Najnovije vesti iz auto industrije
        
        
            Opel Insignia na vrhu Evrope!
            Objavljeno: 04.05.2009.
        
        
            Evropski automobil za 2009. godinu je takođe prvi izbor Evropskih kupaca  automobila: Zahvaljujući spektakularnom lansiranju Insignie na tržište, Opel sada vodi u D segmentu automobila u Evropi.  U prvom kvartalu prodaje Insignie, Opel je iznenadio i nadmašio sve konkurente u Evropi u ovom segmentu...
Zbog visoke potražnje za novi Opel tri ekstra smene će biti uvedene u maju. Broj primljenih porudžbina je već prešao cifru od 100 000!
“Insignia pokazuje vrlo dobar potencijal osvajanja, sve do kupaca klasičnih premijum brendova.” - izjavio je Alain Visser, podpredsednik Opela u GME. “To je simbol naših performansi i sposobnosti – pokazuje šta Opel može učiniti.”
U Nemačkoj Opel je pokazao snažno oružje u D segmentu: prodaja je u prvom kvartalu skočila 82% u odnosu na isti period prošle godine. „Zahvaljujući svojoj naprednoj tehnologiji Insignia postiže neverovatnu popularnost i na taj način, Opel može dostići više margine sa Insigniom nego sa svojim prethodnim modelima. Ovo je veoma važno za budućnost Opela.” - dodaje Visser. 

Око 56% kupaca izabralo je novu generaciju Adaptive Forward Lighting (AFL+) sa devet funkcija. Drugih 80% naloga uključuju DVD navigacioni sistem sa kolor ekranom, a 35% izabralo je FlexRide sistem. Blizu dve trećine kupaca Insignije želi da vozi sa najboljim gumama: 40% odabralo je 18-inčne gume i svaki treći kupac 17-inčne gume. Svaki drugi kupac bira “Aktion gesunder Rücken” – ortopedski sertifikovana sedišta. Daleko najpopularniji motor je 2.0 CDTI sa 160 KS poručen od svakog trećeg kupca. Konačno, polovina kupaca se odlučuje za dizel motore.

Kao i u većini evropskih zemalja Insignia i na domaćem tržištu ostvaruje fantastične rezultate! Već od februara Insignia je zauzela vodeću poziciju u svom segmentu sa tržišnim učešćem od 13% i konstantnim rastom prodaje. Interesantan je i podatak da je više od polovine poručenih modela sa najboljim paketima opreme.
Insignia Sports Tourer, karavan verzija koja je vec prisutna u slonima širom Evrope, projektovana je da donese nove momente porodici Insignije. Najnoviji član, Insignia ecoFLEX, nudi dinamične vozne performanse sa niskom emisijom CO2 od - samo 136g/km i potrošnjom goriva od 5,2 litara na 100km. Insignia ecoFLEX će biti na tržistu ovog leta.
GM Europe PR
          
        
                
        
        Festival Concours D'Elegance u kalifornijskom Pebble Beachu bio je domaćin svetske prmijere nove luksuzne limuzine Bentley, koja će nositi ime Mulsanne. Evropska premijera zakazana je za dolazeći sajam automobila u Frankfurtu...
        
                
        
        Vodeći u šampionatu sveta u Formuli 1, Jenson Button, verovatno nema previše slobodnog vremena za vožnju svog Bugatti Veyrona, pa mu skupoceni primerak stoji u garaži. Britanac je odlučio da ga proda...
        
                
        
        Australijski fotograf zabeležio je automobil Hyundai Tucson ix35 bez maske, na snimanju reklamnog spota u Sidneju. Pretpostavke da će novi model Hyundaija biti predstavljen u Frankfurtu, sve su realnije...
        
                
        
        BMW planira "invaziju" novih hibridnih verzija serije 7. Kako bi preduhitrio dezinformacije i spekulacije, bavarski proizvođač je prevremeno i zvanično otkrio svoje nove hibridne modele, BMW serije 7 ActiveHybrid i BMW X6 ActiveHybrid...
        
                
        
        General Motors objavio je vest da je, prema američkoj normi EPA, hibridni model Chevrolet Volt sposoban da sa jednim galonom (3,8 L) u gradskom saobraćaju pređe 230 milja, što odgovara prosečnoj potrošnji u gradskim uslovima od 1 litar na 100 km...
        
                
        
        Posredstvom beogradskog preduzeća Shopgroup, specijalizovanog za trgovinu auto delovima, u mreži nezavisnih maloprodajnih i servisnih objekata u Srbiji uskoro će se pojaviti najtraženije motorno ulje u Japanu – Eneos...
        
                
        
        Na Mazdinom štandu u Frankfurtu (IAA) biće predstavljeno prvo japansko putničko vozilo sa dizel-motorom sa sistemom selektivne katalitičke redukcije (SCR). Ova tehnologija stajaće u ponudi isključivo evropskim kupcima, i to kod nove dizel fejslift verzije CX-7, Mazdinog krosover terenskog SUV-a, koji će se na tržištu naći u oktobru ove godine...
        
                
        
        Japanska kompanija Toyota, u prvom polugodištu tekuće godine, prodala je 11 hiljada automobila više nego američki koncern General Motors. Nemački koncern Volkswagen, po broju prodatih automobila na svetskom tržištu, nalazi se na trećem mestu. Na četvrtom mestu, po kriterujumu broja prodatih vozila, nalazi se korejska grupacija Hyundai-Kia, sa minimalnom prednošću ispred Forda...
        
                
        
        Na sajmu automobila u Frankfurtu biće predstavljena druga generacija klasika među korejskim SUV modelima - Kia Sorento. Kia obećava poboljšanje voznih osobina na asfaltnim putevima, bez ograničenja terenskih sposobnosti...