AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

OMV: Goran Cvetković iz Beograda osvojio Volkswagen Polo

OMV: Goran Cvetković iz Beograda osvojio Volkswagen Polo

Beogradjanin Goran Cvetković dobitnik je automobila Volkswagen Polo u trećem kolu „Igraj i osvoji! Velika letnja OMV nagradna igra“. Kao drugu nagradu pet srećnih OMV mušterija dobilo je GPS uređaj za automobil...

Dobitnici druge nagrade su: Vladimir Ilić iz Lazarevaca, Dragan Vasić iz Niša, Jovan Stokanić iz Nove Pazove, Božidar Protić iz Čačka i Goran Bugarski iz Novog Sada. Nagradna igra je počela 1. maja i traje sve do 31. avgusta. Na kraju igre će se 5. septembra izvući glavna nagrada Folksvagen Golf VI. Spisak dobitnika nagrada će se kao i do sada objavljivati u dnevnim novinama Blic i na OMV sajtu. Da bi učestvovale u nagradnoj igri, OMV mušterije treba da sakupe pet pečata. Pečat se dobija za svakih 15 litara bilo kog goriva sipanih u putničko vozilo ili za 55 litara goriva sipanih u kamione i autobuse. Tada se prilikom prve kupovine na kupon kartici namenjenoj nagradnoj igri od prodavca na kasi dobija pečat i „Kopija broj 1“ fiskalnog računa kojim se potvrđuje kupovina. Kada se popune svih pet polja na kuponu potrebno je kupon zajedno sa „Kopijama broj 1“ fiskalnih računa staviti u kovertu dobijenu na bilo kojoj OMV stanici i kovertu ubaciti u jasno obeleženu kutiju. Rok za podnošenje kupona je 31. avgust. Svi potrošači mogu učestvovati u izvlačenju sa neograničenim brojem kupona. Verne OMV mušterije imaju priliku da za četiri meseca osvoje preko 400 vrednih nagrada, a to su setovi od po 5 litara OMV motornog ulja, bonovi za gorivo i besplatna pranja vozila na OMV benzinskim stanicama. Izvlačenja mesečnih nagrada se održavaju svakog 5. u mesecu za prethodni mesec, sve do 5. septembra. Svi kuponi koji nisu osvojili nagrade u mesečnim izvlačenjima, su u konkurenciji za Glavnu nagradu - Folksvagen Golf VI. Rezultati nagradne igre se objavljuju u dnevnim novinama Blic svakog 10. u mesecu. Više detalja o nagradnoj igri i spisak dobitnika može se pronaći i na internet sajtu www.omv.rs . OMV Srbija PR

Volkswagen će u Kinu investirati 4 milijarde eura

Volkswagen će u Kinu investirati 4 milijarde eura

Koncern Volkswagen planira da u naredne tri godine u Kinu investira 4 milijarde eura. Cilj investicije je da pomogne realizaciju Volkswagenovog plana, prema kojem će koncern na tamošnjem tržištu prodati 2 miliona automobila godišnje, 2018. godine...
Sajam automobila u Frankfurtu - Ferrari F458 Italia

Sajam automobila u Frankfurtu - Ferrari F458 Italia

Supersportski automobil snova prikazan je na sajmu automobila u Frankfurtu. Naslednik legendarnog Ferrari F430 kuca na vrata sa boljim ubrzanjem, većom maksimalnom brzinom, modernijom tehnikom i savršenim dizajnom. To je ono što fanovi očekuju od novog Ferrarija. Na štandu Ferrarija pojavio je se i Michael Schumacher...
Sajam automobila u Frankfurtu - Peugeot RCZ

Sajam automobila u Frankfurtu - Peugeot RCZ

Francuzi su u Frankfurtu prikazali novi koncept i hibridne modele, ali najveću pažnju javnosti sigurno je privukao novi kupe RCZ. Prve "žive" fotografije modela RC-Z, snimljene na sajmu automobila u Frankfurtu, su pred nama...
Sajam automobila u Frankfurtu - Lexus LF-Ch

Sajam automobila u Frankfurtu - Lexus LF-Ch

Koncept premium hatchback modela, Lexus LF-Ch, predstavljen je na sajmu automobila u Frankfurtu. Već na prvi pogled jasno je da Lexus svojim novim modelom želi da preuzme deo tržišnog kolača, koji sebično čuva BMW serije 1...
Video: Volkswagen E-Up!

Video: Volkswagen E-Up!

Volkswagen E-Up! je trovratna verzija automobila iz porodice "New Small Family", čija proizvodnja bi trebala pčeti krajem sledeće godine. Novi mini automobil u početku će biti ponuđen kao petovratna verzija, zatim će uslediti microvan i kabriolet, a 2013. godine stiže i serijska verzija Volkswagenovog elektromobila...
Citroen akcija - PR(A)VA VEST

Citroen akcija - PR(A)VA VEST

Kompanija Vitro Group kao uvoznik i distributer vozila Citroën na tržištu Srbije i Crne Gore, od 15. septembra pa do kraja 2009 godine posebnim prodajnim uslovima i promotivnim aktivnostima obeležava 90-ti rođendan Citroëna. Ugao od 90 stepeni, tj, Prav ugao je asocijacija na 90 godina Citroëna. Samim tim, Vitro Group 15. kreće u promotivnu kampanju koja se naziva “Ponuda po PRAVIM uglom”...
Lancia Ypsilon Rally2 HF Integrale
Slika nedelje