AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Mitsubishi Motors - rezultati za prvi fiskalni kvartal

Mitsubishi Motors - rezultati za prvi fiskalni kvartal

Kompanija Mitsubishi Motors Corporation (MMC) objavila je poslovne rezultate za prvi kvartal fiskalne godine 2009 (period od 1. aprila do 30. juna 2009. godine). Japanska kompanija objavila je čist gubitak u navedenom periodu od 27,8 milijardi jena...

Kompanija Mitsubishi Motors Corporation (MMC)objavila je da je ostvarila ukupan prihod u prvom kvartalu fiskalne 2009. godine, koja se završava 31. marta 2010. godine, iznosio 259,1 milijardu jena, što predstavlja pad od 58 procenata u odnosu na isti period prošle godine, kada je MMC ostvario ukupni prihod od 35 milijardu eura. MMC navodi da su razlozi za pad obima prodaje i ukupnog prihoda, jačanje jena, kao i posledica finansijske krize, koja je počela na jesen prošle godine. MMC je u prvom kvartalu finansijske godine zabeležio čist gubitak od 26,4 milijarde jena, što je za 36 milijardi jena manje od čistog profita od 10,3 milijarde jena, koliko je MMC ostvario u istom periodu prošle godine. Ukupna prodaja za period prvig kvartala fiskalne godine 2009, dostigla je nivo od 213.000 prodatih automobila, što predstavlja pad od 32%, odnosno 101.000 automobila manje nego u istom perodu prošle godine. U Japanu je Mitsubishi, i pored pozitivnih efekata inicijative za ekološkim automobilima, zabeležio međugodiđšnji pad prodaje za 8.000 automobila, što predstavlja pad od 21%, na nivo od 31.000 prodatih automobila. U Severnoj Americi, za razliku od Kanade, koja je uspela da zadrži skoro isti obim prodaje, prodaja je u pomenutom periodu pala za 16.000 automobila, što predstavlja međugodišnji pad od 42%, na 21.000 automobila. U Evropi je MMC zabeležio pad prodaje od 43.000 automobila, što predstavlja međugodišnji pad od 47%, na 49.900 automobila. U Aziji i ostalim regionima, Mitsubishi je zabeležio pad prodaje u odnosu na isti period prošđle godine, za 34.000 vozila, što je pad od 24 %, na 112.000 automobila. Automagazin.rs

Volkswagen će u Kinu investirati 4 milijarde eura

Volkswagen će u Kinu investirati 4 milijarde eura

Koncern Volkswagen planira da u naredne tri godine u Kinu investira 4 milijarde eura. Cilj investicije je da pomogne realizaciju Volkswagenovog plana, prema kojem će koncern na tamošnjem tržištu prodati 2 miliona automobila godišnje, 2018. godine...
Sajam automobila u Frankfurtu - Ferrari F458 Italia

Sajam automobila u Frankfurtu - Ferrari F458 Italia

Supersportski automobil snova prikazan je na sajmu automobila u Frankfurtu. Naslednik legendarnog Ferrari F430 kuca na vrata sa boljim ubrzanjem, većom maksimalnom brzinom, modernijom tehnikom i savršenim dizajnom. To je ono što fanovi očekuju od novog Ferrarija. Na štandu Ferrarija pojavio je se i Michael Schumacher...
Sajam automobila u Frankfurtu - Peugeot RCZ

Sajam automobila u Frankfurtu - Peugeot RCZ

Francuzi su u Frankfurtu prikazali novi koncept i hibridne modele, ali najveću pažnju javnosti sigurno je privukao novi kupe RCZ. Prve "žive" fotografije modela RC-Z, snimljene na sajmu automobila u Frankfurtu, su pred nama...
Sajam automobila u Frankfurtu - Lexus LF-Ch

Sajam automobila u Frankfurtu - Lexus LF-Ch

Koncept premium hatchback modela, Lexus LF-Ch, predstavljen je na sajmu automobila u Frankfurtu. Već na prvi pogled jasno je da Lexus svojim novim modelom želi da preuzme deo tržišnog kolača, koji sebično čuva BMW serije 1...
Video: Volkswagen E-Up!

Video: Volkswagen E-Up!

Volkswagen E-Up! je trovratna verzija automobila iz porodice "New Small Family", čija proizvodnja bi trebala pčeti krajem sledeće godine. Novi mini automobil u početku će biti ponuđen kao petovratna verzija, zatim će uslediti microvan i kabriolet, a 2013. godine stiže i serijska verzija Volkswagenovog elektromobila...
Citroen akcija - PR(A)VA VEST

Citroen akcija - PR(A)VA VEST

Kompanija Vitro Group kao uvoznik i distributer vozila Citroën na tržištu Srbije i Crne Gore, od 15. septembra pa do kraja 2009 godine posebnim prodajnim uslovima i promotivnim aktivnostima obeležava 90-ti rođendan Citroëna. Ugao od 90 stepeni, tj, Prav ugao je asocijacija na 90 godina Citroëna. Samim tim, Vitro Group 15. kreće u promotivnu kampanju koja se naziva “Ponuda po PRAVIM uglom”...
Lancia Ypsilon Rally2 HF Integrale
Slika nedelje