Najnovije vesti iz auto industrije
Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D - više snage, manja potrošnja
Objavljeno: 04.07.2009.
Tri godine posle uvođenja na tržište, aktuelna (četvrta) generacija modela Mitsubishi Pajero, dobija modernizovan turbodizel četvorocilindrični motor 3.2 DI-D i unapređen automatski menjač. Snaga motora povećana je sa dosadašnjih 190 konjskih snaga, na 200 KS, dok je emisija CO2 smanjena sa 280 grama po pređeniom kilometru, na 224 g/km...
Aktuelna generacija modela Mitsubishi Pajero premijerno je predstavljena na sajmu automobila u Parizu, 2006. godine. Nedavno nas je Mitsubishi iznenadio predstavljanjem niza unapređenja na motoru 3.2 DI-D. Unapređenja se odnose na novu glavu motora, nove klipove, turbopunjač, pumpu zavodu, brizgaljke i novoprogramiranu centralnu elektrosnku jedinicu motora. Sve promene rezultirale su većom snagom, a manjom potrošnjom. Pre modernizacije, motor je razvijao 191 konjsku snagu pri 3.800 o/min i obrtni moment od 450 Nm pri 2.200 o/min. Sada, pri istom broju obrtaja, agregat razvija 200 KS i obrtni moment od 441 Nm, dostupan već pri 2.000 o/min. Izduvni sistem unapređenog motora opremljen je novim filterom štetnih čestica.
Mitsubishi Pajero u trovratnoj verziji, opremljen petostepenim manuelnim menjačem, u kombinovanom ciklusu vožnje postiže potrošnju od 8,5 L/100m km, dok je emisija CO2 smanjena sa 244 na 224 g/km. Pored unapređenog motora, izmene je pretrpeo i petostepeni automatski menjač. Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D, sa novim menjačem, u verziji sa petora vrata, zabeležio je prosečnu potrošnju od 9,3 litra na 100 pređenih kilometara. Sa starim menjačem i motorom, isti model trošio je 10,7 L/100 km.
Pored tehničkih inovacija, Mitsubishi Pajero uz opremu Invite dobio je i novodizajnirane 17-inčne felne, a uz opremu Instyle dobio je 18-inčne felne.
Automagazin.rs
Freestyle motocross zvezda Robbie Maddison (AUS) je oživeo London, nakon što je izveo spektakularan skok preko otvorenog Tower Bridge-a u glavnom gradu Velike Britanije. 27-ogodišnji Australijanac je predhodnog vikenda poleteo u 2:55 časova po lokalnom vremenu i leteo neverovatnih 22 metara preko Temze...
Kada su eksperti Mercedes-Benza projektovali reklamu za novu generaciju modela E klasa, verovatno nisu ni sanjali da će koristiti automobil koji na displeju prijavljuje grešku na prednjem desnom vazdušnom jastuku...
Novi šef divizije BMW M, Kay Segler, potvrdio je da se sportska limuzina BMW-a, koja bi nosila oznaku M7, ne nalazi u strategiji ove kompanije. Kupci će morati da se zadovolje sa dosadašnjim agregatima, koje mogu kombinovati sa M paketom opreme...
Već smo pisali da kompanija Peugeot priprema hladan tuš, koji se zove Peugeot RCZ. Koncept predstavljen na sajmu automobila u Frankfurtu 2007. godine, i pozitivne reakcije javnosti, uticale su na francusku kompaniju da ubrza razvoj ovog automobila...
Onima koji bi da na godišnji odmor krenu novim automobilom, Grand Motors, uvoznik i serviser Fordovih vozila, nudi jedinstvenu mogućnost – kupovinu po izuzetno povoljnim cenama i preuzimanje odmah po okončanju finansijskih formlanosti. Na specijalnom letnjem popustu je više verzija automobila iz familija Focus, C-MAX i Mondeo...
Kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora u četvrtak, 09. jula u Restoranu Šeher organizovala je događaj posvećen S-Klasi. Uz veliki broj visokih zvanica, predstavnika diplomatskog kora, direktora kompanija i uvaženih klijenata organizovano je spektakulatno veče posvećeno aktuelnoj Mercedes-Benz S-Klasi kao i novoj generaciji koja će se na tržištu pojaviti tek u septembru...
Predstavljamo Vam najinteresantnije fotografije snimljene prilikom testiranja najpopularnijeg pick-up automobila u istoriji. Kompletan foto album sa Toyotom Hilux u glavnoj ulozi, možete pogledati u galeriji portala ili klikom na
LINK...
Tehnika osveženog modela Kia Cee'd nije se promenila. Nov je dizajn. Prve fotografije otkrivaju nam novu nižu i širu masku hladnjaka i agresivnije dizajnirane branike, sa instaliranim četvorougaonim svetlima za maglu...
Prošle nedelje javnosti su po prvi put predstavljena nova hibridna vozila, rezultat 18-ogodišnjeg istraživanja kompanije Mazda, koja nastavlja u pravcu „zelenih“ tehnologija i vozila koja se razvijaju u skladu sa ciljevima očuvanja životne sredine. Sva rešenja razvijana su na taj način da budu usklađena sa Mazdinim Zoom Zoom vrednostima dinamičnosti i uživanja u vožnji...