Najnovije vesti iz auto industrije
Hyundai Auto - Za bezbednost u saobraćaju dece Čačka
Objavljeno: 02.11.2009.
U subotu 24.10. u Čačku održana je četvrta manifestacija pod nazivom ’’Znanjem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’ koju organizuje Hyundai Auto Beograd, predstavnik dilerske mreže Hyundai brenda iz Čačka ’’PCM’’d.o.o. u saradnji sa Narodnom kancelarijom predsednika republike...
U akciji posvećenoj bezbednosti dece u saobraćaju u Čačku je učestvovalo 150 dece iz osnovnih škola ’’Dragiša Mišović’ i ’’Tanasko Rajić’’ koja su se takmičila u kvizu znanja, likovnom konkursu i kreativnoj radionici ’’Deca na raskrsnici’’. Deca prvog i drugog razreda su se takmičila u crtanju na temu bezbednosti u saobraćaju a deca trećeg i četvrtog razreda su pokazala izvanredno znanje na testovima poznavanja saobraćajnih propisa i tokom rada u kreativnim radionicama.

Program je vodio naš poznati glumac Neša Nenadović, pevačica Aleksandra Perović i novinarski žiri ocenjivali su decu u sve tri discipline a predsednik komisije je bio gospodin Cile Marinković, poznati slikar. Školama i najuspešnijim učenicima u svim oblastima takmičenja, dodeljeni su edukativni kompleti, knjige na temu bezbednosti, saobraćajni znaci i raskrsnice koji će im poslužiti da prošire svoje znanje. Hyundai Auto Beograd brine i o bezbednosti najmlađih, zato je u dečijem vrtiću ’’Zora’’ na Zvezdari 15.oktobra održana još jedna manifestacija posvećena bezbednosti dece u saobraćaju. U akciji je učestvovalo oko 100 dece iz ove ustanove koja su uz pomoć animatora kroz igru stekla prva znanja o saobraćaju. Ispred policije Opštine Zvezdara kratku obuku je održava pripadnica saobraćajne policije koja je na licu mesta objasnila osnovna pravila ponašanja u saobraćaju koja su bitna za decu ovog uzrasta. Nakon igre, crtanja i gledanja filma o ponašanju u saobraćaju mališanima su, kao i njihovom vrtiću, dodeljene edukativne nagrade.

Hyundai Auto Beograd je u septembru 2008. pokrenuo dugoročnu akciju posvećenu povećanju bezbednosti dece u saobraćaju kroz obuku školske dece na saobraćajnom poligonu i konkurse za najbolji crtež na temu bezbednosti. Planirane su slične aktivnosti i za narednu godinu jer je briga o bezbednosti dece u saobraćaju je dugoročno opredeljenje Hyundai Auto Beograda.
Hyundai Auto Beograd PR
Nacionalna turistička organizacija Crne Gore, koju je predstavljala Maja Liješević, pomoćnik direktora, učestvovala je na okruglom stolu koji je u okviru „7.Tour Ex Yu Berze“ u Laškom-Slovenija organizovala Turistička organizacija Slovenije, na temu „Sa zajedničkom turističkom ponudom na evropskom i globalnom turističkom tržištu“...
Ford Motor Company zabeležio je u trećem kvartalu tekuće godine čist profit od 997 miliona dolara, što je ogroman napredak u odnosu na prošlogodišnji gubitak u istom periodu, od 161 milion dolara. Pozitivni poslovni rezultati ostvareni su zahvaljujući smanjenju troškova, rastu udela na domaćem tržištu i državnom programu "Keš za krntije"...
Ugljenična vlakna se najviše koriste u proizvodnji elkskluzivnih supersportkih automobila, gde je potrebna maksimalna krutost i čvrstina, a što manja masa. Ali, veliki problem je cena. Kod serijskih automobila, koji se proizvode na stotine hiljada primeraka, njihova upotreba je minimalna. Ali, i to će se promeniti...
Specijalizovani žiri izbora "Car of the Year 2010" juče je objavio sedam finalista. Proces izbora evropskog automobila godine ulazi u sledeću fazu, a pred nama su imena sedam modela, koji ulaze u finalni krug takmičenja: Citroën C3 Picasso, Mercedes-Benz E, Opel Astra, Peugeot 3008, Škoda Yeti, Toyota iQ i Volkswagen Polo.
Prvi "moderni" kompaktni hatchback automobil, Volkswagen Golf prve generacije, posle 35 godina proizvodnje, odlazi u zasluženu penziju. Proizvodnja njegove poslednje evolucije CitiGolf, trebala je u Južnoafričkoj republici završiti sledeće godine, ali je njegova "karijera" skraćena za nekoliko meseci...
Tačno godinu dana od početka prodaje, Ford je u oktobru isporučio 500.000-tu Fiestu nove, šeste generacije. Ubrzo po dolasku u evropske prodajne salone, nova Fiesta je stekla izuzetnu popularnost, pa je nekoliko meseci bila najtraženiji automobil u Evropi...
Oktobar je kompaniji Mazda Srbija i Crna Gora doneo izuzetno dobre rezultate: Mazda2 je apsolutni pobednik sa 35 prodatih jedinica. Ovaj model je postigao izuzetan porast prodaje u odnosu na isti period prošle godine: čak 205%...
Poznato je da više od polovine korisnika računara, svoj desktop uređuje prema sopstvenom ukusu. Kompanije Infiniti, Porsche i Ferrari, u saradnji sa kompanijom Microsoft, pripremile su nekoliko originalnih i zanimljivih tema za Vaš desktop, koji se mogu instalirati u novom operativnom sistemu Windows 7...
Fiat je svoj crossover model imena Sedici počastio sa lakim faceliftom. Uporedo sa zanimljivim dizajnerskim izmenama, Sedici se može pohvaliti i sa dva nova motora: benzinski 1.6, snage 120 KS i novi turbodizel 2.0 JTD, snage 135 KS...