Alfa Romeo beleži rast prodaje

Iako na većini velikih evropskih tržišta prodaju novih vozila potpomažu pojedinačne vlade zemalja, najveći broj automobilskih kompanija zebeležilo je pad prodaje u odnosu na 2008. godinu. Izuzetak je Alfa Romeo...
Prodajni rezultati kompanije Alfa Romeo u prvom polugodištu 2009. godine ne ukazuju na činjenicu da je automobilska Evropa bila pod pritiskom velikog pada tražnje za automobilima. Prema podacima ACEA, u prvom polugodištu 2009. godine, Alfa Romeo je prodao 59.283 vozila, što je međugodišnje povećanje od 10,35 %. Pored Alfa Romea, jedina automobilska marka koja je zabeležila rast prodaje je Volkswagen, koji je prodao 1.353 automobila više nego u istom periodu prošle godine, što je povećanje od 0,16 %. U periodu od januara do avgusta 2009. godine, Alfa Romeo je prodao 76 hiljada automobila, što je međugodišnje povećanje od 8,7 %.Najveći rast prodaje Alfa Romeo je zabeležio u Grčkoj (+112 %) i Nemačkoj (+93 %), a veliki plus Alfa je zebeležila i u Velikoj Britaniji (+20 %), Francuskoj (+20 %) i Italiji (+7 %). Predviđanja za celu 2009. godinu su veoma pozitivna. Prema šefu kompanije, Sergio Craveru, Alfa će u 2009. godini prodati od 115 do 120 hiljada vozila, dok je prošle godine prodala 108 hiljada vozila. Glavni prodajni produkt Alfa Romeo u Evropi je MiTo, a u narednim mesecima se očekuje predstavljanje novog modela, naslednika modela 147, koji će nositi ime Milano. Statistika pokazuje da je 85 % kupaca modela MiTo izabralo najviši stepen opreme, a 2/3 klijenata je novu Alfu izabralo srcem. Prosečna starost kupaca modela MiTo je 37 godina, što znači da su to kupci za sedam godina mlađi od prosečnog kupca u tom segmentu. Automagazin.rs