AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Proslava 20 godina Mazde MX-5 na Le Manu za sve entuzijaste

Proslava 20 godina Mazde MX-5 na Le Manu za sve entuzijaste

Ove godine, legendarna svetska trka izdržljivosti biće mesto za proslavu dvadesetogodišnjice rođenja najvoljenijeg roudstera na svetu: Mazde MX-5. Prvi put predstavljen na salonu u Čikagu u februaru 1989. godine, originalni Mazda MX-5 (u to vreme sa imenom Miata) uticao je na ponovno vraćanje dvoseda roudstera na scenu...

U to vreme, kao i danas, ovaj auto simbolizuje tzv. Jinba Ittai (japanski izraz sa značenjem “vozač i konj kao jedno”) i predstavlja suštinu onoga što sportski automobili jesu i treba da budu: zabavu i uživanje. Od tada, ove karakteristike nastavile su da žive i obnavljaju se kroz rad Mazdinih dizajnera tri generacije MX-5, dobivši mesto u Ginisovoj knjizi svetskih rekorda sa 850.000 prodatih jedinica. Ukupno 200 roudstera MX-5 će stići iz svih krajeva Evrope na legendarnu trku 24 sata Le Mana da proslavi rođendan kultnog modela i njegov specijalni status koji uživa među hiljadama fanova širom sveta. Ovaj događaja organizovan je u saradnji sa MX-5 klubovima širom Evrope, a održaće se 13. i 14. juna ove godine. 24 sata Le Mana – savršeno mesto za Mazda entuzijaste Vlasnici modela MX-5 koji žele da budu deo ovog uzbudljivog događaja mogu da se informišu o svim detaljima na sajtu www.mazda.fr. Ovo je jedinstvena prilika za sve vlasnike MX-5 da uživo posmatraju legendarnu trku, bodreći tri tima opremljena Mazdinim motorima u kategoriji LMP2, uz smeštaj u posebnom kampu uz samu stazu. Takođe, u okviru događaja biće održan izbor za najlepši MX-5, uz posebnu nagradu. Izdržljivost – Mazdino polje ekspertize Mazda je pisala istoriju automobilskog sporta osvojivši 24 sata Le Mana 23. juna 1991. godine Mazdom 787B, kojom su upravljali Džoni Herbert, Folker Vajdler i Bertran Gašo. Ovo je prva pobeda ikada jednog japanskog proizvođača, kao i prvi rotacioni motor na Le Manu – dupli uspeh, dosad neprevaziđen. Visoke performanse Mazde 787B pokazale su superiornu pouzdanost Mazdine tehnologije rotacionog motora i uvele je među slavne u istoriji automobilskih trka. Mazda Srbija PR

Volkswagen će u Kinu investirati 4 milijarde eura

Volkswagen će u Kinu investirati 4 milijarde eura

Koncern Volkswagen planira da u naredne tri godine u Kinu investira 4 milijarde eura. Cilj investicije je da pomogne realizaciju Volkswagenovog plana, prema kojem će koncern na tamošnjem tržištu prodati 2 miliona automobila godišnje, 2018. godine...
Sajam automobila u Frankfurtu - Ferrari F458 Italia

Sajam automobila u Frankfurtu - Ferrari F458 Italia

Supersportski automobil snova prikazan je na sajmu automobila u Frankfurtu. Naslednik legendarnog Ferrari F430 kuca na vrata sa boljim ubrzanjem, većom maksimalnom brzinom, modernijom tehnikom i savršenim dizajnom. To je ono što fanovi očekuju od novog Ferrarija. Na štandu Ferrarija pojavio je se i Michael Schumacher...
Sajam automobila u Frankfurtu - Peugeot RCZ

Sajam automobila u Frankfurtu - Peugeot RCZ

Francuzi su u Frankfurtu prikazali novi koncept i hibridne modele, ali najveću pažnju javnosti sigurno je privukao novi kupe RCZ. Prve "žive" fotografije modela RC-Z, snimljene na sajmu automobila u Frankfurtu, su pred nama...
Sajam automobila u Frankfurtu - Lexus LF-Ch

Sajam automobila u Frankfurtu - Lexus LF-Ch

Koncept premium hatchback modela, Lexus LF-Ch, predstavljen je na sajmu automobila u Frankfurtu. Već na prvi pogled jasno je da Lexus svojim novim modelom želi da preuzme deo tržišnog kolača, koji sebično čuva BMW serije 1...
Video: Volkswagen E-Up!

Video: Volkswagen E-Up!

Volkswagen E-Up! je trovratna verzija automobila iz porodice "New Small Family", čija proizvodnja bi trebala pčeti krajem sledeće godine. Novi mini automobil u početku će biti ponuđen kao petovratna verzija, zatim će uslediti microvan i kabriolet, a 2013. godine stiže i serijska verzija Volkswagenovog elektromobila...
Citroen akcija - PR(A)VA VEST

Citroen akcija - PR(A)VA VEST

Kompanija Vitro Group kao uvoznik i distributer vozila Citroën na tržištu Srbije i Crne Gore, od 15. septembra pa do kraja 2009 godine posebnim prodajnim uslovima i promotivnim aktivnostima obeležava 90-ti rođendan Citroëna. Ugao od 90 stepeni, tj, Prav ugao je asocijacija na 90 godina Citroëna. Samim tim, Vitro Group 15. kreće u promotivnu kampanju koja se naziva “Ponuda po PRAVIM uglom”...
Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje