Otvoreno predstavništvo NTO Crne Gore u Beogradu

Ministar turizma u vladi Crne Gore, gospodin Predrag Nenezić i direktor NTO CG, gospodin Saša Radović, otvorili su, 26. juna, predstavništvo Nacionalne turističke organizacije u Beogradu. Predstavnišrtvo je smešteno u centru Beograda u „Zepter“ palati, u ulici Kralja Petra 32. Fotografije snimljene na otvaranju kancelarije Nacionalne turističke organizacije Crne Gore možete pogledati klikom na LINK...

Nakon ceremonije svečanog otvaranja, ministar, gospodin Predrag Nenezić i direktor NTO CG, gospodin Saša Radović su brojne zvanice, iz političkog, privrednog i javnog života Beograda, još jednom podsetili na značaj srpskog tržišta sa kojeg tradicionalno dolazi veliki broj turista koji su uvek dobrodošli u Crnu Goru. Ministar Nenezić je posebno istakao da, pored raznovrsnosti i kvaliteta turističkog proizvoda Crne Gore, ove godine turiste očekuje niz povoljnih aranžmana i akcija hotelijera i turističke privrede koji su svoje cene snizili i do 35%. Ministar Nenezić je istakao da je Crna Gora destinacija koja je dostupna turistima različite platežna moći.

Otvaranje predstavništva NTO CG je izazvalo veliku pažnju i interesovanje elektronskih i štampanih medija, između ostalih i tv „Avale“, „RTS“-a, tv „Košave“, tv „Kanala 9“, tv „Pinka“, radija „Beograd“, „Bete“, „Blica“, „Tanjuga“, „Glorije“, „City magazina“ i drugih kojima su ministar Nenezić i direktor Radović dali intervjue. Otvarajući predstavništvo i tokom prezentacije Crne Gore, ministar je istakao i značaj ovog predstavništva, ne samo u turističkom smislu, nego pre svega u pravcu unapređenja dobrih političkih i ekonomskih odnosa Crne Gore i Srbije. Direktor NTO je okupljenim zvanicama i medijima prezentovao ovogodišnju novu, kvalitetniju, atraktivniju ponudu, prilagođenu aktuelnim uslovima ekonomske i finansijske globalne krize, izražavajući očekivanje da će tržište Srbije i ove godine biti značajno zastupljeno u turističkom prometu Crne Gore.

Otvaranje predstavništva je bio jedan od prioritetnih ciljeva koji je konačno i realizovan. Pored ovogodišnje sveobuhvatne kampanje koja je, imajuću i vidu značaj ovog tržišta, obuhvatila promociju turističke ponude Crne Gore od aprila meseca na tržištu Srbije, koja je imala za cilj upoznavanje tamošnje javnosti sa novinama u turističkoj ponudi u odnosu na prošlu godinu, prvenstveno kada je u pitanju razvoj ukupne infrastrukture (saobraćajne, komunalne...), kvalitet direktne turističke ponude (kvalitet smeštaja, vanpansionske ponude, specifične ponude ..), kao i aktuelnu cenovnu politiku i konkurentnost za sezonu 2009, otvaranje predstavlja je značajan momenat u direktnom i pravovremanom informisanju građana Srbije o turističkoj ponudi Crne Gore. Prošle godine Crnu Goru je posetilo oko 415 000 turista sa tržišta Srbije, koji učestvuju tradicionalno sa procentom od 37% u ukupnoj strukturi turista koji posećuju Crnu Goru, a njeno tržište belježi tokom 2008. godine rast od 9%.

Foto: Milomir Bošković - Automagazin