Najnovije vesti iz auto industrije
Žerom de Han novi direktor Mazde u centralnoj i jugoistočnoj Evropi
Objavljeno: 24.06.2009.
Od 1. avgusta 2009. godine, na mesto regionalnog direktora Mazde CSEE (centralna i jugoistočna Evropa) sa sedištem u Klagenfurtu dolazi Žerom de Han, koji će biti zadužen za poslovanje Mazde u 15 zemalja ove regije...
Gospodin de Haan će na ovoj poziciji smeniti Jozefa Šmida, koji od istog datuma stupa na poziciju predsednika Mazda Motors Nemačka sa centralom u Leverkuzenu, gde će biti zadužen za najveće evropsko tržište za kompaniju Mazda.
Žerom de Han (50) stupa na svoju novu dužnost posle 24 godine iskustva na menadžerskim poslovima, od čega 17 godina u oblasti auto-industrije. Gospodin de Han ima kanadsko i holandsko poreklo i govori nekoliko jezika. U Mazdu je došao 2003. godine na mesto direktora prodaje za Evropu. Krajem 2004. godine imenovan je za generalnog direktora Mazda Švajcarska. Poslednjih nekoliko meseci bio je zadužen za nekoliko nezavisnih tržišta u centrali Mazda Motor Europe u Leverkuzenu, Nemačka.
Žerom de Han komentariše svoju novu poziciju: „Mnogo različitih kultura i mentaliteta u regiji centralne i jugoistočne Evrope predstavljaju uzbudljiv i istovremeno izazovan zadatak. Ali, ono što se ne menja su okrenutost prema kupcu i dobra usluga, koji predstavljaju temelj poslovanja Mazde svuda u svetu.“
Jozef Šmid (58) pomera se za stepenik više u svojoj bogatoj karijeri: od 1. avgusta, gospodin Šmid postaje predsednik kompanije Mazda Nemačka. Svoju karijeru u Mazdi gradio je na mnogim pozicijama od 1973. godine: počeo je kao direktor advertajzinga i PR-a, zatim je imenovan za direktora marketinga, a od ranih 90-ih bio je pionir Mazde CSEE – kao generalni direktor u Mađarskoj (1992.), Sloveniji (1995.), Hrvatskoj (1997.) i Austriji (2002.), a od 2006. godine unapređen je u regionalnog direktora za 15 zemalja regije. Gospodin Šmid je postigao izvanredne prodajne uspehe u mnogim zemljama, dostigavši udeo na tržištu od 10% i mesto među prva tri proizvođača automobila u Austriji. Osim ovoga, dobitnik je nekoliko nagrada za kreativne kampanje, a Mazda CSEE je pod njegovim vođstvom porasla u internacionalnu i multikulturalnu organizaciju uvek orijentisanu ka kupcima.
Jozef Šmid ističe da su za njegov uspeh koji traje godinama i važi za sva tržišta na kojima je radio bitne tri stavke: “Kontinuitet poslovne politike na koji možete da se oslonite; stalni i direktan dijalog sa poslovnim partnerima, i, na kraju, jačanje brenda, kako bi Mazda bila sve poželjnija.” Svoj cilj na mestu predsednika Mazda Motors Nemačka, gospodin Šmid sažima u jasnu poruku – povećanje tržišnog udela.
Mazda Srbija PR
Aktuelna generacija modela Audi A8 je na tržištu još od 2003. godine, i od tog vremena unapređena je samo jednim manjim redizajnom, koji joj pomaže da ostane u borbi sa najvećim konkurentima - Mercedes S klasa, BMW serje 7 ili Lexus LS...
Modelom DS3 Citroën se upušta u brobu sa konkurentima koji predstavljaju stilističke male automobile. Glavni prodajni adut novog trovratnog hatchbacka, pored snažnog stilističkog dizajna, jeste visok stepen individualizacije, koji svojim budućim kupcima omogućava da izaberu automobil prema sopstvenom ukusu...
Nova Toyota Land Cruiser predstavlja rezultat tehnološkog razvoja koji traje skoro 60 godina. Ova kultna figura na tržištu vozila sa 4x4 pogonom, u svojoj novoj generaciji, svojim vlasnicima nudi potpuno zadovoljstvo u vožnji, bez obzira na tip okruženja, od severnog polarnog kruga do pustinja u Maroku. Potpuno novi model Toyota Land Cruiser, koji je predstavljena na sajmu automobila u Frankfurtu, u ponudi je sa dva motora...
Na 63. međunarodnom sajmu automobila u Frankfurtu, Škoda Auto predstavila je seriju novih modela. Glavni eksponat sigurno je novi Superb Combi, koji ima ambicije da nastavi uspeh limuzine, koja je za dvanaest meseci prodata u preko 42.000 primeraka...
Kompanija Honda prikazala je izgled budućeg ličnog prevoznog sredstva budućnosti. Novi Hondin uređaj imena U3-X omogućava prevoz na "veće" distance, i to u sedećem položaju, poz potrebe za oslanjanjem na noge...
Glavna zvezda kompanije Hyundai, na sajmu automobila u Frankfurtu, je novi model ix35, koji će u portfoliu korejskog proizvođača zameniti model Tucson. Model Hyundai Tucson ix35 razvijen je na bazi koncepta HED-6 ix-ONIC, koji je predstavljen na sajmu automobila u Ženevi, prošle godine..
Dobra vest za one koji vode računa o tome kako im izgleda automobil, ali razmišljaju i o dodatnom podizanju bezbednosti, stiže iz beogradske firme Auto Specijal. Ponuda ovog snabdevača delovima i opremom nedavno je proširena i izborom prednjih i zadnjih odbojnika (popularnijih pod već odomaćenim stranim nazivom bul bar) i pragova za sve terence...
Ponudu visokokvalitetnih moto-jakni, pantalona i rukavica italijanskog proizvođača Moto One, beogradski Maxmoment moto nedavno je obogatio izborom novih modela. Uprkos tome što po kvalitetu i dizajnu ne zaostaju za onima koji izlaze iz pogona proizvođača sa zvučnijim imenima, njihova cena je gotovo upola manja...
Ljuti ste što Mercedes-Benz nije razvio E 63 AMG coupe? Ne brinite, rešenje ima Carlsson, koji je predstavio tuning paket za osmocilindrični E500 coupe. Model Carlsson CK50 po performansama i karakteristikama je veoma blizu AMG verzije...