Toyota Verso stigla u Srbiju! Cene poznate
Juče je na poligonu Nacionalne vozačke akademije u Subotištu održana zvanična promocija nove Toyote Verso, višenamenskog vozila bez kompromisa, dostupnog po ceni već od 20.200 eura. Pored mnogobrojnih novinara, na promociji je prisustvovao i aktuelni državni reli šampion, Vladan Petrović, čije utiske o novom Toyota modelu možete pročitati u nastavku teksta...
Prilikom razvija novog modela, osmišljen je spoljni dizajn koji izražava sportske karakteristike i stabilnost, kao i svežu novu unutrašnjost sa izvrsnom praktičnošću i brigom za detalje. Na svakom detalju se oseća težnja Toyotinih inženjera ka visokom nivou udobnosti i iskoristivosti. Novi Verso poseduje široku gamu rešenja za spremanje i odlaganje, kao i veliku fleksibilnost, što mu omogućava da lako odgovori na promenljive potrebe vlasnika. Na putu od Beograda ka poligonu Nacionalne vozačke akademije u Subotištu, isprobali smo ponašanje Toyote Verso na našim putevima. "Prvi utisak je pozitivan. Udobnost je na visokom nivou, a čak i na deonicama puta sa učestalim udarnim rupama, u Versu smo se osećali veoma ušuškano i prijatno. Zvučna izolacija je odlična, i do kabine stiže veoma malo "informacija" iz spošaljnjosti. Automobil je kao stvoren za duga putovanja, a mnoge će radovati činjenica da je sposoban da preveze i do sedam osoba." - izjavio je Petrović, posle prve vožnje novog Versa.
U poređenju sa prethodnikom, nova Toyota Verso je za 70 mm duža (4.440 mm), za 20 mm šira (1.790), a visina je ostala ista (1.620 mm). Ponuda novo dizajniranih 16 i 17-inčnih felni proširena je i dvozonskim klima uređajem, a ponuda boja proširena je sa pet novih boja: Silver Metallic, Red, Blue Metallic, Dark Blue Metallic i Dark Purple. Dodatno izražavajući Versov 'Dynamic Lounge' koncept, potpuno novom unutrašnjosti dominira 'Smart Wave Dynamism' dizajna kokpita. Vidljivost je, takođe, povećana nizom rešenja. Povećanjem visine u nivou kukova vozača za 25 mm, na 640 mm, značajno je smanjena mrtvi ugao ispred poklopca motora za 1.550 milimetara. Prozori u vratima su sada 35,5 milimetara viši i 15,4 mm širi. Halogena i LED Versova prednja svetla, imaju širu i dužu površinu osvetljenja, a sve u cilju bolje vidljivosti u noćnoj vožnji. Unapređen je i Toyota Easy Flat-7 sistem sedenja, koji nudi 32 različite postave sedenja, i koji je već priznat kao jedan od najpraktičnijih i najintuitivnijih rešenja. Toyota Verso - benzinski motori: ccm / KS / Cena bez c i pdv / Cena sa c i PDV 1.6 Valvematic Terra 1.598 132 15.500 e / 20.200 e 1.6 Valvematic Luna 1.598 132 17.100 / 22.200 1.8 Valvematic Luna 1.798 147 17.900 / 23.200 1.8 Valvematic Sol 1.798 147 19.500 / 25.400 Verzije sa 7 sedišta: 1.6 Valvematic Luna 1.598 132 17.600 / 22.900 1.8 Valvematic Luna 1.798 147 18.400 / 24.000 1.8 Valvematic Sol 1.798 147 20.000 / 26.100
Drugi red sedišta poseduje za 20 milimetara duži sedalni deo i poboljšanu potporu za držanje tela. Raspon pomicanja drugog reda sedišta povećan je za 30 milimetara, kako bi se oslobodio prostor za noge i pristup trećem redu sedišta. Svako od sedišta u drugom redu može se nezavisno pomerati 195 milimetara, a memorijska funkcija vraća naslon sedišta u prethodno odabran ugao. potpuno ravan, sa spuštenim drugim i trećim redom sedišta, prtljažni prostor novog Versa je produžen za 185 milimetara, na 1.830 mm i proširen za 240 mm, na 1.585 mm. Toyota Verso - dizel motori: ccm / KS / Osnovna cena / Cena sa c i PDV 2.0 D-4D Terra 1998 126 18.000 / 23.500 2.0 D-4D Luna 1998 126 19.000 / 24.700 2.0 D-4D Sol 1998 126 20.600 / 26.800 2.2 D-4D A / T Luna 2.231 150 21.600 / 28.100 2.2 D-4D A / T Sol 2.231 150 22.800 / 29.700 2.2 D-4D A / T Premium 2.231 150 24.300 / 31.700 2.2 D-4D Sol 2.231 177 22.800 / 29.700 2.2 D-4D Premium 2.231 177 24.300 / 31.700 Verzija sa 7 sedišta: 2.0 D-4D Sol 1998 126 21.100 / 27.500 2.2 D-4D A/T Luna 2.231 150 22.100 / 28.800 2.2 D-4D A/T Sol 2.231 150 23.300 / 30.400 2.2 D-4D Sol 2.231 177 23.300 / 30.400 2.2 D-4D Premium 2.231 177 24.900 /
Na prezentaciji smo imali priliku da isprobamo nekoliko modela, opremljenim benzinskim i dizel agregatima. "Motor 2.2 D-CAT već smo isprobali u novom Avensisu, i mogu slobodno reći da je to pravi biser među dizel motorima. Benzinski motor ima svoje prednosti, jer je lakši od dizela i sprečava tzv. klizanje "preko nosa", što je karakteristika dizel motora. Dakle, dizel motor ima veći obrtni moment i bolja ubrzanja, ali benzinski motor obezbeđuje bolji balans automobilu. Sve pohvale zaslužuje i 2.0 D-4D motor, koji smo vozili i u otvorenom saboraćaju. Izuzetno je štedljiv, a pruža fantastične vozne osobine. Benzinci su veoma tihi i kultivisani. Ogibljenje u ekstrmenim uslovima na stazi NAVAK se pokazalo kao veoma sigurno. Pri bržem ulasku u krivinu, vozač će primetiti samo blago proklizavanje prednjeg dela automobila i širenje putanje, dok će zadnji deo automobila, i pri naglim trzajima, ostati savršeno miran." - istakao je Petrović.
Automagazin.rs