AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Daimler Eastern European Tour u Krnješevcima

Daimler Eastern European Tour u Krnješevcima

Kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je organizovala obuku za vozače teretnog programa u Centru komercijalnih vozila od 14. do 17. oktobra. Trening je organizovan u skladu sa svim Mercedes-Benz standardima u saradnji sa Driver Training odeljenjem Mercedes-Benz fabrike u Vertu (Wörth), u okviru "Eastern European Tour" obuke.

Prva ovakva obuka je organizovana 2008. godine, a zbog velikog interesovanja ona će postati redovni događaj svake godine. Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je i prethodne i ove godine učestvovao u ovoj međunarodnoj akciji. U 2009. godini na obukama u Estoniji, Litvaniji, Letoniji, Slovačkoj, Mađarskoj, Rumuniji, Bugarskoj i Srbiji učestvovalo je oko 400 vozača i 100 menadžera transporta. Tokom 4 dana, obuci u Krnjesevcima je prisustvovalo 35 vozača i 15 menadžera transporta iz 15 vodećih srpskih transportnih preduzeća.

Daimler Eastern European Tour u Krnješevcima

Praktični deo obuke je izveden na 2 tegljača Mercedes-Benz Actros sa Megaspace kabinama, posebno pripremljenim za održavanje obuke. Pored dodatnih sedišta u kabinama, vozila su opremljena i uređajima za precizno merenje potrošnje goriva. Pored praktičnog, održan je i teorijski deo obuke.

Daimler Eastern European Tour u Krnješevcima

Zadatak obuke je bio da se vozači upoznaju sa ekonomičnim stilom vožnje i tehničkim karakteristikama vozila. Prikazani ekonomični stil vožnje omogućava velike uštede goriva i smanjenje troškova održavanja vozila, uz povećanje efikasnosti transporta, što dokazuju i ostvareni rezultati. Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora redovno organizuje obuke za sve kupce teretnih vozila koje služe da se vozači upoznaju sa rukovanjem, kao i ekonomičnim načinom vožnje. Cilj kompanije je da kupcima pored najkvalitetnijih vozila pruzi i najkvalitetniju podršku, što dokazuje i održavanje ove obuke. Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora PR

Prodaja automobila u Evropi ( januar - septembar 2009 )

Prodaja automobila u Evropi ( januar - septembar 2009 )

Kompanija Volkswagen zadržala je prvo mesto u prodaji automobila u Evropi, kako na mesečnom, tako i na godišnjem nivou. Samo u septembru mesecu, Volkswagen je u Evropi prodao 155 770 automobila, što u poređenju sa istim mesecom prošle godine, predstavlja povećanje od 16,3%...
Video: Jaguar XJ

Video: Jaguar XJ

Britanska kompanija Jaguar, ove godine na tržište uvodi novu generaciju svog najvećeg modela XJ. Sedan dužine 5,1 metar ima novi dizajn, u stilu modela XK i XF i može se pohvaliti neobičnim detaljima, koji ga distanciraju od dosadašnje produkcije Jaguara, ali i od konkurencije...
Kia Cadenza - prve fotografije serijske verzije

Kia Cadenza - prve fotografije serijske verzije

Pre nekoliko meseci smo na sajmu salonu automobila u Seulu videli koncept nove velike Kie VG, a sada je pred nama prva fotografija, koja nam prikazuje izgled serijskog petometarskog automobila, koji će nositi ime Cadenza. Naš prvi utisak je da će nova Kia više odgovarati ukusu evropskih kupaca...
Kia u septembru 40% bolje nego u 2008. godini

Kia u septembru 40% bolje nego u 2008. godini

Iz korporacije Kia Motors javili su da je njihova ukupna prodaja putničkih vozila u celom svetu u septembru iznosila 155.223 vozila, što je u odnosu na septembar prošle godine čak 40-odstotno povećanje...
Video: Ferrari 458 Italia

Video: Ferrari 458 Italia

Ferrari 458 Italia je, za razliku od svog prethodnika (F430), model sa potpuno novom konstrukcijom. Korišćenje iskustva iz automobilskih takmičenja nije samo marketinški trik: Ferrari nam donosi nove tehnologije, koje imaju ogroman uticaj na upravljivost, vozni potencijal i osećaj u vožnji...
Subaru coupe 2+2 - nove skice

Subaru coupe 2+2 - nove skice

Novi Subaru coupe biće plod zajedničke saradnje sa Toyotom. Na zajedničkoj platformi, koja je predstavljena na modelu Toyota FT-86, Subaru će predstaviti atraktivan kupe model. Nova skica prikazuje nam kako bi novi 2+2 sportski kupe model mogao izgledati, i to u verziji STi...
Evropski kupci se stide oznaka na automobilu

Evropski kupci se stide oznaka na automobilu

Najnovije istraživanje pokazalo je da se sve veći broj evropskih kupaca automobila stidi numeričkih oznaka na vozilu. Audi je istakao da je čak četvrtina kupaca izabrala mogućnost da njihov novi automobil nema oznaku motorizacije. Poseban rast broja "stidljivih" kupaca beleži Mercedes-Benz i BMW...
Sebastien Ogier - Rally Sardinia 2025
Slika nedelje