Najnovije vesti iz auto industrije
Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D - više snage, manja potrošnja
Objavljeno: 04.07.2009.
Tri godine posle uvođenja na tržište, aktuelna (četvrta) generacija modela Mitsubishi Pajero, dobija modernizovan turbodizel četvorocilindrični motor 3.2 DI-D i unapređen automatski menjač. Snaga motora povećana je sa dosadašnjih 190 konjskih snaga, na 200 KS, dok je emisija CO2 smanjena sa 280 grama po pređeniom kilometru, na 224 g/km...
Aktuelna generacija modela Mitsubishi Pajero premijerno je predstavljena na sajmu automobila u Parizu, 2006. godine. Nedavno nas je Mitsubishi iznenadio predstavljanjem niza unapređenja na motoru 3.2 DI-D. Unapređenja se odnose na novu glavu motora, nove klipove, turbopunjač, pumpu zavodu, brizgaljke i novoprogramiranu centralnu elektrosnku jedinicu motora. Sve promene rezultirale su većom snagom, a manjom potrošnjom. Pre modernizacije, motor je razvijao 191 konjsku snagu pri 3.800 o/min i obrtni moment od 450 Nm pri 2.200 o/min. Sada, pri istom broju obrtaja, agregat razvija 200 KS i obrtni moment od 441 Nm, dostupan već pri 2.000 o/min. Izduvni sistem unapređenog motora opremljen je novim filterom štetnih čestica.

Mitsubishi Pajero u trovratnoj verziji, opremljen petostepenim manuelnim menjačem, u kombinovanom ciklusu vožnje postiže potrošnju od 8,5 L/100m km, dok je emisija CO2 smanjena sa 244 na 224 g/km. Pored unapređenog motora, izmene je pretrpeo i petostepeni automatski menjač. Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D, sa novim menjačem, u verziji sa petora vrata, zabeležio je prosečnu potrošnju od 9,3 litra na 100 pređenih kilometara. Sa starim menjačem i motorom, isti model trošio je 10,7 L/100 km.
Pored tehničkih inovacija, Mitsubishi Pajero uz opremu Invite dobio je i novodizajnirane 17-inčne felne, a uz opremu Instyle dobio je 18-inčne felne.
Automagazin.rs
Proces "downsizinga", zamene većih motora znatno manjim i ekonomičnijim motorima, pokrenula je većina evropskih proizvođača automobila. Volkswagen je jedan od lidera ovog trenda. Novi mali turbo benzinski motor 1.2 TSI od sada će pokretati i Audi A3 i njegovu Sportback verziju...
Francuska kompanija Peugeot ubrzano priprema udar na konkurenciju u srednjoj klasi. Nova Opel Insignia, Ford Mondeo... su snažni konkurenti, a Peugeot ne želi ništa da prepušta slučaju. Na redu je 408, koji će se oslanjati na platformu sestrinskog modela Citroen C5...
21. juna počeo je šampionat Srbije na kružnim trkama 2009, a kompanija EKO SERBIA već četvrtu sezonu nastavlja sa promocijom auto sporta sa željom da pomogne njegovom daljem razvoju i popularizaciji...
Već više meseci najprodavaniji automobil u većem delu Evrope – Fiesta nove generacije, kod nas se u jednoj od verzija, sa izdašnom opremom, nudi po specijalnoj, za 860 evra nižoj ceni...
Delta Automoto, generalni uvoznik Honda automobila za tržište Srbije, od 1. septembra kreće sa akcijom u toku koje će Accord 2.2 Elegance dizel, i pored već atraktivne cene, prodavati uz dodatni popust od 1.500 Evra...
U današnje vreme, kada je proces "moralnog zastarevanja" proizvoda veoma brz, dugovečnost nije popularna. Zato će sajam automobila u Frankfurtu biti mesto gde će švedski Saab predstaviti svoju novu limuzinu, čiji prethodnik je na tržištu već 12 godina. Proizvodnja nove generacije modela Saab 9-5 zakazana je za početak sledeće godine, a automobil je postavljen na GM Epsilon II platofmi, koju koristi i Opel Insignia...
Trovratna verzija pete generacije modela Volkswagen Polo imaće svetsku premijeru na IAA u Frankfurtu. Nemačka kompanija počastila nas je serijom fotografija i fabričkih informacija o novom VW Polu sa troja vrata...
Vođstvo nemačke kompanije odlučilo je da ide sa vremenom i inovira svoj logo. U tom kontekstu, Audi je podsetio na karakter četiri kruga iz tridesetih godina dvadesetog veka, kada je od četiri krila kompanije stvoren Auto Union...
Na trci "Nagrada Kraljeva I 2009", koja je proteklog vikenda održana na stazi Beranovac, u klasi IV (SP i N) ubedljivo je trijumfovao Voljislav Lekić, u njegovoj omiljenoj "igrački", Hondi Civic Type R...