AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Chevroletov rast prodaje u Zapadnoj Evropi i u Srbiji

Chevroletov rast prodaje u Zapadnoj Evropi i u Srbiji

U prvih šest meseci ove godine sa porastom prodaje u Zapadnoj Evropi i padom na tržištima Srednje i Istočne Evrope, Chevrolet zauzima 2,2 % tržišnog udela ukupnog evropskog tržišta sa 214.520 prodatih automobila u odnosu na 269.319 u istom periodu prošle godine. U prvom polugodištu 2009. Chevrolet je prodao 85.800 automobila u Zapadnoj Evropi što je za 1.6% više nego u istom periodu prošle godine...

“U ovim izazovnim ekonomskim vremenima, kupci žele atraktivne i dobro opremljene automobile po pristupačnoj ceni,” izjavio je Wayne Brannon, direktor Chevroleta u Evropi. “Odnos uloženo-dobijeno postao je važniji nego ikada, a Chevroletova ponuda - Spark, Aveo i Cruze je baš po meri evropskih kupaca.” Chevrolet je ostvario naročito veliki rast prodaje u Francuskoj za 95% i Nemačkoj za 35% sa 4.000 registracija više u jednoj i u drugoj zemlji. U Italiji, Chevroletovom najvećem tržištu Zapadne Evrope, prodaja je veća za 2.000 vozila odnosno za 8.3%. Chevrolet beleži porast i na tržištima u padu - Španiji i Velikoj Britaniji, za 0.8% odnosno 0.3%. U Rusiji gde se tržište prepolovilo u odnosu na prvih šest meseci prošle godine, Chevrolet zauzima poziciju broj jedan (izuzevši ruske domaće brendove) sa stabilnim tržišnim udelom od 8%.

GodinaBroj prodatih vozilaPorastChevroletov tržišni udeo
2003. godina 162.163 -----
2004. godina 251.12155,0 % 1,2 %
2005. godina 295.24717,5 % 1,4 %
2006. godina 341.73715,8 % 1,6 %
2007. godina 457.22433,6 % 2.0 %
2008. godina 507.05310,8 % 2,3 %
1-6 mesec 2009 214.520-21,0 % 2,2 %

U Srbiji je Chevrolet u aprilu i maju dostigao 5,3% tržišnog udela putničkih automobila. Tom uspehu najviše je doprineo Aveo, a jako dobre rezultate ostvario je i Spark. Pozitivan trend nastavljen je i u junu kada je Chevrolet ostvario rast tržišnog učešća za 1,9% u poređenju sa istim mesecom prošle godine. Tržišni udeo Chevroleta u prvih šest meseci prema preliminarnim podacima za putničke automobile porastao je za 1% u poređenju sa istim periodom prošle godine uprkos padu tržišta za preko 14%. Chevrolet PR

BSS i EKO na Svetskom prvenstvu u Švajcarskoj

BSS i EKO na Svetskom prvenstvu u Švajcarskoj

Bickilistički savez Srbije organizovao je u utorak 22. septembra u 12 časova u „Sport kafeu“ konferenciju za medije na kojoj je predstavljena reprezentacija Srbije za Šampionat sveta u švajcarskom gradu Mendrisio od 24. do 26. septembra (elita i vozači do 23 godine, drum i hronometar)...
GM Indija i Reva najavili partnerstvo u proizvodnji električnih automobila

GM Indija i Reva najavili partnerstvo u proizvodnji električnih automobila

General Motors Indija i Reva Electric Car Company najavili su danas u New Delhiju potpisivanje ugovora o saradnji na razvoju električnih automobile za indijsko tržište. GM Indija i Reva će razvijati platforme, tehnologiju i napredne sisteme kontrole električnih vozila. Cilj im je da na tržištu stvore i ponude cenovno pristupačan mali automobil za indijske kupce...
Video: SEAT Ibiza Concept IBZ

Video: SEAT Ibiza Concept IBZ

Španska kompanija Seat na sajmu automobila u Frankfurtu prikazala je novi koncept, koji najavljuje izgled nove karoserijske verzije, Seat Ibiza ST. Šef za dizajn u Seat-u, Luc Donckerwolke, ovoga puta morao je novom modelu podariti više praktičnosti...
Priznanje za Hondu FCX Clarity

Priznanje za Hondu FCX Clarity

Na Grouv simpozijumu o gorivim ćelijama (Grove Fuel Cell Symposium), Honda je dobila prestižnu medalju kao priznanje za njeno FCX Clarity vozilo sa pogonom na vodonične gorive ćelije. FCX Clarity je praktičan automobil u koji se, sa svojim prtljagom, može udobno smestiti četvoro ljudi...
Tri nove usluge u Toyota Centru Beograd

Tri nove usluge u Toyota Centru Beograd

U Toyota Centru Beograd na Zrenjaninskom putu 26, u ponudi su nove usluge namenjene što boljoj i kvalitetnijoj usluzi servisa i postizanju što većeg zadovoljstva korisnika Toyota vozila. Toyota „shuttle” je usluga besplatnog lokalnog prevoza za korisnike servisa...
Vitro Group proslavio 90 godina Citroen-a

Vitro Group proslavio 90 godina Citroen-a

Sinoć, 22.septembra 2009. Godine u salonu Citroёn Vitro Group, proslavljen je 90-ti rođendan brenda CITROËN i 30 godina od početka snimanja filma NACIONALNA KLASA. Goste su pozdravili generalni direktor Vitro Group-a g-din Dragoljub Lekić, direktor marketinga Vitro Group-a g-din Vojislav Lekić. Najzanimljivije fotografije možete pogledati u galeriji, ili klikom na LINK...
Dacia i Pevec

Dacia i Pevec

Inspirisana velikim interesovanjem za Dacia vozila i u saradnji sa Robnom kućom Pevec, organizovana je prezentacija Dacia dostavnog programa, takmičenje, nagrade, jednom rečju groznica subotnjeg prepodneva...
Opel proširuje svoju evropsku solarnu inicijativu

Opel proširuje svoju evropsku solarnu inicijativu

Opel proširuje svoju inicijativu promovisanja obnovljivih izvora energije gradeći solarne minielektrane na krovu svojih fabrika u Rüsselsheimu i Kaiserslauternu. Zajedno sa partnerima, kompanijama Tauber-Solar i SOLON SE, Opel će iskoristiti ukupno 13 megavata Sunčeve energije...
YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje