AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Žerom de Han novi direktor Mazde u centralnoj i jugoistočnoj Evropi

Žerom de Han novi direktor Mazde u centralnoj i jugoistočnoj Evropi

Od 1. avgusta 2009. godine, na mesto regionalnog direktora Mazde CSEE (centralna i jugoistočna Evropa) sa sedištem u Klagenfurtu dolazi Žerom de Han, koji će biti zadužen za poslovanje Mazde u 15 zemalja ove regije...

Gospodin de Haan će na ovoj poziciji smeniti Jozefa Šmida, koji od istog datuma stupa na poziciju predsednika Mazda Motors Nemačka sa centralom u Leverkuzenu, gde će biti zadužen za najveće evropsko tržište za kompaniju Mazda. Žerom de Han (50) stupa na svoju novu dužnost posle 24 godine iskustva na menadžerskim poslovima, od čega 17 godina u oblasti auto-industrije. Gospodin de Han ima kanadsko i holandsko poreklo i govori nekoliko jezika. U Mazdu je došao 2003. godine na mesto direktora prodaje za Evropu. Krajem 2004. godine imenovan je za generalnog direktora Mazda Švajcarska. Poslednjih nekoliko meseci bio je zadužen za nekoliko nezavisnih tržišta u centrali Mazda Motor Europe u Leverkuzenu, Nemačka. Žerom de Han komentariše svoju novu poziciju: „Mnogo različitih kultura i mentaliteta u regiji centralne i jugoistočne Evrope predstavljaju uzbudljiv i istovremeno izazovan zadatak. Ali, ono što se ne menja su okrenutost prema kupcu i dobra usluga, koji predstavljaju temelj poslovanja Mazde svuda u svetu.“ Jozef Šmid (58) pomera se za stepenik više u svojoj bogatoj karijeri: od 1. avgusta, gospodin Šmid postaje predsednik kompanije Mazda Nemačka. Svoju karijeru u Mazdi gradio je na mnogim pozicijama od 1973. godine: počeo je kao direktor advertajzinga i PR-a, zatim je imenovan za direktora marketinga, a od ranih 90-ih bio je pionir Mazde CSEE – kao generalni direktor u Mađarskoj (1992.), Sloveniji (1995.), Hrvatskoj (1997.) i Austriji (2002.), a od 2006. godine unapređen je u regionalnog direktora za 15 zemalja regije. Gospodin Šmid je postigao izvanredne prodajne uspehe u mnogim zemljama, dostigavši udeo na tržištu od 10% i mesto među prva tri proizvođača automobila u Austriji. Osim ovoga, dobitnik je nekoliko nagrada za kreativne kampanje, a Mazda CSEE je pod njegovim vođstvom porasla u internacionalnu i multikulturalnu organizaciju uvek orijentisanu ka kupcima. Jozef Šmid ističe da su za njegov uspeh koji traje godinama i važi za sva tržišta na kojima je radio bitne tri stavke: “Kontinuitet poslovne politike na koji možete da se oslonite; stalni i direktan dijalog sa poslovnim partnerima, i, na kraju, jačanje brenda, kako bi Mazda bila sve poželjnija.” Svoj cilj na mestu predsednika Mazda Motors Nemačka, gospodin Šmid sažima u jasnu poruku – povećanje tržišnog udela. Mazda Srbija PR

Video: SEAT Ibiza Concept IBZ

Video: SEAT Ibiza Concept IBZ

Španska kompanija Seat na sajmu automobila u Frankfurtu prikazala je novi koncept, koji najavljuje izgled nove karoserijske verzije, Seat Ibiza ST. Šef za dizajn u Seat-u, Luc Donckerwolke, ovoga puta morao je novom modelu podariti više praktičnosti...
Priznanje za Hondu FCX Clarity

Priznanje za Hondu FCX Clarity

Na Grouv simpozijumu o gorivim ćelijama (Grove Fuel Cell Symposium), Honda je dobila prestižnu medalju kao priznanje za njeno FCX Clarity vozilo sa pogonom na vodonične gorive ćelije. FCX Clarity je praktičan automobil u koji se, sa svojim prtljagom, može udobno smestiti četvoro ljudi...
Tri nove usluge u Toyota Centru Beograd

Tri nove usluge u Toyota Centru Beograd

U Toyota Centru Beograd na Zrenjaninskom putu 26, u ponudi su nove usluge namenjene što boljoj i kvalitetnijoj usluzi servisa i postizanju što većeg zadovoljstva korisnika Toyota vozila. Toyota „shuttle” je usluga besplatnog lokalnog prevoza za korisnike servisa...
Vitro Group proslavio 90 godina Citroen-a

Vitro Group proslavio 90 godina Citroen-a

Sinoć, 22.septembra 2009. Godine u salonu Citroёn Vitro Group, proslavljen je 90-ti rođendan brenda CITROËN i 30 godina od početka snimanja filma NACIONALNA KLASA. Goste su pozdravili generalni direktor Vitro Group-a g-din Dragoljub Lekić, direktor marketinga Vitro Group-a g-din Vojislav Lekić. Najzanimljivije fotografije možete pogledati u galeriji, ili klikom na LINK...
Dacia i Pevec

Dacia i Pevec

Inspirisana velikim interesovanjem za Dacia vozila i u saradnji sa Robnom kućom Pevec, organizovana je prezentacija Dacia dostavnog programa, takmičenje, nagrade, jednom rečju groznica subotnjeg prepodneva...
Opel proširuje svoju evropsku solarnu inicijativu

Opel proširuje svoju evropsku solarnu inicijativu

Opel proširuje svoju inicijativu promovisanja obnovljivih izvora energije gradeći solarne minielektrane na krovu svojih fabrika u Rüsselsheimu i Kaiserslauternu. Zajedno sa partnerima, kompanijama Tauber-Solar i SOLON SE, Opel će iskoristiti ukupno 13 megavata Sunčeve energije...
Euro Sumar - Redizajnirani Suzuki SX4 po staroj ceni

Euro Sumar - Redizajnirani Suzuki SX4 po staroj ceni

Beogradski Euro Sumar, uvoznik Suzuki automobila za tržište Srbije, ponudio je kupcima redizajnirani model SX4 opremljen novim motorom koji ispunjava Euro 5 normative. Osim toga što ima smanjenu emisiju štetnih materija u izduvnim gasovima, snaga motora koji se ugrađuje u osnovni model SX4 1.5 GLX VVT 2WD povećana je sa 100 na 111 “konja”, dok motori 1.6 VVT i 2.0 DDiS imaju 120, odnosno 135 KS...
OMV donirao prsluke prvacima OS „Sonja Marinkovic“

OMV donirao prsluke prvacima OS „Sonja Marinkovic“

Novinari dnevnog lista Blic Goran Svilar i Ana Milojković uručili su juče fluorescentne prsluke đacima prvacima Osnovne škole „Sonja Marinković“ iz Subotice. OMV Srbija donirala je fluorescentne prsluke kao deo novinarskog konkursa OMV Move & Help (Pokreni se i pomozi) za najbolji članak/TV reportažu sa temom bezbednost dece u saobraćaju...
YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje