AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Nissan Qashqai : lider u C-SUV segmentu u Srbiji

Nissan Qashqai : lider u C-SUV segmentu u Srbiji

U protekloj 2020. godini, koja je obeležena globalnom pandemijom i restrikcijama koje su uvedene, došlo je do velikog pada automobilske industrije. Pad tržišta u Srbiji se beleži na 23,49% u odnosu na prethodnu godinu...

Uprkos veoma teškoj godini i brojnim izazovima Nissan je u Srbiji generisao značajan broj prodaje novih vozila i dodatno ojačao svoju poziciju na tržištu sa 2.9% ukupnog tržišnog učešća i 5,13% učešća u segmentu novih putničkih i lakih komercijalnih vozila za privatne kupce.


Dobro prodajni rezultati reflektovali su se i na listu najprodavanijih vozila u segmentu te je Nissan Qashqai, prema zvaničnim podacima JATO*, zauzeo PRVO mesto u C- SUV segmentu a to ga je i postavilo na 9. mesto najprodavanijih modela u 2020. godini.
Pored modela Qashqai, Nissan se može pohvaliti i dobrom prodajom nove generacije modela Nissan Juke, koji je lansiran početkom 2020. godine a koji je prema zvaničnnom izveštaju povećao svoje učešće u B-SUV segmentu za 1,14 procentnih poena.


Rast prodaje i dobro ostvareni poslovni rezultati brenda Nissan u 2020. godini, uprkos globalnoj pandemiji, su rezultat dobre strategije poslovanja koja je precizno usmerena na potrebe kupca.


2021 godina će za Nissan biti jako uzbudljiva jer se očekuje lansiranje novog modela Nissan Qashqai koji je na evropskom tržištu jedan od najprodavanijih SUV-a u segmentu.


*Podaci dobijeni iz zvaničnog JATO izveštaja za registraciju za Srbiju.
PR

Stellantis: Stvaranje svetskog lidera u održivoj mobilnosti

Stellantis: Stvaranje svetskog lidera u održivoj mobilnosti

Danas se obeležava lansiranje kompanije Stellantis, svetskog lidera za novu eru održive mobilnosti posvećene pružanju slobode kretanja karakterističnim, pristupačnim i efikasnim rešenjima za transport, jedinstveno pozicionirana da ugrabi uzbudljive mogućnosti globalne industrije koja prolazi kroz brze i duboke promene...

Dacia ima novi strateški plan - Renaulution

Dacia ima novi strateški plan - Renaulution

Dacia je predstavila svoj petogodišnji plan u okviru strategije Renaulution. Stvaranjem poslovne jedinice Dacia-Lada, Dacia će snažno povećati efikasnost i konkurentnost svojih proizvoda, a pritom i će proširiti ponudu...

Novo ime i rukovodstvo kompanije Stellantis stupaju na snagu

Novo ime i rukovodstvo kompanije Stellantis stupaju na snagu

Kompanija Stellantis N.V. (NYSE / MTA / Euronext Paris: STLA) („Stellantis“) je objavila 17. januara da, nakon spajanja grupacija Peugeot S.A. („Groupe PSA“) i Fiat Chrysler Automobiles N.V. („FCA“) 16. januara 2021. godine, udružena kompanija menja naziv u Stellantis...

Putevi Srbije - apel zbog niskih temperatura

Putevi Srbije - apel zbog niskih temperatura

JP „Putevi Srbije" apeluje na sve učesnike u saobraćaju da posebno budu oprezni, poštuju ograničenja brzine i prilagode brzinu kretanja uslovima na putu, obzirom da se u periodu od 16.01. do 19.01.2021.g, na području Srbije očekuju ledeni dani a u višim predelima i nove snežne padavine...

Toyota GR Yaris Rally1 2025
Slika nedelje