Najnovije vesti iz auto industrije
Hyundai Auto Beograd - ’’Znanjem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’
Objavljeno: 25.05.2009.
U subotu 23.05. u Kraljevu održana je prva u nizu manifestacija pod nazivom ’’Znanjem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’ koju je organizovao Hyundai Auto Beograd, predstavnik dilerske mreže iz Kraljeva ’’Marić centar’’, u saradnji sa Narodnom kancelarijom predsednika Republike.
U akciji posvećenoj bezbednosti dece u saobraćaju, u Kraljevu učestvovalo je 250 dece iz Osnovne škole ’’IV kraljevački bataljon’’ koja su se takmičila u kvizu znanja i likovnom konkursu za najbolji crtež na temu bezbednosti u saobraćaju. Deca prvog i drugog razreda su crtala na temu bezbednosti a deca trećeg i četvrtog razreda su pokazala izvanredno znanje na testovima bezbednosti u saobraćaju. Predsednik komisije Cile Marinković, poznati slikar, pevačica Aleksandra Perović i TV voditelj Ivan Ivanović su ocenjivali sve prispele testove i crteže. Školi kao i najuspešnijoj deci u obe oblasti su dodeljeni edukativni kompleti, knjige na temu bezbednosti, saobraćajni znaci i raskrsnice koje će im poslužiti da steknu još šira znanja iz ove oblasti.

Program je vodio naš poznati glumac Neša Nenadović koji je za svu decu Kraljeva toga dana priredio jedan veliki hapening putem kojeg su deca kroz zabavu i igru imala priliku da steknu nova znanja o pravilima ponašanja u saobraćaju.
Hyundai Auto Beograd je u septembru prošle godine pokrenuo dugoročnu akciju posvećenu povećanju bezbednosti dece u saobraćaju kroz obuku školske dece na saobraćajnom poligonu i konkurse za najbolje crteže na temu bezbednosti a gospodin Cile Marinković je postao zvanično promoter ove akcije.
Sledeća akcija ’’Znanjem do bezbednosti-bezbedno do znaja’’ oržaće se 13.06. i Jagodini a nakon letnje pauze akcija se nastavljaja u Nišu, Čačku i drugim gradovima jer je cilj akcije da što više dece širom Srbije stekne što šira znanja o bezbednom ponašanju u saobraćaju.
Hyundai auto Beograd
Koncern Volkswagen planira da u naredne tri godine u Kinu investira 4 milijarde eura. Cilj investicije je da pomogne realizaciju Volkswagenovog plana, prema kojem će koncern na tamošnjem tržištu prodati 2 miliona automobila godišnje, 2018. godine...
Supersportski automobil snova prikazan je na sajmu automobila u Frankfurtu. Naslednik legendarnog Ferrari F430 kuca na vrata sa boljim ubrzanjem, većom maksimalnom brzinom, modernijom tehnikom i savršenim dizajnom. To je ono što fanovi očekuju od novog Ferrarija. Na štandu Ferrarija pojavio je se i Michael Schumacher...
Francuzi su u Frankfurtu prikazali novi koncept i hibridne modele, ali najveću pažnju javnosti sigurno je privukao novi kupe RCZ. Prve "žive" fotografije modela RC-Z, snimljene na sajmu automobila u Frankfurtu, su pred nama...
Koncept premium hatchback modela, Lexus LF-Ch, predstavljen je na sajmu automobila u Frankfurtu. Već na prvi pogled jasno je da Lexus svojim novim modelom želi da preuzme deo tržišnog kolača, koji sebično čuva BMW serije 1...
Volkswagen E-Up! je trovratna verzija automobila iz porodice "New Small Family", čija proizvodnja bi trebala pčeti krajem sledeće godine. Novi mini automobil u početku će biti ponuđen kao petovratna verzija, zatim će uslediti microvan i kabriolet, a 2013. godine stiže i serijska verzija Volkswagenovog elektromobila...
Osnovci iz Srbije upravo su se vratili iz Finske, sa međunarodnog, 24. FIA evropskog takmičenja u poznavanju saobraćaja. Aleksandar Ristić iz Sremske Mitrovice, Marija Stojanović iz Niša, Petra Jovanović iz Zaječara i Dušan Mladenović iz Niške Banje, branili su boje Srbije u finskom gradu Turku...
Kompanija Vitro Group kao uvoznik i distributer vozila Citroën na tržištu Srbije i Crne Gore, od 15. septembra pa do kraja 2009 godine posebnim prodajnim uslovima i promotivnim aktivnostima obeležava 90-ti rođendan Citroëna. Ugao od 90 stepeni, tj, Prav ugao je asocijacija na 90 godina Citroëna. Samim tim, Vitro Group 15. kreće u promotivnu kampanju koja se naziva “Ponuda po PRAVIM uglom”...
Međunarodni salon automobila u Frankfurtu, 63. po redu, danas je i zvanično otvorio vrata za predstavnike medija. Od 15-27. septembra za sve posetioce štanda kompanija Daimler AG ce predstaviti široku lepezu uzbudljivih i novih modela...
Počevši sa Sajmom automobila u Frankfurtu i svetskom premijerom nove Opel Astre – Opel je najavio uvođenje novog korporativnog identiteta prilagođavajući ga izgledu svojih proizvoda...