Najnovije vesti iz auto industrije
Prodajni rezultati Mazde u maju 2009. u Srbiji i Crnoj Gori
Objavljeno: 06.06.2009.
Majski rezultati kompaniju Mazda Srbija i Crna Gora i dalje drže u zoni profitabilnosti: od početka godine, u Srbiji i Crnoj Gori prodato je ukupno 383 vozila, što je rast od 23% u odnosu na isti period prošle godine. Modeli Mazda5 i Mazda6, segmenti koji donose zaradu, u odnosu na prošlu godinu beleže veliki plus – prodaja Mazde5 porasla je u odnosu na isti period prošle godine za čak 108%, a Mazde6 za 83%...
Najprodavaniji modeli u maju ostaju Mazda2, a slede Mazda6 i Mazda3, prateći trend koji je prisutan od početka godine. Od juna, na tržište Srbije stiže i nova Mazda3, pa se očekuje da prodaja ovog model tek dobije svoj puni zamah u našoj zemlji.
Veljko Stojanović, generalni direktor Mazda Srbija i Crna Gora, komentariše majske rezultate: “Imamo puno razloga da budemo zadovoljni prodajnim rezultatima u ovoj godini. April je bio rekordan s obzirom na ogromno interesovanje kupaca za vreme Sajma automobila u Beogradu, a kumulativne cifre do juna pokazuju da smo u odnosu na prošlu godinu i dalje u trendu rasta. Nova Mazda3 stiže na tržište - verujemo da će biti dočekana sa velikim oduševljenjem kod svih ljubitelja Mazde, jer je izuzetno atraktivan automobil, a već osvedočeni miljenik kupaca u Srbiji.“
Mazda Srbij i Crna Gora
Iz korporacije Kia Motors, koja predstavlja (za sada) manji deo dvojca Hyundai-Kia Automobile Group, četvrtog najvećeg automobilskog proizvođača na svetu, nedavno su potvrdili da će krajem godine početi sa prodajom luksuzne limuzine kodnog imena VG...
I pored svetske finansijske krize, i "invazije" ekoloških modela, čini se da će ovogodišnji sajam automobila u Frankfurtu zadovoljiti i fanove sportskih modela. Posle Ferrarija 458 Italia, facelift modela Porsche 911 Turbo, Mazde MX-5 Superlight, tamo je debitovao i dugo očekivani Aston Martin Rapide...
Koncern Volkswagen planira da u naredne tri godine u Kinu investira 4 milijarde eura. Cilj investicije je da pomogne realizaciju Volkswagenovog plana, prema kojem će koncern na tamošnjem tržištu prodati 2 miliona automobila godišnje, 2018. godine...
Supersportski automobil snova prikazan je na sajmu automobila u Frankfurtu. Naslednik legendarnog Ferrari F430 kuca na vrata sa boljim ubrzanjem, većom maksimalnom brzinom, modernijom tehnikom i savršenim dizajnom. To je ono što fanovi očekuju od novog Ferrarija. Na štandu Ferrarija pojavio je se i Michael Schumacher...
Francuzi su u Frankfurtu prikazali novi koncept i hibridne modele, ali najveću pažnju javnosti sigurno je privukao novi kupe RCZ. Prve "žive" fotografije modela RC-Z, snimljene na sajmu automobila u Frankfurtu, su pred nama...
Koncept premium hatchback modela, Lexus LF-Ch, predstavljen je na sajmu automobila u Frankfurtu. Već na prvi pogled jasno je da Lexus svojim novim modelom želi da preuzme deo tržišnog kolača, koji sebično čuva BMW serije 1...
Volkswagen E-Up! je trovratna verzija automobila iz porodice "New Small Family", čija proizvodnja bi trebala pčeti krajem sledeće godine. Novi mini automobil u početku će biti ponuđen kao petovratna verzija, zatim će uslediti microvan i kabriolet, a 2013. godine stiže i serijska verzija Volkswagenovog elektromobila...
Osnovci iz Srbije upravo su se vratili iz Finske, sa međunarodnog, 24. FIA evropskog takmičenja u poznavanju saobraćaja. Aleksandar Ristić iz Sremske Mitrovice, Marija Stojanović iz Niša, Petra Jovanović iz Zaječara i Dušan Mladenović iz Niške Banje, branili su boje Srbije u finskom gradu Turku...
Kompanija Vitro Group kao uvoznik i distributer vozila Citroën na tržištu Srbije i Crne Gore, od 15. septembra pa do kraja 2009 godine posebnim prodajnim uslovima i promotivnim aktivnostima obeležava 90-ti rođendan Citroëna. Ugao od 90 stepeni, tj, Prav ugao je asocijacija na 90 godina Citroëna. Samim tim, Vitro Group 15. kreće u promotivnu kampanju koja se naziva “Ponuda po PRAVIM uglom”...