Najnovije vesti iz auto industrije
Mercedes-Benz CL 500 Anniversary Edition
Objavljeno: 24.04.2009.
Posebnom ekskluzivnom edicijom modela CL Coupe, Mercedes-Benz ove godine proslavlja stoti rođendan svoje trokrake zvezde i Benz amblema. Mercedes-Benz CL 500 Anniversary Edition krasi novi atraktivni AMG paket, koža top klase, crni piano lak i amblemi na centralnoj konzoli...
24. juna 1909. godine Daimler-Motoren-Gesellschaft i zvanično je registrovao dizajn trokrake zvezde, a 6. avgusta Benz & Cie. registrovao je naziv "Benz", uključujući i logo sa integrisanim lovorovim vencom, u Imperial Patent Office-u.
Kao što smo istaklu, u slavu stogodišnjice loga Mercedes-Benz, nemačka kompanija predstavila je specijalan model CL 500. U tehničkom smislu, Mercedes-Benz CL 500 Anniversary Edition od standardnog modela se ne razlikuje. Dobio je novu boju, specijalni logo, instaliran na centralnoj konzoli, visokokvalitetnu kožu i kvalitetni lak u unutrašnjosti. Na veliki kupe instaliran je i AMG paket, koji uključuje agresivnije branike i pragove, felne prečika 20 inča (pneumatici dimenzija 255/35 R 20 napored i 275/35 R 20 pozadi) i kočione elemente u sivoj boji.
Pod haubom diše dobro poznati atmosferski osmocilindrični agregat od 5 litara zapremine, koji razvija 388 konjskih snaga. Motor je spojen sa sedmostepenim automatskim menjačem, a u opciji je i verzija sa pogonom na sve točkove. Mercedes-Benz ovu cpecijalnu ediciju modela CL 500 nudi po ceni od 132 863 Eura, što je za 17.800 Eura više od serijskog modela.
Goran Sarić - Automagazin
Iz korporacije Kia Motors, koja predstavlja (za sada) manji deo dvojca Hyundai-Kia Automobile Group, četvrtog najvećeg automobilskog proizvođača na svetu, nedavno su potvrdili da će krajem godine početi sa prodajom luksuzne limuzine kodnog imena VG...
I pored svetske finansijske krize, i "invazije" ekoloških modela, čini se da će ovogodišnji sajam automobila u Frankfurtu zadovoljiti i fanove sportskih modela. Posle Ferrarija 458 Italia, facelift modela Porsche 911 Turbo, Mazde MX-5 Superlight, tamo je debitovao i dugo očekivani Aston Martin Rapide...
Koncern Volkswagen planira da u naredne tri godine u Kinu investira 4 milijarde eura. Cilj investicije je da pomogne realizaciju Volkswagenovog plana, prema kojem će koncern na tamošnjem tržištu prodati 2 miliona automobila godišnje, 2018. godine...
Supersportski automobil snova prikazan je na sajmu automobila u Frankfurtu. Naslednik legendarnog Ferrari F430 kuca na vrata sa boljim ubrzanjem, većom maksimalnom brzinom, modernijom tehnikom i savršenim dizajnom. To je ono što fanovi očekuju od novog Ferrarija. Na štandu Ferrarija pojavio je se i Michael Schumacher...
Francuzi su u Frankfurtu prikazali novi koncept i hibridne modele, ali najveću pažnju javnosti sigurno je privukao novi kupe RCZ. Prve "žive" fotografije modela RC-Z, snimljene na sajmu automobila u Frankfurtu, su pred nama...
Koncept premium hatchback modela, Lexus LF-Ch, predstavljen je na sajmu automobila u Frankfurtu. Već na prvi pogled jasno je da Lexus svojim novim modelom želi da preuzme deo tržišnog kolača, koji sebično čuva BMW serije 1...
Volkswagen E-Up! je trovratna verzija automobila iz porodice "New Small Family", čija proizvodnja bi trebala pčeti krajem sledeće godine. Novi mini automobil u početku će biti ponuđen kao petovratna verzija, zatim će uslediti microvan i kabriolet, a 2013. godine stiže i serijska verzija Volkswagenovog elektromobila...
Osnovci iz Srbije upravo su se vratili iz Finske, sa međunarodnog, 24. FIA evropskog takmičenja u poznavanju saobraćaja. Aleksandar Ristić iz Sremske Mitrovice, Marija Stojanović iz Niša, Petra Jovanović iz Zaječara i Dušan Mladenović iz Niške Banje, branili su boje Srbije u finskom gradu Turku...
Kompanija Vitro Group kao uvoznik i distributer vozila Citroën na tržištu Srbije i Crne Gore, od 15. septembra pa do kraja 2009 godine posebnim prodajnim uslovima i promotivnim aktivnostima obeležava 90-ti rođendan Citroëna. Ugao od 90 stepeni, tj, Prav ugao je asocijacija na 90 godina Citroëna. Samim tim, Vitro Group 15. kreće u promotivnu kampanju koja se naziva “Ponuda po PRAVIM uglom”...