Audi modernizovao svoj logo

Vođstvo nemačke kompanije odlučilo je da ide sa vremenom i inovira svoj logo. U tom kontekstu, Audi je podsetio na karakter četiri kruga iz tridesetih godina dvadesetog veka, kada je od četiri krila kompanije stvoren Auto Union...
Otprilike svakih deset godina logo je preživljavao manje izmene, ali je originalni motiv ostao nepromenjen. Slična je situacija i sada. Logo nije preživeo nikakve radikalne izmene, primetićete samo drugačije senčenje i izraženije linije. Sledeću promenu uočavamo u novim, konzervativnijim slovima: iz reči je izbačeno nageto (prijateljsko) slovo "d", kao i produžena linija na slovu A. Dorbo je znati Posle svađe sa ortakom, August Horch napustio je fabriku i osnovao novu. Pošto tadašnja pravna regulativa nije dopustala da fabrika nosi njegovo ime, tako da ga je Horch (na nemačkom znači slušati) jednostavno preveo na latinski. Rođen je Audi (audio, audiare..). Za vreme velike ekonomske krize dvadesetih godina prošlog veka, DKW preuzima fabriku Audi. Zajedno sa Horchom i Wandererom, 1932. godine stvoren je Auto-Union. Četiri prstena označavaju ujedinjenje četiri krila kompanije, odnosno četiri osnivača. Automagazin.rs