Najnovije vesti iz auto industrije
Opel povećava svoj tržišni udeo u Evropi
Objavljeno: 08.08.2009.
Novi vlasnici su prošlog meseca u Evropi registrovali 104.531 putnički automobil marke Opel, što je povećalo tržišni udeo Opela u pomenutom mesecu na 7,2 % (jul 2008: 6,45 %). U periodu od januara do jula tekuće godine, tržišni udeo Opela u Evropi iznosi 7,03 %, što ovu nemačku marku svrstava na treće mesto...
Opel je u julu zabeležio posebno međugodišnje povećanje tržišnog udela u Francuskoj, od 41,5 % (rast ukupnog tržišta od 3,1 posto). Posebno dobro prodaju zabeležili su modeli Meriva i Corsa. U Španiji je Opel u julu registrovao 0,8 % automobila više nego u istom periodu prošle godine, što je sjajan rezultat ako u obzir uzmemo činjenicu da je ukupno tržište zabeležilo pad od 10,3 %. U Begiji je Opel u pomenutom periodu zabeležio rast od 12,4 %, dok je ukupno tržište smanjeno za 8,7 %. U Nemačkoj je Opel i dalje najuspešnija marka na tržištu, uz julski plus od 51,5 %, dok je ukupni rast nemačkog automobilskog tržišta iznosio 29,5%.
Automagazin.rs
U utorak 29. septembra, u prijatnoj atmosferi restorana Mala Ivanča, predstavljen je novi kamion Fuso Canter, sa unapređenim tehničkim karakteristikama i novim pogonskim agregatima, koji zadovoljavaju najnovije ekološke standarde Euro 5. Najzanimljivije fotografije, snimljene na jučerašnjoj promociji, možete pogledati u galeriji Automagazin web portala, ili jednostavnim klikom na
LINK...
Na svim EKO pumpama za potrošače je, u nedavno završenoj stodnevnoj akciji, obezbedjena dodatna besplatna usluga - EKO PIT STOP. Ovom akcijom, pod sloganom: STANI – PROVERI BESPLATNO – VOZI BEZBEDNO, kompanija EKO SERBIA je obezbedila svim vozačima besplatnu proveru 6 ključnih tačaka na svojim automobilima...
OMV će po prvi put 1. oktobra 2009. na svim svojim benzinskim stanicama sa VIVA kafe-restoranima proslaviti „Međunarodni dan kafe“. Trenutna svetska proizvodnja kafe dostiže oko sedam miliona tona godišnje. Kafa je rangirana među najpopularnijim pićima u svetu i služi se na mnogo različitih načina...
Kompanija Ferrari u prvom polugodištu 2009. godine prodala je 3226 automobila, što predstavlja pad od 8 % u odnosu na isti period prošle godine. Ali, čak i uz blagi pad nominalne prodaje, prvo polugodište tekuće godine može se označiti veoma uspešnim za ovu italijansku kompaniju, jer je tržišni udeo Ferrarija porastao za 10 %...
U Japanu su hibridni automobili mnogo popularniji nego kod nas, tako da na tamošnjem tržištu ima i više tjuning kompanija, koje žele da vlasnicima hibridnih automobila ponude viši stepen individualizacije i prepoznatljivosti. Jedna od njij je kompanija Tommy Kaira, koja se skoncentrisala na model Toyota Prius...
S namerom da kupcima u Srbiji, u finansijski složenom vremenu, kupovinu svih modela svog principala učini što prhvatljivijom, generalni uvoznik Forda, Grand Motors, nudi ograničenu količunu modela Mondeo sa dizel motorom, po izutzetno povoljnoj, osetno nižoj ceni...
Južnokorejska kompanija predstavila je mini MPV model, nemanjen evropskom tržištu, koji će se proizvoditi u Češkoj. Automobil je namenjen prvenstveno evropskom tržištu, meri dužinu od 4.068 mm, ima neobično dugo međuosovinsko rastojanje od 2.615 mm i visinu od 1.600 mm...
Prve asocijacije kada se pomene sajam autombila, pored četvorotočkaša, jesu atraktivne devojke, koje veoma često zasene same automobile koje predstavljaju. Na sajmu automobila u Frankfurtu, devojke su plenile lepotom i harizmom koja je upotpunila ovu svetsku manifestaciju...
24. septembra 2009. god. u mestu Nošovice u Češkoj republici, najveći Južno korejski proizvođač automobila, Hyundai Motor Company, zvanično je otvorio prvu fabriku Hyundai automobila u Evropi u čiju izgradnju je uloženo milijardu evra...