Najnovije vesti iz auto industrije
Mercedes u reklamnom spotu koristio pokvaren automobil
Objavljeno: 15.07.2009.
Kada su eksperti Mercedes-Benza projektovali reklamu za novu generaciju modela E klasa, verovatno nisu ni sanjali da će koristiti automobil koji na displeju prijavljuje grešku na prednjem desnom vazdušnom jastuku...
Već u prvim sekundama video snimka, kada vozač startuje automobil, na displeju se pojavljuje jasno saopštenje: Front right SRS malfunction, service required, što se definiše kao kvar na prednjem desnom vazdušnom jastuku, servis je neophodan. Da paradoks bude veći, ova reklama upravo ističe visoku bezbednost novog Mercedesa.
Spot je snimljen zahvaljujući korišćenju automobila koji je bio u fazi testiranja, ali to ne opravdava potez Mercedes-Benza. U vreme velike tržišne borbe za svakog kupca, svaka greška može skupo koštati.
VIDEO spot možete pogledati klikom na LINK
Automagazin.rs
General Motors Indija i Reva Electric Car Company najavili su danas u New Delhiju potpisivanje ugovora o saradnji na razvoju električnih automobile za indijsko tržište. GM Indija i Reva će razvijati platforme, tehnologiju i napredne sisteme kontrole električnih vozila. Cilj im je da na tržištu stvore i ponude cenovno pristupačan mali automobil za indijske kupce...
Španska kompanija Seat na sajmu automobila u Frankfurtu prikazala je novi koncept, koji najavljuje izgled nove karoserijske verzije, Seat Ibiza ST. Šef za dizajn u Seat-u, Luc Donckerwolke, ovoga puta morao je novom modelu podariti više praktičnosti...
Na Grouv simpozijumu o gorivim ćelijama (Grove Fuel Cell Symposium), Honda je dobila prestižnu medalju kao priznanje za njeno FCX Clarity vozilo sa pogonom na vodonične gorive ćelije. FCX Clarity je praktičan automobil u koji se, sa svojim prtljagom, može udobno smestiti četvoro ljudi...
U Toyota Centru Beograd na Zrenjaninskom putu 26, u ponudi su nove usluge namenjene što boljoj i kvalitetnijoj usluzi servisa i postizanju što većeg zadovoljstva korisnika Toyota vozila. Toyota „shuttle” je usluga besplatnog lokalnog prevoza za korisnike servisa...
Sinoć, 22.septembra 2009. Godine u salonu Citroёn Vitro Group, proslavljen je 90-ti rođendan brenda CITROËN i 30 godina od početka snimanja filma NACIONALNA KLASA. Goste su pozdravili generalni direktor Vitro Group-a g-din Dragoljub Lekić, direktor marketinga Vitro Group-a g-din Vojislav Lekić. Najzanimljivije fotografije možete pogledati u galeriji, ili klikom na
LINK...
Inspirisana velikim interesovanjem za Dacia vozila i u saradnji sa Robnom kućom Pevec, organizovana je prezentacija Dacia dostavnog programa, takmičenje, nagrade, jednom rečju groznica subotnjeg prepodneva...
Opel proširuje svoju inicijativu promovisanja obnovljivih izvora energije gradeći solarne minielektrane na krovu svojih fabrika u Rüsselsheimu i Kaiserslauternu. Zajedno sa partnerima, kompanijama Tauber-Solar i SOLON SE, Opel će iskoristiti ukupno 13 megavata Sunčeve energije...
Beogradski Euro Sumar, uvoznik Suzuki automobila za tržište Srbije, ponudio je kupcima redizajnirani model SX4 opremljen novim motorom koji ispunjava Euro 5 normative.
Osim toga što ima smanjenu emisiju štetnih materija u izduvnim gasovima, snaga motora koji se ugrađuje u osnovni model SX4 1.5 GLX VVT 2WD povećana je sa 100 na 111 “konja”, dok motori 1.6 VVT i 2.0 DDiS imaju 120, odnosno 135 KS...
Novinari dnevnog lista Blic Goran Svilar i Ana Milojković uručili su juče fluorescentne prsluke đacima prvacima Osnovne škole „Sonja Marinković“ iz Subotice. OMV Srbija donirala je fluorescentne prsluke kao deo novinarskog konkursa OMV Move & Help (Pokreni se i pomozi) za najbolji članak/TV reportažu sa temom bezbednost dece u saobraćaju...