Najnovije vesti iz auto industrije
Mercedes-Benz anketa i nagradno putovanje za dobitnike
Objavljeno: 17.07.2009.
Kompanija Mercedes-Benz Serbia i Crna Gora već petu godinu sprovodi anketu o zadovoljstvu kupaca. U istraživanju o zadovoljstvu u protekloj godini učestvovalo je ukupno 2902 ispitanika u sledećim kategorijama: postprodaja, prodaja kombi dostavnih vozila i prodaja putničkih vozila.
Anketa je imala za cilj istraživanje zadovoljstva i potreba klijenata Mercedes-Benza, a samim tim i unapređenje usluga koje pruža kompanija.
Za sve učesnike ankete organizovana je nagradna igra. Izvučeno je 3 dobitnika iz sve tri navedene kategorije koji su kao nagradu dobili putovanje u Nemačku gde su imali prilike da se upoznaju sa kompanijom Daimler AG. U sedištu kompanije u Stutgartu upriličen je svečani doček za nagrađene učesnike, a imali su i priliku da posete fabriku automobila u Sindelfingenu, Mercedes-Benz muzej i Klasik centar.
Mercedes-Benz muzej predstavlja pravu atrakciju za sve istinske ljubitelje motornih vozila. Nalazi se na prostoru od 17 hiljada metara kvadratnih i izlaže oko 160 vozila, počev od prvih automobila do najsavremenijih vozila. Fabrika, Zindelfingen, predstavlja srce Mercedes-Benz industrije. Zapošljava preko 40 hiljada radnika, uključujući 9 hiljada zaposlenih na razvoju i istraživanju. Svi učesnici ovog nagradnog putovanja imali su priliku da vide proizvodni proces Mercedes-Benz C-Klase.

Poslednji u nizu ali nikako i po značaju je i Klasik Centar, Felbah koji je očarao sve ljubitelje „oldtimera“. On predstavlja istinskog čuvara tradicije Mercedes-Benz brenda, vrši restauraciju vozila za vlasnike „oldtajmera“, kolekcionare i potrebe muzeja širom sveta.
Organizovan je i kraći turistički obilazak grada Štutgarta kao i izvanredni gastronomski doživljaj ovog dela Nemačke kroz tipične štutgartske restorane.
Mercedes-Beznz Srbija i Crna Gora PR
Španska kompanija Seat na sajmu automobila u Frankfurtu prikazala je novi koncept, koji najavljuje izgled nove karoserijske verzije, Seat Ibiza ST. Šef za dizajn u Seat-u, Luc Donckerwolke, ovoga puta morao je novom modelu podariti više praktičnosti...
Na Grouv simpozijumu o gorivim ćelijama (Grove Fuel Cell Symposium), Honda je dobila prestižnu medalju kao priznanje za njeno FCX Clarity vozilo sa pogonom na vodonične gorive ćelije. FCX Clarity je praktičan automobil u koji se, sa svojim prtljagom, može udobno smestiti četvoro ljudi...
U Toyota Centru Beograd na Zrenjaninskom putu 26, u ponudi su nove usluge namenjene što boljoj i kvalitetnijoj usluzi servisa i postizanju što većeg zadovoljstva korisnika Toyota vozila. Toyota „shuttle” je usluga besplatnog lokalnog prevoza za korisnike servisa...
Sinoć, 22.septembra 2009. Godine u salonu Citroёn Vitro Group, proslavljen je 90-ti rođendan brenda CITROËN i 30 godina od početka snimanja filma NACIONALNA KLASA. Goste su pozdravili generalni direktor Vitro Group-a g-din Dragoljub Lekić, direktor marketinga Vitro Group-a g-din Vojislav Lekić. Najzanimljivije fotografije možete pogledati u galeriji, ili klikom na
LINK...
Inspirisana velikim interesovanjem za Dacia vozila i u saradnji sa Robnom kućom Pevec, organizovana je prezentacija Dacia dostavnog programa, takmičenje, nagrade, jednom rečju groznica subotnjeg prepodneva...
Opel proširuje svoju inicijativu promovisanja obnovljivih izvora energije gradeći solarne minielektrane na krovu svojih fabrika u Rüsselsheimu i Kaiserslauternu. Zajedno sa partnerima, kompanijama Tauber-Solar i SOLON SE, Opel će iskoristiti ukupno 13 megavata Sunčeve energije...
Beogradski Euro Sumar, uvoznik Suzuki automobila za tržište Srbije, ponudio je kupcima redizajnirani model SX4 opremljen novim motorom koji ispunjava Euro 5 normative.
Osim toga što ima smanjenu emisiju štetnih materija u izduvnim gasovima, snaga motora koji se ugrađuje u osnovni model SX4 1.5 GLX VVT 2WD povećana je sa 100 na 111 “konja”, dok motori 1.6 VVT i 2.0 DDiS imaju 120, odnosno 135 KS...
Novinari dnevnog lista Blic Goran Svilar i Ana Milojković uručili su juče fluorescentne prsluke đacima prvacima Osnovne škole „Sonja Marinković“ iz Subotice. OMV Srbija donirala je fluorescentne prsluke kao deo novinarskog konkursa OMV Move & Help (Pokreni se i pomozi) za najbolji članak/TV reportažu sa temom bezbednost dece u saobraćaju...
U subotu 19.09. u Nišu održana je treća u nizu manifestacija pod nazivom ’’Znanjem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’ koju organizuje Hyundai Auto Beograd, predstavnik dilerske mreže Hyundaija iz Niša ’’Ideal auto’’ u saradnji sa Narodnom kancelarijom predsednika republike...