Škoda Auto opet glavni partner Tour de France
Ovogodišnje, 96. izdanje najslavnije biciklističke trke na planeti, Tour de France, po šesti put biće održano uz potporu kompanije Škoda Auto. Ovogodišnji Tour de France startuje u subotu, 4. jula u Monaku. Cilj trke je tradicionalno na Champs-Élysées, u centru Pariza...
Škoda Auto, po prvi put predstaviće na francuskom tržištu, u okviru Tour de France, svoj najnoviji model Yeti. Deset automobila Škoda Yeti biće deo reklamne kolone, koja će činiti svaku etapu ovogodišnjeg Tour-a. "Kompanija Škoda Auto u svom portfoliu strategije međunarodne komunikacije, ima dva glavna sporta: hokej na ledu i biciklizam, koji se po značaju na evropskim tržištima međusobno dopunjuju. U biciklizmu imamo mogućnost da prezentujemo marku Škoda u samom srcu trke, gde su Škoda automobili najbliži takmičarima, publici i potencijalnim korisnicima." - istakao je Martin Lauer, šef za globalnu komunikaciju kompanije Škoda Auto.
Za vreme trke Tour de France, biće na raspolaganju 350 automobila marke Škoda, od čega će 250 automobila biti u službi organizatora kao oficijalni automobil Tour-a. Pored toga, Škoda pruža potporu u osam profesionalnih timova: Silence-Lotto (Belgija), Saxo Bank – IT Factory (Danska), Rabobank (Holandija), Euskaltel-Euskadi (Španija), Cofidis (Francuska), Franćaise des JEUX (Francuska), Cervelo (Švajčiarska), Milram (Nemačka), kao i timovima neutralne tehničke podrške: Shimano i Mavic. Škoda Auto PR