AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Žerom de Han novi direktor Mazde u centralnoj i jugoistočnoj Evropi

Žerom de Han novi direktor Mazde u centralnoj i jugoistočnoj Evropi

Od 1. avgusta 2009. godine, na mesto regionalnog direktora Mazde CSEE (centralna i jugoistočna Evropa) sa sedištem u Klagenfurtu dolazi Žerom de Han, koji će biti zadužen za poslovanje Mazde u 15 zemalja ove regije...

Gospodin de Haan će na ovoj poziciji smeniti Jozefa Šmida, koji od istog datuma stupa na poziciju predsednika Mazda Motors Nemačka sa centralom u Leverkuzenu, gde će biti zadužen za najveće evropsko tržište za kompaniju Mazda. Žerom de Han (50) stupa na svoju novu dužnost posle 24 godine iskustva na menadžerskim poslovima, od čega 17 godina u oblasti auto-industrije. Gospodin de Han ima kanadsko i holandsko poreklo i govori nekoliko jezika. U Mazdu je došao 2003. godine na mesto direktora prodaje za Evropu. Krajem 2004. godine imenovan je za generalnog direktora Mazda Švajcarska. Poslednjih nekoliko meseci bio je zadužen za nekoliko nezavisnih tržišta u centrali Mazda Motor Europe u Leverkuzenu, Nemačka. Žerom de Han komentariše svoju novu poziciju: „Mnogo različitih kultura i mentaliteta u regiji centralne i jugoistočne Evrope predstavljaju uzbudljiv i istovremeno izazovan zadatak. Ali, ono što se ne menja su okrenutost prema kupcu i dobra usluga, koji predstavljaju temelj poslovanja Mazde svuda u svetu.“ Jozef Šmid (58) pomera se za stepenik više u svojoj bogatoj karijeri: od 1. avgusta, gospodin Šmid postaje predsednik kompanije Mazda Nemačka. Svoju karijeru u Mazdi gradio je na mnogim pozicijama od 1973. godine: počeo je kao direktor advertajzinga i PR-a, zatim je imenovan za direktora marketinga, a od ranih 90-ih bio je pionir Mazde CSEE – kao generalni direktor u Mađarskoj (1992.), Sloveniji (1995.), Hrvatskoj (1997.) i Austriji (2002.), a od 2006. godine unapređen je u regionalnog direktora za 15 zemalja regije. Gospodin Šmid je postigao izvanredne prodajne uspehe u mnogim zemljama, dostigavši udeo na tržištu od 10% i mesto među prva tri proizvođača automobila u Austriji. Osim ovoga, dobitnik je nekoliko nagrada za kreativne kampanje, a Mazda CSEE je pod njegovim vođstvom porasla u internacionalnu i multikulturalnu organizaciju uvek orijentisanu ka kupcima. Jozef Šmid ističe da su za njegov uspeh koji traje godinama i važi za sva tržišta na kojima je radio bitne tri stavke: “Kontinuitet poslovne politike na koji možete da se oslonite; stalni i direktan dijalog sa poslovnim partnerima, i, na kraju, jačanje brenda, kako bi Mazda bila sve poželjnija.” Svoj cilj na mestu predsednika Mazda Motors Nemačka, gospodin Šmid sažima u jasnu poruku – povećanje tržišnog udela. Mazda Srbija PR

Kružne trke - EKO Racing i u sezoni 2009

Kružne trke - EKO Racing i u sezoni 2009

21. juna počeo je šampionat Srbije na kružnim trkama 2009, a kompanija EKO SERBIA već četvrtu sezonu nastavlja sa promocijom auto sporta sa željom da pomogne njegovom daljem razvoju i popularizaciji...
Honda Accord dizel na popustu

Honda Accord dizel na popustu

Delta Automoto, generalni uvoznik Honda automobila za tržište Srbije, od 1. septembra kreće sa akcijom u toku koje će Accord 2.2 Elegance dizel, i pored već atraktivne cene, prodavati uz dodatni popust od 1.500 Evra...
Saab 9-5 - oficijalne informacije i fotografije

Saab 9-5 - oficijalne informacije i fotografije

U današnje vreme, kada je proces "moralnog zastarevanja" proizvoda veoma brz, dugovečnost nije popularna. Zato će sajam automobila u Frankfurtu biti mesto gde će švedski Saab predstaviti svoju novu limuzinu, čiji prethodnik je na tržištu već 12 godina. Proizvodnja nove generacije modela Saab 9-5 zakazana je za početak sledeće godine, a automobil je postavljen na GM Epsilon II platofmi, koju koristi i Opel Insignia...
Audi modernizovao svoj logo

Audi modernizovao svoj logo

Vođstvo nemačke kompanije odlučilo je da ide sa vremenom i inovira svoj logo. U tom kontekstu, Audi je podsetio na karakter četiri kruga iz tridesetih godina dvadesetog veka, kada je od četiri krila kompanije stvoren Auto Union...
Toyota kvalitet po posebnoj ceni

Toyota kvalitet po posebnoj ceni

Od 1.septembra u specijalnoj ponudi Toyotine mreže u Srbiji nalaze se modeli Yaris i Auris. Osnovni model Toyota Yaris sa 5 vrata u ovoj specijalnoj ponudi košta samo 10.990 evra. Auris sa benzinskim motorom 1.33 i 101 KS košta samo 13.990 evra a u varijati sa dizel motorom 1.4 D-4D košta 15.900 evra!
OMV: Goran Cvetković iz Beograda preuzeo Volkswagen Polo

OMV: Goran Cvetković iz Beograda preuzeo Volkswagen Polo

Beograđanin Goran Cvetković osvojio je u trećem kolu „Velike letnje OMV nagradne igre“ automobil Volkswagen Polo. Na svečanosti na OMV benzinskoj stanici u Novom Beogradu ključeve automobila je Goranu uručio direktor prodaje OMV Srbija Karolj Lajko...
Hyundai i20 N Rally1 - Ott Tanak
Slika nedelje