AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Chevroletov rast prodaje u Zapadnoj Evropi i u Srbiji

Chevroletov rast prodaje u Zapadnoj Evropi i u Srbiji

U prvih šest meseci ove godine sa porastom prodaje u Zapadnoj Evropi i padom na tržištima Srednje i Istočne Evrope, Chevrolet zauzima 2,2 % tržišnog udela ukupnog evropskog tržišta sa 214.520 prodatih automobila u odnosu na 269.319 u istom periodu prošle godine. U prvom polugodištu 2009. Chevrolet je prodao 85.800 automobila u Zapadnoj Evropi što je za 1.6% više nego u istom periodu prošle godine...

“U ovim izazovnim ekonomskim vremenima, kupci žele atraktivne i dobro opremljene automobile po pristupačnoj ceni,” izjavio je Wayne Brannon, direktor Chevroleta u Evropi. “Odnos uloženo-dobijeno postao je važniji nego ikada, a Chevroletova ponuda - Spark, Aveo i Cruze je baš po meri evropskih kupaca.” Chevrolet je ostvario naročito veliki rast prodaje u Francuskoj za 95% i Nemačkoj za 35% sa 4.000 registracija više u jednoj i u drugoj zemlji. U Italiji, Chevroletovom najvećem tržištu Zapadne Evrope, prodaja je veća za 2.000 vozila odnosno za 8.3%. Chevrolet beleži porast i na tržištima u padu - Španiji i Velikoj Britaniji, za 0.8% odnosno 0.3%. U Rusiji gde se tržište prepolovilo u odnosu na prvih šest meseci prošle godine, Chevrolet zauzima poziciju broj jedan (izuzevši ruske domaće brendove) sa stabilnim tržišnim udelom od 8%.

GodinaBroj prodatih vozilaPorastChevroletov tržišni udeo
2003. godina 162.163 -----
2004. godina 251.12155,0 % 1,2 %
2005. godina 295.24717,5 % 1,4 %
2006. godina 341.73715,8 % 1,6 %
2007. godina 457.22433,6 % 2.0 %
2008. godina 507.05310,8 % 2,3 %
1-6 mesec 2009 214.520-21,0 % 2,2 %

U Srbiji je Chevrolet u aprilu i maju dostigao 5,3% tržišnog udela putničkih automobila. Tom uspehu najviše je doprineo Aveo, a jako dobre rezultate ostvario je i Spark. Pozitivan trend nastavljen je i u junu kada je Chevrolet ostvario rast tržišnog učešća za 1,9% u poređenju sa istim mesecom prošle godine. Tržišni udeo Chevroleta u prvih šest meseci prema preliminarnim podacima za putničke automobile porastao je za 1% u poređenju sa istim periodom prošle godine uprkos padu tržišta za preko 14%. Chevrolet PR

Sajam automobila u Frankfurtu - Lexus LF-Ch

Sajam automobila u Frankfurtu - Lexus LF-Ch

Koncept premium hatchback modela, Lexus LF-Ch, predstavljen je na sajmu automobila u Frankfurtu. Već na prvi pogled jasno je da Lexus svojim novim modelom želi da preuzme deo tržišnog kolača, koji sebično čuva BMW serije 1...
Video: Volkswagen E-Up!

Video: Volkswagen E-Up!

Volkswagen E-Up! je trovratna verzija automobila iz porodice "New Small Family", čija proizvodnja bi trebala pčeti krajem sledeće godine. Novi mini automobil u početku će biti ponuđen kao petovratna verzija, zatim će uslediti microvan i kabriolet, a 2013. godine stiže i serijska verzija Volkswagenovog elektromobila...
Citroen akcija - PR(A)VA VEST

Citroen akcija - PR(A)VA VEST

Kompanija Vitro Group kao uvoznik i distributer vozila Citroën na tržištu Srbije i Crne Gore, od 15. septembra pa do kraja 2009 godine posebnim prodajnim uslovima i promotivnim aktivnostima obeležava 90-ti rođendan Citroëna. Ugao od 90 stepeni, tj, Prav ugao je asocijacija na 90 godina Citroëna. Samim tim, Vitro Group 15. kreće u promotivnu kampanju koja se naziva “Ponuda po PRAVIM uglom”...
Strategija daljeg razvoja automobila sa gorivim ćelijama

Strategija daljeg razvoja automobila sa gorivim ćelijama

Vodeći proizvođači automobila sa pogonom na gorive ćelije, Honda motor ko., Ltd., Dajmler AG, Ford motor kompanija, Dženeral motors korporacija/Opel, Hjundai motor kompanija, Kia motors korporacija, savez Renoa SA i Nisan motor korporacije i Tojota motor korporacija, izdali su zajedničku izjavu u vezi razvoja i nastupa na tržištu svojih automobila sa gorivim ćelijama, a u obliku „Pisma o namerama“...
Mercedes-Benz C - facelift za 2010. godinu

Mercedes-Benz C - facelift za 2010. godinu

Mercedes-Benz je tokom vikenda na internet plasirao prve fotografije modernizovanog modela C klasa. U novu godinu Mercedes-Benz C class ulazi sa stilističkim izmenama, koje će osvežiti izgled automobila, ali u isto vreme neće "uvrediti" sadašnje vlasnike aktuelnog modela, koji neće imati osećaj da je njihov "ljubimac" naglo ostario...
Video: Toyota Auris HSD Full Hybrid

Video: Toyota Auris HSD Full Hybrid

Pred nama je prvi video prvog evropskog mainstream "full hybrida" marke Toyota, koji će biti predstavljen na sajmu automobila u Frankfurtu, ali najpre kao koncept. Serijska proizvodnja je potvrđena, a prodaja počinje krajem sledeće godine...
Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje