Najnovije vesti iz auto industrije
VW Scirocco od HS Motorsporta: 320 konja!
Objavljeno: 23.06.2009.
Volkswagen Scirocco je kao stvoren za individualizaciju. Najnoviju adaptaciju ovog atraktivnog automobila potpisala je nemačka kompanija HS Motorsport. Iako se o ovoj tjunerskoj kuči ne piše mnogo, treba istaći da iza seba ima dugu istoriju i saradnju sa renomiranim imenima, kao što su Brembo, Hamman, Cargraphic...
Kao osnova, ovoga puta poslužila je najsnažnija verzija modela Volkswagen Scirocco. Njegov dvolitarski agregat sa direktnim ubrizgavanjem goriva i turbinom razvija 200 konjskih snaga, sa čim se u GS Motorsportu nisu mogli pomiriti. Zahvaljujući kitu imena Remis, novi motor pojačan je na 320 konjskih snaga, što je dovoljno za ubrzanje 0-100 km/h za 6,6 sekundi (za 0,6 s bolji rezultat od serijske verzije), dok je maksimalna brzina 240 km/h.
Snaga motora povećana je zahvaljući izmenama na izduvnom sistemu, koji sada ima veći prečnik, kao i izmenama u programu rada motora. Kako bi se snaga efikasno prenela do asfaltta, HS Motorsport svoj Scirocco opremio je 20-inčnim točkovima, i posebno pripremljenim oslanjanjem. Za najbolje zaustavljanje brinu se brembo kočioni sistem.
Kako bi se izmenjena verzija razlikovala od standardne već na prvi pogled, i automobilu obezbedila visok nivo prepoznatljivosti, HS Motorsport pripremio je kompletnu seriju spojlera: prednji spojler, posebno dizajnirani pragovi, zadnji spojler... Sve komponente izrađene su od ugljeničnih vlakana. U unutrašnjosti nalazimo anatomska sedišta Recaro, a ceo enterijer obložen je kožom.
Iz korporacije Kia Motors, koja predstavlja (za sada) manji deo dvojca Hyundai-Kia Automobile Group, četvrtog najvećeg automobilskog proizvođača na svetu, nedavno su potvrdili da će krajem godine početi sa prodajom luksuzne limuzine kodnog imena VG...
I pored svetske finansijske krize, i "invazije" ekoloških modela, čini se da će ovogodišnji sajam automobila u Frankfurtu zadovoljiti i fanove sportskih modela. Posle Ferrarija 458 Italia, facelift modela Porsche 911 Turbo, Mazde MX-5 Superlight, tamo je debitovao i dugo očekivani Aston Martin Rapide...
Koncern Volkswagen planira da u naredne tri godine u Kinu investira 4 milijarde eura. Cilj investicije je da pomogne realizaciju Volkswagenovog plana, prema kojem će koncern na tamošnjem tržištu prodati 2 miliona automobila godišnje, 2018. godine...
Supersportski automobil snova prikazan je na sajmu automobila u Frankfurtu. Naslednik legendarnog Ferrari F430 kuca na vrata sa boljim ubrzanjem, većom maksimalnom brzinom, modernijom tehnikom i savršenim dizajnom. To je ono što fanovi očekuju od novog Ferrarija. Na štandu Ferrarija pojavio je se i Michael Schumacher...
Francuzi su u Frankfurtu prikazali novi koncept i hibridne modele, ali najveću pažnju javnosti sigurno je privukao novi kupe RCZ. Prve "žive" fotografije modela RC-Z, snimljene na sajmu automobila u Frankfurtu, su pred nama...
Koncept premium hatchback modela, Lexus LF-Ch, predstavljen je na sajmu automobila u Frankfurtu. Već na prvi pogled jasno je da Lexus svojim novim modelom želi da preuzme deo tržišnog kolača, koji sebično čuva BMW serije 1...
Volkswagen E-Up! je trovratna verzija automobila iz porodice "New Small Family", čija proizvodnja bi trebala pčeti krajem sledeće godine. Novi mini automobil u početku će biti ponuđen kao petovratna verzija, zatim će uslediti microvan i kabriolet, a 2013. godine stiže i serijska verzija Volkswagenovog elektromobila...
Osnovci iz Srbije upravo su se vratili iz Finske, sa međunarodnog, 24. FIA evropskog takmičenja u poznavanju saobraćaja. Aleksandar Ristić iz Sremske Mitrovice, Marija Stojanović iz Niša, Petra Jovanović iz Zaječara i Dušan Mladenović iz Niške Banje, branili su boje Srbije u finskom gradu Turku...
Kompanija Vitro Group kao uvoznik i distributer vozila Citroën na tržištu Srbije i Crne Gore, od 15. septembra pa do kraja 2009 godine posebnim prodajnim uslovima i promotivnim aktivnostima obeležava 90-ti rođendan Citroëna. Ugao od 90 stepeni, tj, Prav ugao je asocijacija na 90 godina Citroëna. Samim tim, Vitro Group 15. kreće u promotivnu kampanju koja se naziva “Ponuda po PRAVIM uglom”...