AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

GO.TA Car dobitnik Ichiban nagrade drugu godinu za redom

GO.TA Car dobitnik Ichiban nagrade drugu godinu za redom

Toyota partner iz Srbije nagrađen je najvećim priznanjem na Toyotinoj Ichiban evropskoj dodeli nagrada za zadovoljstvo kupaca tokom ceremonije održane 1. jula, u regionalnom sedištu kompanije u Briselu. GO.TA Car iz Novog Sada je već drugu godinu za redom nagrađen za postignuto izvanredno zadovoljstvo kupaca uključujući i učinak prodaje i postprodaje...

Ukupno je dodeljeno 37 nagrada partnerima sa 27 tržišta kao priznanje za izuzetan doprinos koji svaki od ovih prodavaca pruža Toyotinoj strategiji prodaje i marketinga u Srbiji i Evropi. Govoreći na ceremoniji dodele nagrada, Tadashi Arashima, glavni izvršni direktor i predsednik Toyota Motor Europe (TME) je rekao: "Važno merilo uspešnog poslovanja je lojalnost kupcima. Naš cilj ostaje nepromenjen: nastojimo da budemo broj jedan u celokupnom zadovoljstvu kupaca na svakom Toyotinom tržištu. Lično sam oduševljen što vidim napredak iz godine u godinu kako kvantitativno tako i u kvalitetu novih učesnika." Oko 2500 Toyota partnera je ocenjivano za pokazane rezultate na godišnjem pregledu zadovoljstva kupaca koji je TME uvela 2006.godine. Kandidati za nagradu su ušli u uži izbor na osnovu izuzetnog učinka u sedam kategorija kako prodaje, tako i postprodaje. Na primer, nagrađeni su ocene dobijali po tome da li su premašili očekivanja kupaca u oblasti prijema u izložbeni salon, test vožnji i isporuke vozila. Takođe su ocenjivani za tačnost i preciznost usluge servisa, kao i opšte propratne aktivnosti i ukupnu brigu o kupcu. Od trenutka kada je TME počeo sa godišnjom dodelom Ichiban nagrada pre tri godine, rezultati u celokupnom zadovoljstvu kupaca na Toyotinom tržištu su poboljšani za nekih 16% u prodaji i 10% u postprodaji. “Ichiban” je japanska reč pozajmljena iz “Okyakusama Ichiban” što znači “Kupac na prvom mestu”. “Ichiban” znači “prvi” ili “broj jedan”. Toyota Srbija PR

Volkswagen će u Kinu investirati 4 milijarde eura

Volkswagen će u Kinu investirati 4 milijarde eura

Koncern Volkswagen planira da u naredne tri godine u Kinu investira 4 milijarde eura. Cilj investicije je da pomogne realizaciju Volkswagenovog plana, prema kojem će koncern na tamošnjem tržištu prodati 2 miliona automobila godišnje, 2018. godine...
Sajam automobila u Frankfurtu - Ferrari F458 Italia

Sajam automobila u Frankfurtu - Ferrari F458 Italia

Supersportski automobil snova prikazan je na sajmu automobila u Frankfurtu. Naslednik legendarnog Ferrari F430 kuca na vrata sa boljim ubrzanjem, većom maksimalnom brzinom, modernijom tehnikom i savršenim dizajnom. To je ono što fanovi očekuju od novog Ferrarija. Na štandu Ferrarija pojavio je se i Michael Schumacher...
Sajam automobila u Frankfurtu - Peugeot RCZ

Sajam automobila u Frankfurtu - Peugeot RCZ

Francuzi su u Frankfurtu prikazali novi koncept i hibridne modele, ali najveću pažnju javnosti sigurno je privukao novi kupe RCZ. Prve "žive" fotografije modela RC-Z, snimljene na sajmu automobila u Frankfurtu, su pred nama...
Sajam automobila u Frankfurtu - Lexus LF-Ch

Sajam automobila u Frankfurtu - Lexus LF-Ch

Koncept premium hatchback modela, Lexus LF-Ch, predstavljen je na sajmu automobila u Frankfurtu. Već na prvi pogled jasno je da Lexus svojim novim modelom želi da preuzme deo tržišnog kolača, koji sebično čuva BMW serije 1...
Video: Volkswagen E-Up!

Video: Volkswagen E-Up!

Volkswagen E-Up! je trovratna verzija automobila iz porodice "New Small Family", čija proizvodnja bi trebala pčeti krajem sledeće godine. Novi mini automobil u početku će biti ponuđen kao petovratna verzija, zatim će uslediti microvan i kabriolet, a 2013. godine stiže i serijska verzija Volkswagenovog elektromobila...
Citroen akcija - PR(A)VA VEST

Citroen akcija - PR(A)VA VEST

Kompanija Vitro Group kao uvoznik i distributer vozila Citroën na tržištu Srbije i Crne Gore, od 15. septembra pa do kraja 2009 godine posebnim prodajnim uslovima i promotivnim aktivnostima obeležava 90-ti rođendan Citroëna. Ugao od 90 stepeni, tj, Prav ugao je asocijacija na 90 godina Citroëna. Samim tim, Vitro Group 15. kreće u promotivnu kampanju koja se naziva “Ponuda po PRAVIM uglom”...
Lancia Ypsilon Rally2 HF Integrale
Slika nedelje