Najnovije vesti iz auto industrije
Opel Insignia na vrhu Evrope!
Objavljeno: 04.05.2009.
Evropski automobil za 2009. godinu je takođe prvi izbor Evropskih kupaca automobila: Zahvaljujući spektakularnom lansiranju Insignie na tržište, Opel sada vodi u D segmentu automobila u Evropi. U prvom kvartalu prodaje Insignie, Opel je iznenadio i nadmašio sve konkurente u Evropi u ovom segmentu...
Zbog visoke potražnje za novi Opel tri ekstra smene će biti uvedene u maju. Broj primljenih porudžbina je već prešao cifru od 100 000!
“Insignia pokazuje vrlo dobar potencijal osvajanja, sve do kupaca klasičnih premijum brendova.” - izjavio je Alain Visser, podpredsednik Opela u GME. “To je simbol naših performansi i sposobnosti – pokazuje šta Opel može učiniti.”
U Nemačkoj Opel je pokazao snažno oružje u D segmentu: prodaja je u prvom kvartalu skočila 82% u odnosu na isti period prošle godine. „Zahvaljujući svojoj naprednoj tehnologiji Insignia postiže neverovatnu popularnost i na taj način, Opel može dostići više margine sa Insigniom nego sa svojim prethodnim modelima. Ovo je veoma važno za budućnost Opela.” - dodaje Visser.

Око 56% kupaca izabralo je novu generaciju Adaptive Forward Lighting (AFL+) sa devet funkcija. Drugih 80% naloga uključuju DVD navigacioni sistem sa kolor ekranom, a 35% izabralo je FlexRide sistem. Blizu dve trećine kupaca Insignije želi da vozi sa najboljim gumama: 40% odabralo je 18-inčne gume i svaki treći kupac 17-inčne gume. Svaki drugi kupac bira “Aktion gesunder Rücken” – ortopedski sertifikovana sedišta. Daleko najpopularniji motor je 2.0 CDTI sa 160 KS poručen od svakog trećeg kupca. Konačno, polovina kupaca se odlučuje za dizel motore.

Kao i u većini evropskih zemalja Insignia i na domaćem tržištu ostvaruje fantastične rezultate! Već od februara Insignia je zauzela vodeću poziciju u svom segmentu sa tržišnim učešćem od 13% i konstantnim rastom prodaje. Interesantan je i podatak da je više od polovine poručenih modela sa najboljim paketima opreme.
Insignia Sports Tourer, karavan verzija koja je vec prisutna u slonima širom Evrope, projektovana je da donese nove momente porodici Insignije. Najnoviji član, Insignia ecoFLEX, nudi dinamične vozne performanse sa niskom emisijom CO2 od - samo 136g/km i potrošnjom goriva od 5,2 litara na 100km. Insignia ecoFLEX će biti na tržistu ovog leta.
GM Europe PR
Nova Opel Astra donosi u kompaktnu klasu svoju vlastitu interpretaciju nagrađivane Opelove dizajnerske filozofije koja spaja umetničku skulpturalnost sa nemačkom preciznošću, prvi put viđenu kod Insignije. Njene snažne sportske linije i elegantni detalji doprinose privlačnom novom izgledu...
Kompanija Mercedes-Benz Serbia i Crna Gora već petu godinu sprovodi anketu o zadovoljstvu kupaca. U istraživanju o zadovoljstvu u protekloj godini učestvovalo je ukupno 2902 ispitanika u sledećim kategorijama: postprodaja, prodaja kombi dostavnih vozila i prodaja putničkih vozila.
U prijatnom ambijentu salona Lexus Beograd, sinoć je održana prezentacija novog modela porodice Lexus, hibridnog SUV-a, RX450h za klijente i potencijalne kupce. Gospodin Dejan Stojaković, menadžer prodaje centra Lexus Beograd, otkriva nam najzanimljivije detalje o atraktivnom Lexus automobilu...
Jedno od najpoznatijih lakih komercijalnih vozila u Evropi, pa i u dobrom delu planete – Fordov Transit, kupcima u Srbiji se od sredine jula nudi po sniženoj, nikad povoljnojoj ceni za tu familiju...
Već duže vreme spekuliše se o tome da će Audi predstaviti model, koji će se uklopiti u aktuelni trend kupea sa četvoro vrata. Posle novih zvaničnih fotografija, koje nam predstavljaju automobil iz profila, jasno je da je model A5 Sportback mnogo bliže serijskoj proizvodnji...
Freestyle motocross zvezda Robbie Maddison (AUS) je oživeo London, nakon što je izveo spektakularan skok preko otvorenog Tower Bridge-a u glavnom gradu Velike Britanije. 27-ogodišnji Australijanac je predhodnog vikenda poleteo u 2:55 časova po lokalnom vremenu i leteo neverovatnih 22 metara preko Temze...
Kada su eksperti Mercedes-Benza projektovali reklamu za novu generaciju modela E klasa, verovatno nisu ni sanjali da će koristiti automobil koji na displeju prijavljuje grešku na prednjem desnom vazdušnom jastuku...
Novi šef divizije BMW M, Kay Segler, potvrdio je da se sportska limuzina BMW-a, koja bi nosila oznaku M7, ne nalazi u strategiji ove kompanije. Kupci će morati da se zadovolje sa dosadašnjim agregatima, koje mogu kombinovati sa M paketom opreme...
Već smo pisali da kompanija Peugeot priprema hladan tuš, koji se zove Peugeot RCZ. Koncept predstavljen na sajmu automobila u Frankfurtu 2007. godine, i pozitivne reakcije javnosti, uticale su na francusku kompaniju da ubrza razvoj ovog automobila...