Najnovije vesti iz auto industrije
Grand Motors - uz specijalan popust i lopta-relikvija
Objavljeno: 12.06.2009.
Shodno obećanju da će kupce vozila izloženih u prodajnim salonima na Novom Beogradu, u Subotici, Novom Sadu, Čačku i Nišu u danima fudbalskih fešti nagraditi dodatnim popustom i specijalnim poklonima, predstavnik Grand Motorsa, generalnog uvoznika Forda, 10. juna je novom vlasniku modela Kuga, gospodinu Slobodanu Ranđeloviću...
Gospodinu Ranđeloviću, uz ključeve je uručena i fudbalska lopta sa potpisima naših reprezentativaca i selektora, Radomira Antića.
„Ovo je prvi Fordov model u mojoj vozačkoj karijeri. Dvostruko sam srećan: kupio sam izvanredan automobil i dobio poklon koji sanja svaki zaljubljenik u fudbal.“ - kaže četrdesetčetvorogodišnji veterinar iz Zaječara. Ford Kugu je kupio 6. juna, u Grand Motorsovom salonu na Novom Beogradu. Budući da se tog dana odigravala kvalifikaciona utakmica za odlazak na Svetsko prvenstvo u fudbalu između naše i reprezentacje Austrije, Grand Motors i mreža njegovih dilera su odobravali dodatan popust na neke modele i verzije Fordovih automobila. Tako je Kuga sa dvolitarskim dizel motorom (136 KS) i paketom opreme Trend koju je kupio gospodin Ranđelović bila jeftinija za još tri odsto u odnosu na akcijsku cenu, pa ju je srećan Zaječarac kući odvezao za nepune 22.500 evra.
Po istim uslovima Grand Motors je nudio ograničenu količinu vozila i 27. maja, kada je igrana finalna utakmica UEFA evropske lige šampiona i 10. juna, kada je naša fudbalska reprezentacija na Farskim ostrvima igrala utakmicu u kvalifikacijama za Svetsko prvenstvo u fudbalu.
Grand Motors PR
U Srbiji je tokom 2008. godine poginulo 897 ljudi, od čega čak 120 vozača i putnika motocikla i mopeda. Rizik nastanka saobraćajne nezgode, kod vozača dvotočkaša je 2 do 8 puta veći nego kod vozača putničkog automobila. Rizik od smrtnih posledica, kod vozača motocikla je 45 puta veći nego kod putnika u putničkom automobilu...
Honda je danas objavila da je njeno novo hibridno vozilo Insight postal najprodavaniji evropski model u kategoriji vozila na hibridni ili alternativni pogon. Podaci koje je dostavio “Jato Dynamics” pokazuju da je u svom prvom punom mesecu prodaje, Insight postao najpopularniji model na tržištu benzinsko-električnih hibrida...
Kompanija Verano Motors, generalni uvoznik i distributer Peugeot automobila za Srbiju, otpočela je specijalnu akciju zamene već korišćenih automobila za nova uz doplatu. U želji da omoguće potencijanim kupcima da na što lakši način dođu do novog Peugeot vozila, u Verano Motors-u osmislili su akciju kupovine novih automobila po sistemu „staro za novo“
Nova Opel Insignia ecoFLEX spaja nisku potrošnju goriva i nisku emisiju štetnih gasova bez kompromisa u performansama i voznoj dinamici. Sa potrošnjom od samo 5,2 litre dizela na 100 km i emisijom 136 g/km CO2, omogućuje snagu od 118 kW/160 KS i do 380 Nm obrtnog momenta – sve to zahvaljujući snažnom turbo-dizel common-rail motoru nove generacije, posebno razvijenom za ovaj model.
Na inicijativu zaposlenih u Grand Motorsu, generalnom uvozniku i prodavcu vozila tri poznata brenda, 17. juna u prostorijama poslovnog centra na Novom Beogradu, organizovana je akcija dobrovoljnog davanja krvi, kojoj se odazvalo osamnaestoro zaposlenih, bezmalo četvrtina svih radno angažovanih u beogradskom delu ove kompanije...
Kompanija EKO SERBIA sa redakcijama časopisa Maxim i Top Speed 17.06.2009. u 19.30h organizuje CELEBRITY PIT STOP, gde će se slavne ličnosti iz sveta medija, umetnosti i show biznisa takmičiti u brzoj proveri 6 ključnih tačaka automobila.
Predstavljamo Vam najinteresantnije fotografije snimljene prilikom testiranja najsnažnijeg Mitsubishi modela današnjice. Kompletan foto album sa Mitsubishi Lancer EVO X u glavnoj ulozi, možete pogledati u galeriji portal ili klikom na
LINK...
Automobili Peugeot 207 CC i Opel Tigra dobiće ljutog konkurenta iz francuske, po imenu Renault Twingo CC. Iako su ga mnogi očekivali još na sajmu automobila u Ženevi, tamo se nije pojavio. Datum prezentacije ne znamo, ali to ne očekujemo uskoro...
U subotu 13.06.2009. god. na letnjoj scena izletišta ’’Potok’’ u Jagodini održana je druga po redu akcija pod nazivom ’’Znajem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’ koja za cilj ima povećanje bezbednosti dece u saobraćaju. Akciju su organizovali Hyundai Auto Beograd u saradnji sa svojom dilerskom kućom ’’Svetozarevo promet’’ iz Jagodine, pod pokroviteljstvom Narodne kancelarije predsednika Republike...