AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Chevroletov rast prodaje u Zapadnoj Evropi i u Srbiji

Chevroletov rast prodaje u Zapadnoj Evropi i u Srbiji

U prvih šest meseci ove godine sa porastom prodaje u Zapadnoj Evropi i padom na tržištima Srednje i Istočne Evrope, Chevrolet zauzima 2,2 % tržišnog udela ukupnog evropskog tržišta sa 214.520 prodatih automobila u odnosu na 269.319 u istom periodu prošle godine. U prvom polugodištu 2009. Chevrolet je prodao 85.800 automobila u Zapadnoj Evropi što je za 1.6% više nego u istom periodu prošle godine...

“U ovim izazovnim ekonomskim vremenima, kupci žele atraktivne i dobro opremljene automobile po pristupačnoj ceni,” izjavio je Wayne Brannon, direktor Chevroleta u Evropi. “Odnos uloženo-dobijeno postao je važniji nego ikada, a Chevroletova ponuda - Spark, Aveo i Cruze je baš po meri evropskih kupaca.” Chevrolet je ostvario naročito veliki rast prodaje u Francuskoj za 95% i Nemačkoj za 35% sa 4.000 registracija više u jednoj i u drugoj zemlji. U Italiji, Chevroletovom najvećem tržištu Zapadne Evrope, prodaja je veća za 2.000 vozila odnosno za 8.3%. Chevrolet beleži porast i na tržištima u padu - Španiji i Velikoj Britaniji, za 0.8% odnosno 0.3%. U Rusiji gde se tržište prepolovilo u odnosu na prvih šest meseci prošle godine, Chevrolet zauzima poziciju broj jedan (izuzevši ruske domaće brendove) sa stabilnim tržišnim udelom od 8%.

GodinaBroj prodatih vozilaPorastChevroletov tržišni udeo
2003. godina 162.163 -----
2004. godina 251.12155,0 % 1,2 %
2005. godina 295.24717,5 % 1,4 %
2006. godina 341.73715,8 % 1,6 %
2007. godina 457.22433,6 % 2.0 %
2008. godina 507.05310,8 % 2,3 %
1-6 mesec 2009 214.520-21,0 % 2,2 %

U Srbiji je Chevrolet u aprilu i maju dostigao 5,3% tržišnog udela putničkih automobila. Tom uspehu najviše je doprineo Aveo, a jako dobre rezultate ostvario je i Spark. Pozitivan trend nastavljen je i u junu kada je Chevrolet ostvario rast tržišnog učešća za 1,9% u poređenju sa istim mesecom prošle godine. Tržišni udeo Chevroleta u prvih šest meseci prema preliminarnim podacima za putničke automobile porastao je za 1% u poređenju sa istim periodom prošle godine uprkos padu tržišta za preko 14%. Chevrolet PR

Volkswagen će u Kinu investirati 4 milijarde eura

Volkswagen će u Kinu investirati 4 milijarde eura

Koncern Volkswagen planira da u naredne tri godine u Kinu investira 4 milijarde eura. Cilj investicije je da pomogne realizaciju Volkswagenovog plana, prema kojem će koncern na tamošnjem tržištu prodati 2 miliona automobila godišnje, 2018. godine...
Sajam automobila u Frankfurtu - Ferrari F458 Italia

Sajam automobila u Frankfurtu - Ferrari F458 Italia

Supersportski automobil snova prikazan je na sajmu automobila u Frankfurtu. Naslednik legendarnog Ferrari F430 kuca na vrata sa boljim ubrzanjem, većom maksimalnom brzinom, modernijom tehnikom i savršenim dizajnom. To je ono što fanovi očekuju od novog Ferrarija. Na štandu Ferrarija pojavio je se i Michael Schumacher...
Sajam automobila u Frankfurtu - Peugeot RCZ

Sajam automobila u Frankfurtu - Peugeot RCZ

Francuzi su u Frankfurtu prikazali novi koncept i hibridne modele, ali najveću pažnju javnosti sigurno je privukao novi kupe RCZ. Prve "žive" fotografije modela RC-Z, snimljene na sajmu automobila u Frankfurtu, su pred nama...
Sajam automobila u Frankfurtu - Lexus LF-Ch

Sajam automobila u Frankfurtu - Lexus LF-Ch

Koncept premium hatchback modela, Lexus LF-Ch, predstavljen je na sajmu automobila u Frankfurtu. Već na prvi pogled jasno je da Lexus svojim novim modelom želi da preuzme deo tržišnog kolača, koji sebično čuva BMW serije 1...
Video: Volkswagen E-Up!

Video: Volkswagen E-Up!

Volkswagen E-Up! je trovratna verzija automobila iz porodice "New Small Family", čija proizvodnja bi trebala pčeti krajem sledeće godine. Novi mini automobil u početku će biti ponuđen kao petovratna verzija, zatim će uslediti microvan i kabriolet, a 2013. godine stiže i serijska verzija Volkswagenovog elektromobila...
Citroen akcija - PR(A)VA VEST

Citroen akcija - PR(A)VA VEST

Kompanija Vitro Group kao uvoznik i distributer vozila Citroën na tržištu Srbije i Crne Gore, od 15. septembra pa do kraja 2009 godine posebnim prodajnim uslovima i promotivnim aktivnostima obeležava 90-ti rođendan Citroëna. Ugao od 90 stepeni, tj, Prav ugao je asocijacija na 90 godina Citroëna. Samim tim, Vitro Group 15. kreće u promotivnu kampanju koja se naziva “Ponuda po PRAVIM uglom”...
Lancia Ypsilon Rally2 HF Integrale
Slika nedelje