AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Renault Espace slavi 25. rođendan

Renault Espace slavi 25. rođendan

Renult Espace - 4 različite generacije, revolucionarni MPV koncept automobila, avangardan dizajn, mnoštvo modernih tehnologija, široka ponuda motora, visoka bezbednost i 1,2 miliona prodatih primeraka širom sveta. Vreme je za slavlje...

Renault Espace u Francuskoj vodi u svom segmentu, sa tžišnim udelom većim od 30 %. Snažan imidž automobila podržavaju odlične vozne osobine i puno zabave u vožnji, isto kao i 3-godišnja garancija (ili 150.000 pređenih kilometara). Model Espace razvijen je u saradnji sa kompanijom Matra Automobile i predstavljao je revolucionaran model svoje ere. Predstavljen je u julu 1984. godine i predstavljao je evropski koncept MPV automobila. U početku je bio u ponudi sa samo jednim benzinskim motorom, ali postepeni je ponuda motora proširena, a danas se može pohvaliti lepim portfoliom dizel i benzinskih motora. Espace (na francuskom: prostor) prima 7 putnika, koji u vožnji uživaju u zavidnom komforu, a tu je i enterijer koji može zadovoljiti visok stepen individualnosti: sedišta se mogu preklapati, deliti, ali i potpuno izbaciti iz automobila. Prva generacija modela Renault Espace prodata je u 192.000 primeraka. Druga generacija predstavljena je na tržištu u februaru 1991. godine, sa novim dizajnom i modernijim enterijerom. 1994. godine, za proslavu 10-godišnjice postojanja i saradnje sa Matrom, i u čast velikih uspeha u Formuli 1, Renault je predstavio zanimljiv demonstrativni model: Espace F1, koji je pogonjen RS5 V10 F1 motorom. Kao i većina konkurenata, Espace je u svojoj ponudi imao šestocilindrični motor, uparen sa automatskim menjačem. Do 1997. godine, prodato je 320.000 primeraka modela Espace II, a model sa brojem 500.000 (od početka proizvodnje 1984.) sa proizvodnih traka spušten je 1996. godine. Treća generacija modela Renault Espace svetlost dana ugledla je krajem 1996. godine. Posle dve godine predstavljena je produžena verzija, sa oznakom Grand Espace, koja je merila 27 cm veću dužinu od standardnog modela. Moderan styling, odličan kvalitet korišćenih materijala, proširena ponuda motora i zreli koncept automobila, dobili su centralnu instrument tablu. Ukupno je bilo prodato više od 365.000 automobila treće generacije modela Espace. U septembru 2002. godine predstavljena je poslednja, četvrta generacija modela Espace, sa karoserijom do aluminijuma, opremljena benzinskim i dezel V6 motorima. Sva sedišta opremljena su posebnim bezbednosnim pojasevima. Espace IV bio je prvi automobil u svojoj klasi, koji je osvojio 5 EuroNCAP zvezdica na testovima bezbednosti. Kao i prethodna generacija, Renault Espace IV postao je hit na svim tržištima na kojima se prodavao. Podsetimo, od 1. janura 2008. godine, Renault za model Espace na većini tržišta daje 3-godišnju garanciju ili 150.000 pređenih kilometara. Od trenutka uvođenja na tržište do danas, na 60 tržišta širom sveta, prodato je 1,2 miliona primeraka modela Renault Espace. Automagazin.rs

Aston Martin Rapide stiže u Frankfurt - cena poznata

Aston Martin Rapide stiže u Frankfurt - cena poznata

I pored svetske finansijske krize, i "invazije" ekoloških modela, čini se da će ovogodišnji sajam automobila u Frankfurtu zadovoljiti i fanove sportskih modela. Posle Ferrarija 458 Italia, facelift modela Porsche 911 Turbo, Mazde MX-5 Superlight, tamo će debitovati i dugo očekivani Aston Martin Rapide...
Facelift za Porsche 911 Turbo

Facelift za Porsche 911 Turbo

Prošle godine, Porsche je predstavio unapređenu verziju modela Carrera, Carrera 4 i GT3, a ove godine, na sajmu automobila u Frankfurtu, svetlost dana ugledaće osveženi Turbo. Prvi put, posle 35 godina egzistencije modela 911, Porsche nam predstavlja potpuno novi motor...
G-Power X5 Typhoon RS

G-Power X5 Typhoon RS

Za najbrutalniji BMW X5 pobrinuo se poznati tjuner, G-Power. Tjunerska kuća, koja se proslavila po unapređenjima na M modelima bavarskog proizvođača, ovoga puta ustremila se na BMW X5, kako bi iz njega izvukla maksimum...
Toyota u Evropi počela izgradnju prvog ekološkog prodajnog objekta

Toyota u Evropi počela izgradnju prvog ekološkog prodajnog objekta

Kompanija Toyota Frey Austria ugostila je novog potpredsednika kompanije Toyota Motor Corporation i bivšeg predsednika Toyota Motor Corporation (TMC), gospodina Katsuaki Watanabea, na ceremoniji početka izgradnje objekta koji će biti prvi austrijski ekološki prodajni objekat. Salzburg je jedno od tri izabrana mesta, u Francuskoj, Austriji i Sloveniji, gde će biti izgrađeni prodajni objekti koji ne zagađuju životnu sredinu...
Opel povećava svoj tržišni udeo u Evropi

Opel povećava svoj tržišni udeo u Evropi

Novi vlasnici su prošlog meseca u Evropi registrovali 104.531 putnički automobil marke Opel, što je povećalo tržišni udeo Opela u pomenutom mesecu na 7,2 % (jul 2008: 6,45 %). U periodu od januara do jula tekuće godine, tržišni udeo Opela u Evropi iznosi 7,03 %, što ovu nemačku marku svrstava na treće mesto...
AMG otkrio planove za budućnost

AMG otkrio planove za budućnost

Otkriven je plan divizije AMG. Sada znamo u kom smeru će se razvijati brzi Mercedesi budućnosti. Ono što je najavljeno, sada je i potvrđeno: razbacivanje sa snagom prestaje, Mercedes će se skoncentrisati na smanjenje mase i unapređenje voznih osobina svojih modela, a isto će postupati i divizija AMG...
Novina za žene - držač za torbu u automobilu

Novina za žene - držač za torbu u automobilu

Osobe nežnijeg pola svakodnevno se susreću sa neprijatnom dilemom - gde odložiti svoju omiljenu torbu. U restoranu će teško pronaći mesto za nju, na radnom stolu je takođe tesno, a u bioskopu završava na podu, u najboljem slučaju na kolenima. Gde ostaviti torbu u automobilu?
Hyundai i20 N Rally1 - Ott Tanak
Slika nedelje