AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Nacionalna turistička organizacija Crne Gore - Promotivne akcije

Nacionalna turistička organizacija Crne Gore - Promotivne akcije

Na pres konferenciji, koja je nedavno održana u Nacionalnoj turističkoj organizaciji Crne Gore, direktor Saša Radović informisao je prisutne o realizovanim i predstojećim promotivnim aktivnostima koje Nacionalna turistička organizacija Crne Gore sprovodi na tržištu Regiona...

Tom prilikom, Radović je upoznao medije da se ove godine sprovodi intezivna i pojačana promocija, u saradnji sa lokalnim turističkim organizacijama i zainteresovanim predstavnicima crnogorske turističke privrede na tržištima Srbije, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Hrvatske, Makedonije, Kosova, Madjarske i Albanije. Tržište Regiona je izuzetno bitno, imajući u vidu da je oko 70% ukupnog broja turista upravo sa ovih tržišta. Promocija je usmerena na upoznavanje javnosti sa novinama u turističkoj ponudi u odnosu na prošlu godinu, prvenstveno kada je u pitanju razvoj infrastrukture (saobraćajne, komunalne...), kvalitet direktne turističke ponude (kvalitet smeštaja, vanpansionske ponude, specifične ponude ..), kao i aktuelna cenovna politika i konkurentnost za sezonu 2009. Prezentaciju u okviru ovogodišnjeg Roadshow-a već su održane u Nišu, Novom Sadu, Subotici, Zrenjaninu, Kraljevu, Čačku, Kragujevcu čime je zaokružen prvi segment prezentacija u Srbiji. Na ovim prezentacijima prisustvovalo preko 320 zvanica, od čega je ukupno preko 170 ili više od 50% bilo predstavnika stručne javnosti tj regionalnih i lokalnih medija i turističkih agencija (preko 80 predstavnika reg.i lokalnih medija i 90 turističkih agencija). Od 5.maja, počinje drugi krug prezentacija i to u: Sarajevu gde će ujedno biti organizovana i pres konferencija povodom otvaranja predstavništva Nacionalne turističke organizacije Crne Gore u ovom gradu, zatim 7. maja prezentacija tokom sajma u Tuzli, 8.maja prezentacija u Banja Luci, čime će biti završene prezentacije na tržištu Bosne i Hercegovine. Ujedno u periodu od 6. do 8.maja biće održan i sajam turizma u Prištini gde će NTO CG učestvovati u saradnji sa opštinom Ulcinj. Na tržištu Makedonije biće održana prezentacija 11.maja, a nakon toga slede prezentacije na tržištu Slovenije (Ljubljana i Maribor). NTO CG u saradnji sa turističkom privredom planira prezentacije i na tržištu Albanije i Mađarske. Osim nastupa na sajmovima i jednodnevnih prezentacija i pres konferencija, u narednom periodu kampanja će se sprovoditi i na preko 18 medijskih kuća u regionu, zatim slede i outdoor bilbord kampanje u Beogradu, Novom Sadu, Makedoniji i Bosni i Hercegovini. Za ovogodišnju pojačanu kampanju Vlada Crne Gore je obezbedila dodatnih 480.000 eura. Na pitanje novinara vezano za informaciju po kojoj je Turistička organizacija Srbije sprovela anketu u kojoj je samo 3% ispitanika bilo zainteresovana da provede svoj odmor u Crnoj Gori, direktor Radović je informisao medije da takva anketa nije nikada sprovedena od strane Turističke organizacije Srbije. Turisti iz Srbije su svake godine u velikom broju letovali u Crnoj Gori, o čemu govori i podatak da je Crnu Goru prošle godine posetilo preko 400.000 turista sa tržišta Srbije. PR služba Nacionalne turističke organizacije Crne Gore

Honda Accord dizel na popustu

Honda Accord dizel na popustu

Delta Automoto, generalni uvoznik Honda automobila za tržište Srbije, od 1. septembra kreće sa akcijom u toku koje će Accord 2.2 Elegance dizel, i pored već atraktivne cene, prodavati uz dodatni popust od 1.500 Evra...
Saab 9-5 - oficijalne informacije i fotografije

Saab 9-5 - oficijalne informacije i fotografije

U današnje vreme, kada je proces "moralnog zastarevanja" proizvoda veoma brz, dugovečnost nije popularna. Zato će sajam automobila u Frankfurtu biti mesto gde će švedski Saab predstaviti svoju novu limuzinu, čiji prethodnik je na tržištu već 12 godina. Proizvodnja nove generacije modela Saab 9-5 zakazana je za početak sledeće godine, a automobil je postavljen na GM Epsilon II platofmi, koju koristi i Opel Insignia...
Audi modernizovao svoj logo

Audi modernizovao svoj logo

Vođstvo nemačke kompanije odlučilo je da ide sa vremenom i inovira svoj logo. U tom kontekstu, Audi je podsetio na karakter četiri kruga iz tridesetih godina dvadesetog veka, kada je od četiri krila kompanije stvoren Auto Union...
Toyota kvalitet po posebnoj ceni

Toyota kvalitet po posebnoj ceni

Od 1.septembra u specijalnoj ponudi Toyotine mreže u Srbiji nalaze se modeli Yaris i Auris. Osnovni model Toyota Yaris sa 5 vrata u ovoj specijalnoj ponudi košta samo 10.990 evra. Auris sa benzinskim motorom 1.33 i 101 KS košta samo 13.990 evra a u varijati sa dizel motorom 1.4 D-4D košta 15.900 evra!
OMV: Goran Cvetković iz Beograda preuzeo Volkswagen Polo

OMV: Goran Cvetković iz Beograda preuzeo Volkswagen Polo

Beograđanin Goran Cvetković osvojio je u trećem kolu „Velike letnje OMV nagradne igre“ automobil Volkswagen Polo. Na svečanosti na OMV benzinskoj stanici u Novom Beogradu ključeve automobila je Goranu uručio direktor prodaje OMV Srbija Karolj Lajko...
MINI - Kakav rođendan!

MINI - Kakav rođendan!

Sinoć je u salonu MINI-ja u Radničkoj 8, Beograd, u organizaciji kompanije Delta Motors, održana proslava 50. MINI-jevog rođendana. Proslavi je prisustvovao veliki broj ljubitelja i vozača MINI automobila, kao i predstavnici medija. Najzanimljivije fotografije možete pogledati u galeriji Automagazin portala, ili jednostavnim klikom na LINK...
Porsche Cayenne Turbo Electric (2026)
Slika nedelje