Najnovije vesti iz auto industrije
Srbija - zemlja bezbednih motociklista
Objavljeno: 18.06.2009.
U Srbiji je tokom 2008. godine poginulo 897 ljudi, od čega čak 120 vozača i putnika motocikla i mopeda. Rizik nastanka saobraćajne nezgode, kod vozača dvotočkaša je 2 do 8 puta veći nego kod vozača putničkog automobila. Rizik od smrtnih posledica, kod vozača motocikla je 45 puta veći nego kod putnika u putničkom automobilu...

Vozači dvotočkaša u Srbiji ne prolaze nikakvu obuku pre sticanja vozačke dozvole. Srpski komitet za bezbednost saobraćaja započinje nacionalni projekat "Srbija - zemlja bezbednih motocikla" koji podrazmeva niz mera i aktivnosti za povećanje bezbednosti vozača i putnika dvotočkaša (motocikala i mopeda). Aktivnosti će biti usmerene ka samim motociklistima, ka ostalim učesnicima u saobraćaju, ali i ostalim subjektima bezbednosti saobraćaja (putari, državni i lokalni organi, mediji i dr.)
Mere i aktivnosti biće, pre svega, edukativnog i obrazovnog karaktera, Jedna od prvih i najbitnijih aktivnosti jeste ustanovljavanje škole bezbedne vožnje dvotočkaša, koja podrazumeva teoretsku i praktičnu obuku koje se stiču praktična znanja i veštine, i koja se pre svega primenjuju radi zaštite sopstvenog života, ali i života ostalih učesnika u saobraćaju.
Projekat podržavaju: Ministartstvo za infrastrukturu, Sekretarijat za saobraćaj grada Beograda, Saobraćajni fakultet u beogradu, Mass Company d.o.o., Traffic Safety Group d.o.o., Dunav osiguranje d.o.o.

Učesnici održane konferencije za medije:
Damir Okanović, direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja
Dragan Jovanović, pomoćnik ministra za infrastruktiru
Prof. dr. Milan Vujanić, šef katedre za bezbednost saobraćaja, Saobraćani fakkultet
Vladimir Jevtić, Sekretarijat za saobraćaj grada Beograda
Isak Jovanović, direktor Mass Company doo
Milan Božović, direktor TrafficSafety Group doo
Srpski komitet za bezbednost saobraćaja
U Japanu su hibridni automobili mnogo popularniji nego kod nas, tako da na tamošnjem tržištu ima i više tjuning kompanija, koje žele da vlasnicima hibridnih automobila ponude viši stepen individualizacije i prepoznatljivosti. Jedna od njij je kompanija Tommy Kaira, koja se skoncentrisala na model Toyota Prius...
S namerom da kupcima u Srbiji, u finansijski složenom vremenu, kupovinu svih modela svog principala učini što prhvatljivijom, generalni uvoznik Forda, Grand Motors, nudi ograničenu količunu modela Mondeo sa dizel motorom, po izutzetno povoljnoj, osetno nižoj ceni...
Južnokorejska kompanija predstavila je mini MPV model, nemanjen evropskom tržištu, koji će se proizvoditi u Češkoj. Automobil je namenjen prvenstveno evropskom tržištu, meri dužinu od 4.068 mm, ima neobično dugo međuosovinsko rastojanje od 2.615 mm i visinu od 1.600 mm...
Prve asocijacije kada se pomene sajam autombila, pored četvorotočkaša, jesu atraktivne devojke, koje veoma često zasene same automobile koje predstavljaju. Na sajmu automobila u Frankfurtu, devojke su plenile lepotom i harizmom koja je upotpunila ovu svetsku manifestaciju...
24. septembra 2009. god. u mestu Nošovice u Češkoj republici, najveći Južno korejski proizvođač automobila, Hyundai Motor Company, zvanično je otvorio prvu fabriku Hyundai automobila u Evropi u čiju izgradnju je uloženo milijardu evra...
U četvrtak, 24. septembra, u prijatnoj atmosferi prodajnog objekta komapanije Porsche Beograda - Ada (Radnička br. 4, Beograd), održana je proslava dvadesetpetog rođendana modela SEAT Ibiza. Proslavi 25-godišnjice prisustvovali su vlasnici SEAT automobila, poznate ličnosti, poslovni partneri i mnogobrojni predstavnici medija...
Na sajmu automobila u Frankfurtu, 2007. godine, predstavljena je studija sportskog kupea na bazi modela Peugeot 308. Pozitivne reakcije potencijalnih kupaca oživeo je ideje o serijskoj proizvodnji, i razvoj kompaktnog kupea mogao je početi. Ove godine, na istom mestu, Peugeot je predstavio serijsku verziju modela RCZ...
Aktuelna generacija modela Audi A8 je na tržištu još od 2003. godine, i od tog vremena unapređena je samo jednim manjim redizajnom, koji joj pomaže da ostane u borbi sa najvećim konkurentima - Mercedes S klasa, BMW serje 7 ili Lexus LS...
Modelom DS3 Citroën se upušta u brobu sa konkurentima koji predstavljaju stilističke male automobile. Glavni prodajni adut novog trovratnog hatchbacka, pored snažnog stilističkog dizajna, jeste visok stepen individualizacije, koji svojim budućim kupcima omogućava da izaberu automobil prema sopstvenom ukusu...