AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Nova Opel Insignia ecoFLEX: ekonomičnost bez kompromisa

Nova Opel Insignia ecoFLEX: ekonomičnost bez kompromisa

Nova Insignia ecoFLEX pruža istinski užitak u vožnji uz nisku emisiju izduvnih gasova po pristupačnoj ceni. Uz emisiju ugljen-dioksida od samo 136 grama i potrošnjom od 5.2 l/100 km u MVEG/NEDC ciklusu, obeležje Insignije ecoFLEX je snažan turbodizel motor zapremine 2 litre i snage 118 kW/160 KS i maksimum od 380 Nm obrtnog momenta uz „overboost“...

„Opelovi inženjeri su Insignijom ecoFLEX dokazali da je moguće postići smanjenu potrošnju i vrhunske vozne performanse u automobilu prihvatljive cene i privlačnog izgleda,“ kaže Hans De-mant, izvršni direktor Adam Opel GmbH. Kao i ostali modeli Insignije, nova varijanta ecoFLEX certifikovana je prema standardu Euro 5. U početku će biti dostupna kao trovratni i petovratni model, s početnom cenom u Nemačkoj od 30.105 eura uz prve isporuke koje se očekuju na leto 2009. U brojnim zemljama niska emisija ugljen-dioksida će doneti kupcima i porezne olakšice. Opelovi stručnjaci povećali su aerodinamičnost Insignije ecoFLEX koristeći dodatne ploče ispod rezervoara i spuštanjem šasije za 10 mm. Time je dobijen koeficijent otpora vazduha od samo 0.26 prema kojem je Insignia EcoFLEX jedna od najaerodinamičnijih produkcijskih limuzina na svetu. Ostala poboljšanja uključuju dodavanje fleksibilnog prednjeg spojlera i smanjenje gornjih otvora za hlađenje. Nadalje inženjeri su optimizirali zupčanike i pogon na šestostepenom ručnom sistemu prenosa i opremili ga Michelinovim gumama Primacy HP posebno napravljenim za ovaj automobil.

Nova Opel Insignia ecoFLEX: ekonomičnost bez kompromisa

Inovativan CleanTech proces izgaranja kod dizel motora osigurava najmanju moguću emisiju izduvnih gasova i poboljšava sagorevanje goriva putem elektronskog sistema zatvorene petlje, i ujedno osigurava tiši rad motora. To omogućava dinamičanu vožnju uz istovremenu nisku potrošnju goriva. Najekonomičnija potrošnja goriva postiže se kada vozač prati upute koje se prikazuju na kontrolnoj tabli. U praksi, vozači prebacuju u šestu brzinu pri niskom broju obrtaja po minutu i imaju mogućnosti za još većim ubrzavanjem – idealno za duže vožnje. Insignia ecoFLEX ubrzava od 0 do 100 km/h za 9,5 sekundi i dostiže maksimalnu brzinu od 221 km/h. Snaga motora je velika čak i pri niskom broju obrtaja, obrtni moment od 350 Nm i 1.750 obr-taja po minutu može se uz “overboost” privremeno povećavati na 380 Nm i to u vremenu od 15 se-kundi. GM PR

Lexus na salonu automobila u Frankfurtu

Lexus na salonu automobila u Frankfurtu

Svetska premijera LF-Ch, potpuno hibridnog luksuznog kompakt koncepta, obeležiće prisustvo Lexusa na predstojećem salonu automobila u Frankfurtu. Istovremeno će obogaćena gama LS modela i unapređene verzije GS, IS i IS F debitovati na ovoj izložbi...
Turizam - Održan poslovni susret u predstavništu NTO u Beogradu

Turizam - Održan poslovni susret u predstavništu NTO u Beogradu

Juče je u prostorijama novootvorenog Predstavništva Nacionalne turističke organizacije Crne Gore u Beogradu, u ulici Kralja Petra 32, održan poslovni susret hotelijera iz Crne Gore i turističkih agencija sa tržišta Srbije u organizaciji Nacionalne turističke organizacije Crne Gore...
Renault Megane sedan zove se Fluence

Renault Megane sedan zove se Fluence

Posle hatchback verzija sa troja i petoro vrata, karavana i dva velikoprostorna modela, na red je stigao i trovolumenski Megane sa karoserijom sedan. Novi dizajn i poboljšana tehnika zaslužili su i novo ime - Fluence...
BMW Vision EfficientDynamics

BMW Vision EfficientDynamics

Nemački BMW otkrio je koncept ekološkog sportskog automobila, tačnije plug-in hibrida. Ovaj zanimljivi sportski kupe pokreće trocilindrični turbodizel motor, ukombinovan sa dva elektromotora...
Fiat Punto Evo: Evolucija Grande Punta

Fiat Punto Evo: Evolucija Grande Punta

Kompanija Fiat na IAA u Frankfurtu prikazaće model Fiat Punto Evo. Pored zanimljivog facelift izgleda, osveženi model biće opremljen i novim benzinskim motorima MultiAir, koji i pored povećane snage, beleže 10 % nižu potrošnju goriva...
Kružne trke - Dvostruka pobeda za EKO Racing u Kraljevu

Kružne trke - Dvostruka pobeda za EKO Racing u Kraljevu

Eko racing juče je ostvario pobedu u dve klase: Andrej Kulundžić u najjačoj šestoj klasi, a Pavle Komnenović je i ovog puta osvojio prvo mesto u petoj klasi. Pred više od 5.000 gledalaca na vojnom poligonu Beranovac kod Kraljeva, održana je treća trka Šampionata Srbije u kružnim auto-trkama 2009, a kompanija EKO SERBIA već četvrtu sezonu nastavlja sa promocijom auto sporta...
Kružne trke - Nagrada Kraljeva II 2009, rezultati

Kružne trke - Nagrada Kraljeva II 2009, rezultati

Nakon treće trke šampionata Srbije na kružnim stazama, "Nagrada Kraljeva II 2009", gledaoci sigurno kući nisu otišli razočarani. Pored dvobija Vesnić-Kulundžić, fanovi autosporta uživali su u atraktivnim vožnjama takmičara u nižim kategorijama...
Kružne trke - Kraljevo II - foto izveštaj

Kružne trke - Kraljevo II - foto izveštaj

Treća trka šampionata Srbije na kružnim stazama, "Nagrada Kraljeva II 2009" održana je juče na stazi Beranovac kod Kraljeva. Trku je obeležila fantastična borba Andreja Kulundžića (Alfa Romeo 156 ST) i Milovana Vesnića (Opel Vectra ST) u najjačoj klasi, iz koje je kao pobednik izašao popularni Kulundžić. Prenosimo Vam najintersantnije momente...
YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje