograd - ’’Znanjem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’

Hyundai Auto Beograd PR

Peugeot 408 kuca na vrata

Peugeot 408 kuca na vrata

Francuska kompanija Peugeot ubrzano priprema udar na konkurenciju u srednjoj klasi. Nova Opel Insignia, Ford Mondeo... su snažni konkurenti, a Peugeot ne želi ništa da prepušta slučaju. Na redu je 408, koji će se oslanjati na platformu sestrinskog modela Citroen C5...
Kružne trke - EKO Racing i u sezoni 2009

Kružne trke - EKO Racing i u sezoni 2009

21. juna počeo je šampionat Srbije na kružnim trkama 2009, a kompanija EKO SERBIA već četvrtu sezonu nastavlja sa promocijom auto sporta sa željom da pomogne njegovom daljem razvoju i popularizaciji...
Honda Accord dizel na popustu

Honda Accord dizel na popustu

Delta Automoto, generalni uvoznik Honda automobila za tržište Srbije, od 1. septembra kreće sa akcijom u toku koje će Accord 2.2 Elegance dizel, i pored već atraktivne cene, prodavati uz dodatni popust od 1.500 Evra...
Saab 9-5 - oficijalne informacije i fotografije

Saab 9-5 - oficijalne informacije i fotografije

U današnje vreme, kada je proces "moralnog zastarevanja" proizvoda veoma brz, dugovečnost nije popularna. Zato će sajam automobila u Frankfurtu biti mesto gde će švedski Saab predstaviti svoju novu limuzinu, čiji prethodnik je na tržištu već 12 godina. Proizvodnja nove generacije modela Saab 9-5 zakazana je za početak sledeće godine, a automobil je postavljen na GM Epsilon II platofmi, koju koristi i Opel Insignia...
Audi modernizovao svoj logo

Audi modernizovao svoj logo

Vođstvo nemačke kompanije odlučilo je da ide sa vremenom i inovira svoj logo. U tom kontekstu, Audi je podsetio na karakter četiri kruga iz tridesetih godina dvadesetog veka, kada je od četiri krila kompanije stvoren Auto Union...
Porsche Cayenne Turbo Electric (2026)
Slika nedelje