AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Kia Motors sponzor Kupa konfederacija i Evropskog prvenstva U-21

Kia Motors sponzor Kupa konfederacija i Evropskog prvenstva U-21

Kia kao globalni zvanični sponzor evropske (UEFA) i svetske (FIFA) fudbalske organizacije nastavlja sa podržavanjem vrhunskih fudbalskih događaja. Tako će uskoro najstariji korejski automobilski proizvođač biti sponzor dva sportska događaja, koji će »probuditi usnulo« junsko fudbalsko događanje...

5. juna, nekoliko dana pre početka Kupa konfederacija (od 14. do 28. juna 2009.) su u Johannesburgu (Južnoafrička republika), predstavnici Kie Motors organizatorima svečano izručili 34 vozila. Flota vozila, s kojom će se voziti organizatori i učesnici takmičenja broji 24 vozila, uključuje njihove najpopularnije modele (sportske terence Sorento i Sportage, »evropski hit« cee’d, veliki monovolumen Carnival). Osim toga Kia je obezbedila 10 autobusa za prevoz reprezentacija i FIFA-inih službenika. Kia će južnoafričkim studentima koji učestvuju u ekološkom projektu “Green Goal Project” podelila čak 4.500 ulaznica za gledanje utakmica uživo. Isti dan su u švedskom gradu Malmö predstavnici Kije organizatorima Evropskog prvenstva za igrače mlađe od 21 godine (U-21), koje će trajati od 15. do 29. juna, svečano izručili 46 Kija. Automobilska grupacija Hyundai-Kia (Hyundai-Kia Automotive Group) potpisala je strateška partnerstva sa organizacijama FIFA i UEFA za sva takmičenja pod njihovim okriljem što uključuje prošlogodišnje Evropsko prvenstvo u Švajcarskoj i Austriji (EURO 2008), gore spomenuti Kup konfederacija te Svetska prvenstva 2010. i 2014. godine FIFA Kup konfederacija. Na Kupu konfederacija takmiče se pobednici kontinentalnih prvenstava: Evrope, Azije, Okeanije, Afrike, Južne Amerike, Severne Amerike, Srednje Amerike i Kariba te svetskog prvaka i države domaćina. U ovogodišnjem kupu takmičiće se sledećih osam reprezentacija: aktuelni svetski šampion Italija, Egipat (afrički šampion), Irak (azijski šampion), Španija (evropski šampion), SAD (severnoamerički šampion), Novi Zeland (šampion Australije i Okeanije), Brazil (južnoamerički šampion) i domaćin Južnoafrička republika.

Kia Motors sponzor Kupa konfederacija i Evropskog prvenstva U-21

UEFA Evropsko prvenstvo za igrače do 21 godine (Under 21) Prvo evropsko prvenstvo za igrače mlađe do 21 godine igralo se 1978. godine (prve ideje su se inače pojavile već 1967. godine) i već od tada je to vrlo respektabilno takmičenje, jer je između ostalog i dobar pokazatelj budućih vrhunskih igrača i reprezentacija, koje će za nekoliko godina krojiti svetski vrh. Učestvovaće 8 reprezentacija: sa našim Orlićima su u grupi Italijani, Šveđani i Belorusi, a u drugoj grupi su Engleska, Nemačka, Španija i Finska. Ovogodišnje Evropsko prvenstvo U-21 će se igrati u Švedskoj u gradovima Halmstad, Helsingborg, Gothenburg i Malmö. Green Goal Project (projekt »zeleni cilj«) Projekt ‘Green Goal’ je nastao 2006. godine za vreme Svetskog prvenstva u Nemačkoj na inicijativu nemačkog organizacionog komiteta i nemačkog ministarstva zaštite okoline. Za cilj su imali da u mesec dana trajanja prvenstva smanje tzv. efekat staklenika, koji nastaje kod prevoza učesnika i korišćenja električne energije. Ostali ciljevi uključuju što racionalniju upotrebu kišnice za zalevanje fudbalskih stadiona i širenje ekološke svesti među fudbalskim navijačima. Projekt podržava i UNEP (United Nations Environment Programme – odbor ujedinjenih nacija za okolinu). Kia Motors PR

Hyundai Santa Fe 2010 - diskretan facelift za korejski SUV

Hyundai Santa Fe 2010 - diskretan facelift za korejski SUV

Korejski Hyundai Santa Fe trenutno se nalazi na polovini svog životnog ciklusa, a kako bi se na tržištu održao u istoj kondiciji, pripremljen je mali facelift. Izmene se odnose kako na enterijer, tako i na eksterijer, a pored dva nova dizel motora, tu je i novi 6-stepeni automatski menjač...
1.4 TSI - International Engine of the Year 2009

1.4 TSI - International Engine of the Year 2009

Kako popuniti prazninu izmedju agregata 2.0 FSI (150 ks) i motora turbo FSI (200 ks), koji pokrece sportsku verziju Golfa GTI ? Volkswagen je pronasao odgovor na ovo pitanje. Agregat koji u sebi ima integrisan mehanicki kompresor i turbo. Rezultat je 160 KS, a sve to crpi iz samo 1.4 litra zapremine !
International Engine of the Year 2009 - Pobednik je Volkswagen

International Engine of the Year 2009 - Pobednik je Volkswagen

Motor godine 2009 postao je Volkswagenov četvorocilindrični 1.4 Twincharger. Pobednika ankete "International Engine of the Year" izabralo je 65 članova žirija iz 32 zemlje sveta, među kojima nema automobilskih stručnjaka iz Srbije. Ove godine ogdržano je jedanaesto izdanje izbora za "International Engine of the Year", a prvi put ovaj zanimljiv izbor održan je 1999. godine...
CELEBRITY EKO PIT STOP

CELEBRITY EKO PIT STOP

Kompanija EKO SERBIA sa redakcijama časopisa Maxim i Top Speed 17.06.2009. organizovali su CELEBRITY PIT STOP, gde su se slavne ličnosti iz sveta medija, umetnosti i show biznisa takmičili u brzoj proveri 6 ključnih tačaka automobila. Legendarni Pavle Komnenović i Andrej Kulundžić, članovi EKO Racing tima, pobrinuli su se da takmičenje bude fer i korektno i proglasiti pobednike!
Srbija - zemlja bezbednih motociklista

Srbija - zemlja bezbednih motociklista

U Srbiji je tokom 2008. godine poginulo 897 ljudi, od čega čak 120 vozača i putnika motocikla i mopeda. Rizik nastanka saobraćajne nezgode, kod vozača dvotočkaša je 2 do 8 puta veći nego kod vozača putničkog automobila. Rizik od smrtnih posledica, kod vozača motocikla je 45 puta veći nego kod putnika u putničkom automobilu...
Honda Insight na vrhu top lista

Honda Insight na vrhu top lista

Honda je danas objavila da je njeno novo hibridno vozilo Insight postal najprodavaniji evropski model u kategoriji vozila na hibridni ili alternativni pogon. Podaci koje je dostavio “Jato Dynamics” pokazuju da je u svom prvom punom mesecu prodaje, Insight postao najpopularniji model na tržištu benzinsko-električnih hibrida...
Verano Motors - Specijalna letnja akcija zamena „staro za novo“

Verano Motors - Specijalna letnja akcija zamena „staro za novo“

Kompanija Verano Motors, generalni uvoznik i distributer Peugeot automobila za Srbiju, otpočela je specijalnu akciju zamene već korišćenih automobila za nova uz doplatu. U želji da omoguće potencijanim kupcima da na što lakši način dođu do novog Peugeot vozila, u Verano Motors-u osmislili su akciju kupovine novih automobila po sistemu „staro za novo“
Mazda 6e
Slika nedelje