Najnovije vesti iz auto industrije
West London Audi - najveći Audi showroom na planeti
Objavljeno: 19.10.2009.
Najveći Audi showroom ne nalazi se u Nemačkoj, već u Velikoj Britaniji, u Londonu. Savremeni centar prostire se na površini od 17 000 m2, građen je šest godina, a u njega je investirano preko 45 miliona funti...
Petospratna građevina nalazi se u zapadnom delu Londona. Prodajni objekat smešten je na tri sprata, i obezbeđuje prostor za 116 automobila. Poseban deo showroom-a pripremljen je za vozila Audi Quattro. Pet spratova mere ukupnu površinu od 8 300 m2, gde se pored automobila nalaze i predmeti i info pultovi, koji posetioce upoznaju sa istorijom ove nemačke kompanije. Pored navedenog, deo centra čini kancelarijski prostor.

Pod zemljom se nalaze još dva nivoa. Na površini od 9 300 m2 nalaze se servisi i podzemne garaže sa 178 parking mesta (još 69 parking mesta nalazi se pored objekta). Tehnička zanimljivost je da se suteren objekta nalazi ispod nivoa podzemnih voda, nedaleko od reke Temze. Na ceremoniji otvaranja objekta pojavile su se brojne poznate ličnosti, kao što su Bryan Ferry, Gordon Ramsay, Ronan Kratiny, Sir Jackie Stewart... Poseban deo programa bila je i britanska pemijera modela Audi R8 Spider. Novi centar počinje sa radom danas, 19. oktobra, u njemu će biti zaposleno oko 100 ljudi, a očekivani broj posetilaca je oko 30.000 godišnje.

Moderni showroom je delo kompanije "Wilkinson Eyre Architects", a inspiracija za izgled novog objekta bila su krila aviona B2 Stealth. Spoljne dimenzije objekta su 56 x 55 x 24 metra, a ukupna površina staklenog dela iznosi 2 000 m2. Izgradnja najvećeg Audi showroom-a u Velikoj Britaniji nije slučajna, jer je ova zemlja ključno tržište za ovu nemačku kompaniju. Tamo Audi godišnje prodaje oko 100 000 vozila, što predstavlja desetinu ukupne prodaje Audija.
Automagazin.rs
Kompanija Volkswagen zadržala je prvo mesto u prodaji automobila u Evropi, kako na mesečnom, tako i na godišnjem nivou. Samo u septembru mesecu, Volkswagen je u Evropi prodao 155 770 automobila, što u poređenju sa istim mesecom prošle godine, predstavlja povećanje od 16,3%...
Citroen C5 dobija dva nova motora: turbo benzinski 1.6 THP (156 KS), koji će u ponudi zameniti atmosferski dvolitarski, i novi i štedljiviji turbodizel agregat 2.0 HDi, koji razvija 163 konjske snage. Oba motora zadovoljavaju Euro 5 ekološku normu...
Britanska kompanija Jaguar, ove godine na tržište uvodi novu generaciju svog najvećeg modela XJ. Sedan dužine 5,1 metar ima novi dizajn, u stilu modela XK i XF i može se pohvaliti neobičnim detaljima, koji ga distanciraju od dosadašnje produkcije Jaguara, ali i od konkurencije...
Kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je organizovala obuku za vozače teretnog programa u Centru komercijalnih vozila od 14. do 17. oktobra. Trening je organizovan u skladu sa svim Mercedes-Benz standardima u saradnji sa Driver Training odeljenjem Mercedes-Benz fabrike u Vertu (Wörth), u okviru "Eastern European Tour" obuke.
Pre nekoliko meseci smo na sajmu salonu automobila u Seulu videli koncept nove velike Kie VG, a sada je pred nama prva fotografija, koja nam prikazuje izgled serijskog petometarskog automobila, koji će nositi ime Cadenza. Naš prvi utisak je da će nova Kia više odgovarati ukusu evropskih kupaca...
Iz korporacije Kia Motors javili su da je njihova ukupna prodaja putničkih vozila u celom svetu u septembru iznosila 155.223 vozila, što je u odnosu na septembar prošle godine čak 40-odstotno povećanje...
Ferrari 458 Italia je, za razliku od svog prethodnika (F430), model sa potpuno novom konstrukcijom. Korišćenje iskustva iz automobilskih takmičenja nije samo marketinški trik: Ferrari nam donosi nove tehnologije, koje imaju ogroman uticaj na upravljivost, vozni potencijal i osećaj u vožnji...
Novi Subaru coupe biće plod zajedničke saradnje sa Toyotom. Na zajedničkoj platformi, koja je predstavljena na modelu Toyota FT-86, Subaru će predstaviti atraktivan kupe model. Nova skica prikazuje nam kako bi novi 2+2 sportski kupe model mogao izgledati, i to u verziji STi...
Najnovije istraživanje pokazalo je da se sve veći broj evropskih kupaca automobila stidi numeričkih oznaka na vozilu. Audi je istakao da je čak četvrtina kupaca izabrala mogućnost da njihov novi automobil nema oznaku motorizacije. Poseban rast broja "stidljivih" kupaca beleži Mercedes-Benz i BMW...