AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Nacionalna turistička organizacija Crne Gore - Promotivne akcije

Nacionalna turistička organizacija Crne Gore - Promotivne akcije

Na pres konferenciji, koja je nedavno održana u Nacionalnoj turističkoj organizaciji Crne Gore, direktor Saša Radović informisao je prisutne o realizovanim i predstojećim promotivnim aktivnostima koje Nacionalna turistička organizacija Crne Gore sprovodi na tržištu Regiona...

Tom prilikom, Radović je upoznao medije da se ove godine sprovodi intezivna i pojačana promocija, u saradnji sa lokalnim turističkim organizacijama i zainteresovanim predstavnicima crnogorske turističke privrede na tržištima Srbije, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Hrvatske, Makedonije, Kosova, Madjarske i Albanije. Tržište Regiona je izuzetno bitno, imajući u vidu da je oko 70% ukupnog broja turista upravo sa ovih tržišta. Promocija je usmerena na upoznavanje javnosti sa novinama u turističkoj ponudi u odnosu na prošlu godinu, prvenstveno kada je u pitanju razvoj infrastrukture (saobraćajne, komunalne...), kvalitet direktne turističke ponude (kvalitet smeštaja, vanpansionske ponude, specifične ponude ..), kao i aktuelna cenovna politika i konkurentnost za sezonu 2009. Prezentaciju u okviru ovogodišnjeg Roadshow-a već su održane u Nišu, Novom Sadu, Subotici, Zrenjaninu, Kraljevu, Čačku, Kragujevcu čime je zaokružen prvi segment prezentacija u Srbiji. Na ovim prezentacijima prisustvovalo preko 320 zvanica, od čega je ukupno preko 170 ili više od 50% bilo predstavnika stručne javnosti tj regionalnih i lokalnih medija i turističkih agencija (preko 80 predstavnika reg.i lokalnih medija i 90 turističkih agencija). Od 5.maja, počinje drugi krug prezentacija i to u: Sarajevu gde će ujedno biti organizovana i pres konferencija povodom otvaranja predstavništva Nacionalne turističke organizacije Crne Gore u ovom gradu, zatim 7. maja prezentacija tokom sajma u Tuzli, 8.maja prezentacija u Banja Luci, čime će biti završene prezentacije na tržištu Bosne i Hercegovine. Ujedno u periodu od 6. do 8.maja biće održan i sajam turizma u Prištini gde će NTO CG učestvovati u saradnji sa opštinom Ulcinj. Na tržištu Makedonije biće održana prezentacija 11.maja, a nakon toga slede prezentacije na tržištu Slovenije (Ljubljana i Maribor). NTO CG u saradnji sa turističkom privredom planira prezentacije i na tržištu Albanije i Mađarske. Osim nastupa na sajmovima i jednodnevnih prezentacija i pres konferencija, u narednom periodu kampanja će se sprovoditi i na preko 18 medijskih kuća u regionu, zatim slede i outdoor bilbord kampanje u Beogradu, Novom Sadu, Makedoniji i Bosni i Hercegovini. Za ovogodišnju pojačanu kampanju Vlada Crne Gore je obezbedila dodatnih 480.000 eura. Na pitanje novinara vezano za informaciju po kojoj je Turistička organizacija Srbije sprovela anketu u kojoj je samo 3% ispitanika bilo zainteresovana da provede svoj odmor u Crnoj Gori, direktor Radović je informisao medije da takva anketa nije nikada sprovedena od strane Turističke organizacije Srbije. Turisti iz Srbije su svake godine u velikom broju letovali u Crnoj Gori, o čemu govori i podatak da je Crnu Goru prošle godine posetilo preko 400.000 turista sa tržišta Srbije. PR služba Nacionalne turističke organizacije Crne Gore

Ferrari F430: poslednji primerak ide na aukciju

Ferrari F430: poslednji primerak ide na aukciju

Ferrari je završio proizvodnju modela Ferrari F430, koji će tokom ove godine dobiti naslednika sa potpuno novom konstrukcijom. Poslednji proizvedeni primerak, italijanska kompanija će ponuditi na aukciji, a novac će biti usmeren na region koji je nedavno pogođen velikim zemljotresom...
Novi Audi A3 - prva fotografija?

Novi Audi A3 - prva fotografija?

Internetom je prostrujala fotografija, koja možda otkriva zadnji deo nove generacije modela Audi A3. Fotografija je veoma lošeg kvaliteta, a detalj je verovatno snimljen mobilnim telefonom...
Karting amaterska liga - dan 4.

Karting amaterska liga - dan 4.

Još jedan trkacki dan pod oblacima, međutim ovaj put odlični trkački uslovi za naše amatere. Četvrti takmičarski dan, doneo je izuzetno zanimljive borbe na stazi. Devedest minuta čistog trkanja bilo je pravo zadovoljstvo za sve koji su ispratili ovaj trkački dan...
GTI sedište za decu - za GTI juniore

GTI sedište za decu - za GTI juniore

Detalji u automobilu mogu kompletirati Vaš imidž, odnosno dodatno istaći vlastiti životni stil. Imate VW Golf GTI, a uz to i porodicu? Ako Vam nešto može nedostajati, onda je to stilistično sedište za dete. Sedište u GTI stilu...
Toyota u Evropu šalje preko 150 modela Prius plug-in

Toyota u Evropu šalje preko 150 modela Prius plug-in

Tokom 2009. godine, kompanija Toyota Motor Europe (TME), u okviru trogodišnjeg pilot programa, podeliće kupcima u Evropi preko 150 eksperimentalnih automobila Toyota Prius plug-in hybrid. Podsetimo, PHV su hibridni automobili sa mogućnošću punjenja akumulatora...
Pred GM/Opel vozilom HydroGen4 svetla budućnost

Pred GM/Opel vozilom HydroGen4 svetla budućnost

Objavljen je polugodišnji izvještaj Partnerstva za čistu energiju (Clean Energy Partnership, CEP) na Simpozijumu električnih vozila 24. Nakon šest meseci testiranja vozila HydroGen4 sa nultom emisijom u Berlinu, pokazalo se da je četvrta generacija GM/Opel vozila na gorive ćelije pouzdana i da je budućnost vozila pokretanih na vodonik održiva...
Lifestyle - Žizel Bundšen promoter Ipaneme

Lifestyle - Žizel Bundšen promoter Ipaneme

Najplaćenija manekenka na svetu, Žizel Bundšen, promovisla je novu liniju Ipanema sandala i papuča u Eurostar tauer hotelu, u Madridu. Nova kolekcija inspirisana je semenom, jer kako glasi slogan nove kolekcije, sve počinje i rađa se iz semena...
Better Place - stanica za zamenu baterija + VIDEO

Better Place - stanica za zamenu baterija + VIDEO

Najveća mana automobila na električni pogon jeste njihova ograničena autonomija, odnosno broj kilometara koje mogu preći sa jednim punjenjem baterija. Zbog toga, njihovo korišćenje ograničeno je uglavnom na gradsku upotrebu. Ali, čini se da je rešenje na vidiku...
Audi A5 Avant (2025)
Slika nedelje