Najnovije vesti iz auto industrije
CELEBRITY EKO PIT STOP
Objavljeno: 19.06.2009.
Kompanija EKO SERBIA sa redakcijama časopisa Maxim i Top Speed 17.06.2009. organizovali su CELEBRITY PIT STOP, gde su se slavne ličnosti iz sveta medija, umetnosti i show biznisa takmičili u brzoj proveri 6 ključnih tačaka automobila. Legendarni Pavle Komnenović i Andrej Kulundžić, članovi EKO Racing tima, pobrinuli su se da takmičenje bude fer i korektno i proglasiti pobednike!

Fotografije možete pogledati klikom na LINK...
I ove godine, na Šampionatu Srbije u kružnim trkama 2009, kompanija EKO SERBIA i EKO Racing tim će nastaviti uspešnu saradnju i ponovo dati svoj doprinos razvoju auto-sporta u Srbiji.
U okviru akcije SVI U EKO PIT STOP obučeni Pit stoperi potpuno besplatno, na svih 46 EKO pumpi proveriće motorno ulje, pritisak u gumama, tečnost za pranje stakla, ulje za kočnice, antifriz i signalizaciju na Vašem ljubimcu! Samo u prošlogodišnjoj stodnevnoj akciji, na EKO pumpama je provereno 25.000 automobila, što predstavlja izuzetan doprinos bezbednosti na našim putevima.
Takođe, za samo dve nedelje promocije NA EKO PUMPAMA SVI DOBIJAJU, usrećili smo 50.000 vernih potrošača, jer svaka kupovina od 25+litara goriva donosi vredne nagrade:

• EKO Auto Spa – program auto-pranja – za auto kao nov
• DVD film – sjajna kolekcija filmova različitih žanrova, ili
• EKO Super Sjaj – 2 litra tečnosti za pranje vetrobranskog stakla
Počevši od 05.06.2009. kompanija EKO YU a.d. Beograd je promenila naziv u EKO SERBIA AD Beograd.
Foto: Milomir Bošković - Automagazin
Iz korporacije Kia Motors, koja predstavlja (za sada) manji deo dvojca Hyundai-Kia Automobile Group, četvrtog najvećeg automobilskog proizvođača na svetu, nedavno su potvrdili da će krajem godine početi sa prodajom luksuzne limuzine kodnog imena VG...
I pored svetske finansijske krize, i "invazije" ekoloških modela, čini se da će ovogodišnji sajam automobila u Frankfurtu zadovoljiti i fanove sportskih modela. Posle Ferrarija 458 Italia, facelift modela Porsche 911 Turbo, Mazde MX-5 Superlight, tamo je debitovao i dugo očekivani Aston Martin Rapide...
Koncern Volkswagen planira da u naredne tri godine u Kinu investira 4 milijarde eura. Cilj investicije je da pomogne realizaciju Volkswagenovog plana, prema kojem će koncern na tamošnjem tržištu prodati 2 miliona automobila godišnje, 2018. godine...
Supersportski automobil snova prikazan je na sajmu automobila u Frankfurtu. Naslednik legendarnog Ferrari F430 kuca na vrata sa boljim ubrzanjem, većom maksimalnom brzinom, modernijom tehnikom i savršenim dizajnom. To je ono što fanovi očekuju od novog Ferrarija. Na štandu Ferrarija pojavio je se i Michael Schumacher...
Francuzi su u Frankfurtu prikazali novi koncept i hibridne modele, ali najveću pažnju javnosti sigurno je privukao novi kupe RCZ. Prve "žive" fotografije modela RC-Z, snimljene na sajmu automobila u Frankfurtu, su pred nama...
Koncept premium hatchback modela, Lexus LF-Ch, predstavljen je na sajmu automobila u Frankfurtu. Već na prvi pogled jasno je da Lexus svojim novim modelom želi da preuzme deo tržišnog kolača, koji sebično čuva BMW serije 1...
Volkswagen E-Up! je trovratna verzija automobila iz porodice "New Small Family", čija proizvodnja bi trebala pčeti krajem sledeće godine. Novi mini automobil u početku će biti ponuđen kao petovratna verzija, zatim će uslediti microvan i kabriolet, a 2013. godine stiže i serijska verzija Volkswagenovog elektromobila...
Osnovci iz Srbije upravo su se vratili iz Finske, sa međunarodnog, 24. FIA evropskog takmičenja u poznavanju saobraćaja. Aleksandar Ristić iz Sremske Mitrovice, Marija Stojanović iz Niša, Petra Jovanović iz Zaječara i Dušan Mladenović iz Niške Banje, branili su boje Srbije u finskom gradu Turku...
Kompanija Vitro Group kao uvoznik i distributer vozila Citroën na tržištu Srbije i Crne Gore, od 15. septembra pa do kraja 2009 godine posebnim prodajnim uslovima i promotivnim aktivnostima obeležava 90-ti rođendan Citroëna. Ugao od 90 stepeni, tj, Prav ugao je asocijacija na 90 godina Citroëna. Samim tim, Vitro Group 15. kreće u promotivnu kampanju koja se naziva “Ponuda po PRAVIM uglom”...