Najnovije vesti iz auto industrije
Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D - više snage, manja potrošnja
Objavljeno: 04.07.2009.
Tri godine posle uvođenja na tržište, aktuelna (četvrta) generacija modela Mitsubishi Pajero, dobija modernizovan turbodizel četvorocilindrični motor 3.2 DI-D i unapređen automatski menjač. Snaga motora povećana je sa dosadašnjih 190 konjskih snaga, na 200 KS, dok je emisija CO2 smanjena sa 280 grama po pređeniom kilometru, na 224 g/km...
Aktuelna generacija modela Mitsubishi Pajero premijerno je predstavljena na sajmu automobila u Parizu, 2006. godine. Nedavno nas je Mitsubishi iznenadio predstavljanjem niza unapređenja na motoru 3.2 DI-D. Unapređenja se odnose na novu glavu motora, nove klipove, turbopunjač, pumpu zavodu, brizgaljke i novoprogramiranu centralnu elektrosnku jedinicu motora. Sve promene rezultirale su većom snagom, a manjom potrošnjom. Pre modernizacije, motor je razvijao 191 konjsku snagu pri 3.800 o/min i obrtni moment od 450 Nm pri 2.200 o/min. Sada, pri istom broju obrtaja, agregat razvija 200 KS i obrtni moment od 441 Nm, dostupan već pri 2.000 o/min. Izduvni sistem unapređenog motora opremljen je novim filterom štetnih čestica.

Mitsubishi Pajero u trovratnoj verziji, opremljen petostepenim manuelnim menjačem, u kombinovanom ciklusu vožnje postiže potrošnju od 8,5 L/100m km, dok je emisija CO2 smanjena sa 244 na 224 g/km. Pored unapređenog motora, izmene je pretrpeo i petostepeni automatski menjač. Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D, sa novim menjačem, u verziji sa petora vrata, zabeležio je prosečnu potrošnju od 9,3 litra na 100 pređenih kilometara. Sa starim menjačem i motorom, isti model trošio je 10,7 L/100 km.
Pored tehničkih inovacija, Mitsubishi Pajero uz opremu Invite dobio je i novodizajnirane 17-inčne felne, a uz opremu Instyle dobio je 18-inčne felne.
Automagazin.rs
OMV će po prvi put 1. oktobra 2009. na svim svojim benzinskim stanicama sa VIVA kafe-restoranima proslaviti „Međunarodni dan kafe“. Trenutna svetska proizvodnja kafe dostiže oko sedam miliona tona godišnje. Kafa je rangirana među najpopularnijim pićima u svetu i služi se na mnogo različitih načina...
Kompanija Ferrari u prvom polugodištu 2009. godine prodala je 3226 automobila, što predstavlja pad od 8 % u odnosu na isti period prošle godine. Ali, čak i uz blagi pad nominalne prodaje, prvo polugodište tekuće godine može se označiti veoma uspešnim za ovu italijansku kompaniju, jer je tržišni udeo Ferrarija porastao za 10 %...
U Japanu su hibridni automobili mnogo popularniji nego kod nas, tako da na tamošnjem tržištu ima i više tjuning kompanija, koje žele da vlasnicima hibridnih automobila ponude viši stepen individualizacije i prepoznatljivosti. Jedna od njij je kompanija Tommy Kaira, koja se skoncentrisala na model Toyota Prius...
S namerom da kupcima u Srbiji, u finansijski složenom vremenu, kupovinu svih modela svog principala učini što prhvatljivijom, generalni uvoznik Forda, Grand Motors, nudi ograničenu količunu modela Mondeo sa dizel motorom, po izutzetno povoljnoj, osetno nižoj ceni...
Južnokorejska kompanija predstavila je mini MPV model, nemanjen evropskom tržištu, koji će se proizvoditi u Češkoj. Automobil je namenjen prvenstveno evropskom tržištu, meri dužinu od 4.068 mm, ima neobično dugo međuosovinsko rastojanje od 2.615 mm i visinu od 1.600 mm...
Prve asocijacije kada se pomene sajam autombila, pored četvorotočkaša, jesu atraktivne devojke, koje veoma često zasene same automobile koje predstavljaju. Na sajmu automobila u Frankfurtu, devojke su plenile lepotom i harizmom koja je upotpunila ovu svetsku manifestaciju...
24. septembra 2009. god. u mestu Nošovice u Češkoj republici, najveći Južno korejski proizvođač automobila, Hyundai Motor Company, zvanično je otvorio prvu fabriku Hyundai automobila u Evropi u čiju izgradnju je uloženo milijardu evra...
U četvrtak, 24. septembra, u prijatnoj atmosferi prodajnog objekta komapanije Porsche Beograda - Ada (Radnička br. 4, Beograd), održana je proslava dvadesetpetog rođendana modela SEAT Ibiza. Proslavi 25-godišnjice prisustvovali su vlasnici SEAT automobila, poznate ličnosti, poslovni partneri i mnogobrojni predstavnici medija...
Na sajmu automobila u Frankfurtu, 2007. godine, predstavljena je studija sportskog kupea na bazi modela Peugeot 308. Pozitivne reakcije potencijalnih kupaca oživeo je ideje o serijskoj proizvodnji, i razvoj kompaktnog kupea mogao je početi. Ove godine, na istom mestu, Peugeot je predstavio serijsku verziju modela RCZ...