AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Hyundai Auto Beograd - ’’Znanjem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’

Hyundai Auto Beograd - ’’Znanjem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’

U subotu 13.06.2009. god. na letnjoj scena izletišta ’’Potok’’ u Jagodini održana je druga po redu akcija pod nazivom ’’Znajem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’ koja za cilj ima povećanje bezbednosti dece u saobraćaju. Akciju su organizovali Hyundai Auto Beograd u saradnji sa svojom dilerskom kućom ’’Svetozarevo promet’’ iz Jagodine, pod pokroviteljstvom Narodne kancelarije predsednika Republike...

U akciji posvećenoj bezbednosti dece u saobraćaju, učestvovala su deca iz dve jagodinske osnovne škole i to ’’Boško Đuričić’’ i ’’17 oktobar’’ koja su se takmičila u likovnom konkursu za najbolji crtež na temu bezbednosti u saobraćaju i u kvizu znanja na kojem su pokazala izvanredno poznavanje saobraćajnih propisa. Predsednik komisije Cile Marinković, poznati slikar, pevačica Aleksandra Perović i prisutni novinari su ocenjivali sve prispele testove i crteže. Školama kao i najuspešnijoj deci u obe oblasti dodeljeni su edukativni kompleti, knjige na temu bezbednosti, saobraćajni znaci i raskrsnice koje će im poslužiti da steknu još šira znanja iz ove oblasti. Program je vodio naš poznati glumac Neša Nenadović koji je decu u toku programa učio poznavanju saobraćajnih znakova i propisa, poteze policajca na raskrsnici i sl. Za dobro raposloženje na manifestaciji pobrinula se i naša poznata pevačica Aleksandra Perović koja je prisutnu decu zabavila svojim novim pesmama. Gospodin Cile Marinković je čestitao najboljim crtačima i poželeo im da i dalje usavršavaju svoje slikarske veštine ali i da svakodnevno uče o bezbednosti u saobraćaju jer će im ta znanja biti od koristi u mnogim životnim situacijama.

Hyundai Auto Beograd - ’’Znanjem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’

Hyundai Motor Company već dugi niz godina sprovodi akcije posvećene bezbednosti dece u saobraćaju širom sveta a tim akcijama se u septembru prošle godine priključio i Hyundai Auto Beograd. U toku ove godine održane su dve akcije ovog tipa, prva u Kraljevu 23.05. i druga 13.05. u Jagodini. Akcija ’’Znanjem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’ ima dugoročan karakter pa se posle letnje pauze nastavljaju u septembru u Nišu, u oktobru u Čačku a kasnije i u ostalim gradovima širom Srbije kako bi što više dece dobilo priliku da kroz igru i zabavu nauči puno o bezbednosti u saobraćaju.

Hyundai Auto Beograd - ’’Znanjem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’

Hyundai Auto Beograd PR

Sajam automobila u Frankfurtu - Ferrari F458 Italia

Sajam automobila u Frankfurtu - Ferrari F458 Italia

Supersportski automobil snova prikazan je na sajmu automobila u Frankfurtu. Naslednik legendarnog Ferrari F430 kuca na vrata sa boljim ubrzanjem, većom maksimalnom brzinom, modernijom tehnikom i savršenim dizajnom. To je ono što fanovi očekuju od novog Ferrarija. Na štandu Ferrarija pojavio je se i Michael Schumacher...
Sajam automobila u Frankfurtu - Peugeot RCZ

Sajam automobila u Frankfurtu - Peugeot RCZ

Francuzi su u Frankfurtu prikazali novi koncept i hibridne modele, ali najveću pažnju javnosti sigurno je privukao novi kupe RCZ. Prve "žive" fotografije modela RC-Z, snimljene na sajmu automobila u Frankfurtu, su pred nama...
Sajam automobila u Frankfurtu - Lexus LF-Ch

Sajam automobila u Frankfurtu - Lexus LF-Ch

Koncept premium hatchback modela, Lexus LF-Ch, predstavljen je na sajmu automobila u Frankfurtu. Već na prvi pogled jasno je da Lexus svojim novim modelom želi da preuzme deo tržišnog kolača, koji sebično čuva BMW serije 1...
Video: Volkswagen E-Up!

Video: Volkswagen E-Up!

Volkswagen E-Up! je trovratna verzija automobila iz porodice "New Small Family", čija proizvodnja bi trebala pčeti krajem sledeće godine. Novi mini automobil u početku će biti ponuđen kao petovratna verzija, zatim će uslediti microvan i kabriolet, a 2013. godine stiže i serijska verzija Volkswagenovog elektromobila...
Citroen akcija - PR(A)VA VEST

Citroen akcija - PR(A)VA VEST

Kompanija Vitro Group kao uvoznik i distributer vozila Citroën na tržištu Srbije i Crne Gore, od 15. septembra pa do kraja 2009 godine posebnim prodajnim uslovima i promotivnim aktivnostima obeležava 90-ti rođendan Citroëna. Ugao od 90 stepeni, tj, Prav ugao je asocijacija na 90 godina Citroëna. Samim tim, Vitro Group 15. kreće u promotivnu kampanju koja se naziva “Ponuda po PRAVIM uglom”...
Strategija daljeg razvoja automobila sa gorivim ćelijama

Strategija daljeg razvoja automobila sa gorivim ćelijama

Vodeći proizvođači automobila sa pogonom na gorive ćelije, Honda motor ko., Ltd., Dajmler AG, Ford motor kompanija, Dženeral motors korporacija/Opel, Hjundai motor kompanija, Kia motors korporacija, savez Renoa SA i Nisan motor korporacije i Tojota motor korporacija, izdali su zajedničku izjavu u vezi razvoja i nastupa na tržištu svojih automobila sa gorivim ćelijama, a u obliku „Pisma o namerama“...
BMW iX3 50 xDrive
Slika nedelje