AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Nova Hondina “zelena” fabrika za proizvodnju dizel motora

Nova Hondina “zelena” fabrika za proizvodnju dizel motora

Honda je ovih dana proslavila završetak novog postrojenja za proizvodnju motora koje će proizvoditi blokove motora i odlivke za dizel motore evropskih modela. Pogon u Ogavi u Japanu, počeće sa proizvodnjom u jesen ove godine, nakon ugradnje i testiranja mašina i opreme.

Ogava je Hondino najnovije, elkološki odgovorno, proizvodno postrojenje. Projektovano je tako da smanji količinu CO2 oslobođenu prilikom proizvodnje svakog motora, i to 40 posto u postupku livenja i 25 posto u postupku mašinske obrade. Postrojenje poseduje samo jednu proizvodnu liniju, ali je ova „Linija napredne fleksibilnosti“ u stanju da proizvede osam različitih tipova motora, uključujući tu i najnaprednije jedinice niske emisije. Honda trenutno proizvodi blokove za dizel motore u svojoj fabrici Suzuka u Japanu, a postupci livenja i mašinske obrade postepeno će biti prebačeni u novo postrojenje u Ogavi. Nova fabrika u Ogavi zatim će snabdevati delovima za dizel motore fabriku Sajama, koja će proizvoditi model Accord za evropsko tržište. Pored toga, snabdevaće delovima za dizel motore i Hondinu fabriku u Svindonu, Velika Britanija, u kojoj se proizvode modeli Civic i CR-V. Podaci o fabrici motora u Ogavi: Lokacija : Ogava-mači, Hiki-gun, prefektura Saitama, Japan Površina : približno 195,000 m2 Kapacitet: 200,000 jedinica godišnje pri maksimalnom kapacitetu (očekivana proizvodnja je oko 2.000 jedinica u prvih nekoliko meseci) Početak proizvodnje: jesen 2009. Vrednost investicije: približno 45 milijardi jena Broj zaposlenih: oko 500, pri maksimalnoj proizvodnji. i-DTEC motor i-DTEC je Hondin dizel motor pojačanih i unapređenih performansi, smanjene potrošnje goriva i emisije štetnih gasova, razvijen iz dizel motora i-CTDi (kakav se ugrađuje u Civic, CR-V i FR-V). Motor i-DTEC je izrađen od aluminijuma, poprečno postavljen, sa četiri cilindra, DOHC, četiri ventila po cilindru, turbopunjačem sa promenljivim usisnim diznama i dodatnim kontrarotirajućim vratilom za smanjenje vibracija drugog reda. Motor i-DTEC trenutno pokreće najnoviji model Honde Accord u Evropi. Hondin blok dizel motora je izrađen od legure aluminijuma. Njegovo livenje zahteva kompleksnu izradu i omogućuje proizvodnju snažnog i krutog bloka motora zatvorene konfiguracije koja smanjuje buku i vibracije i omogućava ravnomerniji rad. Delta Automoto PR

Turizam - Održan poslovni susret u predstavništu NTO u Beogradu

Turizam - Održan poslovni susret u predstavništu NTO u Beogradu

Juče je u prostorijama novootvorenog Predstavništva Nacionalne turističke organizacije Crne Gore u Beogradu, u ulici Kralja Petra 32, održan poslovni susret hotelijera iz Crne Gore i turističkih agencija sa tržišta Srbije u organizaciji Nacionalne turističke organizacije Crne Gore...
Renault Megane sedan zove se Fluence

Renault Megane sedan zove se Fluence

Posle hatchback verzija sa troja i petoro vrata, karavana i dva velikoprostorna modela, na red je stigao i trovolumenski Megane sa karoserijom sedan. Novi dizajn i poboljšana tehnika zaslužili su i novo ime - Fluence...
BMW Vision EfficientDynamics

BMW Vision EfficientDynamics

Nemački BMW otkrio je koncept ekološkog sportskog automobila, tačnije plug-in hibrida. Ovaj zanimljivi sportski kupe pokreće trocilindrični turbodizel motor, ukombinovan sa dva elektromotora...
Fiat Punto Evo: Evolucija Grande Punta

Fiat Punto Evo: Evolucija Grande Punta

Kompanija Fiat na IAA u Frankfurtu prikazaće model Fiat Punto Evo. Pored zanimljivog facelift izgleda, osveženi model biće opremljen i novim benzinskim motorima MultiAir, koji i pored povećane snage, beleže 10 % nižu potrošnju goriva...
Kružne trke - Dvostruka pobeda za EKO Racing u Kraljevu

Kružne trke - Dvostruka pobeda za EKO Racing u Kraljevu

Eko racing juče je ostvario pobedu u dve klase: Andrej Kulundžić u najjačoj šestoj klasi, a Pavle Komnenović je i ovog puta osvojio prvo mesto u petoj klasi. Pred više od 5.000 gledalaca na vojnom poligonu Beranovac kod Kraljeva, održana je treća trka Šampionata Srbije u kružnim auto-trkama 2009, a kompanija EKO SERBIA već četvrtu sezonu nastavlja sa promocijom auto sporta...
Kružne trke - Nagrada Kraljeva II 2009, rezultati

Kružne trke - Nagrada Kraljeva II 2009, rezultati

Nakon treće trke šampionata Srbije na kružnim stazama, "Nagrada Kraljeva II 2009", gledaoci sigurno kući nisu otišli razočarani. Pored dvobija Vesnić-Kulundžić, fanovi autosporta uživali su u atraktivnim vožnjama takmičara u nižim kategorijama...
Kružne trke - Kraljevo II - foto izveštaj

Kružne trke - Kraljevo II - foto izveštaj

Treća trka šampionata Srbije na kružnim stazama, "Nagrada Kraljeva II 2009" održana je juče na stazi Beranovac kod Kraljeva. Trku je obeležila fantastična borba Andreja Kulundžića (Alfa Romeo 156 ST) i Milovana Vesnića (Opel Vectra ST) u najjačoj klasi, iz koje je kao pobednik izašao popularni Kulundžić. Prenosimo Vam najintersantnije momente...
Lancia Ypsilon Rally2 HF Integrale
Slika nedelje