Najnovije vesti iz auto industrije
Škoda Auto opet glavni partner Tour de France
Objavljeno: 03.07.2009.
Ovogodišnje, 96. izdanje najslavnije biciklističke trke na planeti, Tour de France, po šesti put biće održano uz potporu kompanije Škoda Auto. Ovogodišnji Tour de France startuje u subotu, 4. jula u Monaku. Cilj trke je tradicionalno na Champs-Élysées, u centru Pariza...
Škoda Auto, po prvi put predstaviće na francuskom tržištu, u okviru Tour de France, svoj najnoviji model Yeti. Deset automobila Škoda Yeti biće deo reklamne kolone, koja će činiti svaku etapu ovogodišnjeg Tour-a.
"Kompanija Škoda Auto u svom portfoliu strategije međunarodne komunikacije, ima dva glavna sporta: hokej na ledu i biciklizam, koji se po značaju na evropskim tržištima međusobno dopunjuju. U biciklizmu imamo mogućnost da prezentujemo marku Škoda u samom srcu trke, gde su Škoda automobili najbliži takmičarima, publici i potencijalnim korisnicima." - istakao je Martin Lauer, šef za globalnu komunikaciju kompanije Škoda Auto.

Za vreme trke Tour de France, biće na raspolaganju 350 automobila marke Škoda, od čega će 250 automobila biti u službi organizatora kao oficijalni automobil Tour-a. Pored toga, Škoda pruža potporu u osam profesionalnih timova: Silence-Lotto (Belgija), Saxo Bank – IT Factory (Danska), Rabobank (Holandija), Euskaltel-Euskadi (Španija), Cofidis (Francuska), Franćaise des JEUX (Francuska), Cervelo (Švajčiarska), Milram (Nemačka), kao i timovima neutralne tehničke podrške: Shimano i Mavic.
Škoda Auto PR
Mnoge vozače Fiatovog automobila Stilo može da zbuni, ali i dezinformiše upozorenje na instrument tabli koje signalizira navodnu neispravnost vazdušnog jastuka (air bag) na suvozačevoj strani...
Kompanija Peugeot objavila je da će svoj kupe srednje klase, model Peugeot 407 Coupe, osnažiti sa dva nova turbodizel motora. Među glavnim karakteristikama motora, pored manje potrošnje i emisije, francuski proizvođač navodi da je Peugeot 407 Coupe najsnažniji serijski Peugeot automobila ikada proizveden!
U prvih šest meseci ove godine sa porastom prodaje u Zapadnoj Evropi i padom na tržištima Srednje i Istočne Evrope, Chevrolet zauzima 2,2 % tržišnog udela ukupnog evropskog tržišta sa 214.520 prodatih automobila u odnosu na 269.319 u istom periodu prošle godine. U prvom polugodištu 2009. Chevrolet je prodao 85.800 automobila u Zapadnoj Evropi što je za 1.6% više nego u istom periodu prošle godine...
Volvo XC60 je od nedavnog tržišnog predstavljanja pridobio seriju pozitivnih reakcija. Za one kojima izgled standardnog modela nije dovojno atraktivan, Volvo je pripremio sportski paket sa tradicionalnom oznakom R-Design...
Troškovi proizvodnje mini-volkswagena biće neverovatno niski. Prema izvorima iz nemačke kompanije, troškovi proizvodnje malog Volkswagena neće preći brojku od 900 eura, a prodajna cena kretaće se oko 9.000 eura. Može li jeftinije?
Poslednjih dana predstavljamo Vam najzanimljivije fotografije novih modela raznih marki automobila. Prošle nedelje, detaljnije smo predstavili novu generaciju modela Citroen C3, a sada su pred nama prve realne fotografije snimljene na ulici...
Jeremy Clarkson (Top Gear) se možda o modelu Alfa Romeo 8C nije izjasnio potpuno pozitivno, ali o atraktivnosi ovog automobila ne možemo diskutovati. Alfa Romeo 8C Spider predstavljena je u Goodwoodu, s atmosferskim 8-cilindričnim motorom 4,7 litra zapremine...
Aktuelna generacija braitanskog modela MINI u ponudi je samo sa jednim dizelskim agregatom, u verziji Cooper D. Od septembra ove godine, ponuda će biti proširena sa manje snažnim dizelskim motorom u modelu One D...
Francuski Renault kupio je rumunsku automobilsku kompaniju Dacia pre tačno deset godina. Od tog vremena odvija se njihova uspešna saradnja, koja je kulminirala odlično osmišljenim projektom pod nazivom X90, jeftinim automobilom za široke mase, namenjenim prvenstveno manje razvijenim tržištima Evrope, Latinske Amerike, severne Afrike i Bliskog istoka. Renaultova investicija u modernizaciju fabrike, od 489 miliona eura, višestruko se isplatila...