AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Ford otpočinje s novom kampanjom tokom finala UEFA Lige šampiona

Ford otpočinje s novom kampanjom tokom finala UEFA Lige šampiona

Ford Evropa će iskoristiti izuzetno popularnu fudbalsku utakmicu UEFA Lige šampiona 2013 u subotu (25. maja) da pokrene novu brend kampanju koja ističe izuzetne i iznenađujuće tehnologije dostupne u porodici Fordovih vozila...

Ford otpočinje s novom kampanjom tokom finala UEFA Lige šampiona

Zabavna, široka brend kampanja, koja razbija „oštrinu“ konvencionalnih auto oglasa koji ističu pojedine modele i niže cene, donosi životno obećanje Forda "Idemo dalje" za 90.000 vatrenih navijača na stadionu Vembli u Londonu, uz očekivanje da će je videti TV auditorijum od 150 miliona ljudi širom Evrope.

Ford će ponuditi izbor TV spotova od 15, 20 i 30 sekundi u celoj Evropi u pauzi na poluvremenu finalne utakmice između FK Bajern Minhen i Borusija Dortmund. Spotovi, kao i oglasne poruke na obodnim tablama na stadionu će uputiti gledaoce da posetite poseban novi sajt na www.ford.com koji obuhvata niz zabavnih video snimaka i informacija o Ford tehnologijama.

Tri potpuno nova spota o opremi - Ford SYNC sa funkcijom pozivanja hitne pomoći, Ford EcoBoost 1,0-litarska tehnologija i kameri za nadgledanje prostora iza vozila - objavljeni su danas na www.ford.com.

"UEFA Liga šampiona ima veću TV publiku čak i od Super Bowl", kaže Roelant de Waard, potpredsednik za marketing, prodaju i servis u Ford Evropa. "To je savršena prilika da se predstavi čuveni plavi oval (Blue Oval) milionima evropskih kupaca kao brend koji nudi sjajne automobile sa izuzetnim tehnologijama koje život čine malo lakšim, sigurnijim i zabavnijim."

Ford otpočinje s novom kampanjom tokom finala UEFA Lige šampiona

Posetioci Internet stranice www.ford.com preko računara, smart telefona ili tableta će doživeti novi izgled početne stranice, „skrolovanjem“ kroz listing Fordovih pametnih, sigurnih i zelenih tehnologija. Izborom opreme, saznaće više o prednostima te tehnologije kroz specijalno kreiran video. To će biti osnova za Fordove TV spotove koji će se širom Evrope prikazivati tokom komercijalne pauze na poluvremenu UEFA Lige šampiona. U isto vreme, Ford će širom Evrope pokrenuti novu oglasnu kampanju u štampanim medijima i na otvorenom prostoru.

"Tu je značajan fokus na digitalnom i socijalnom sa novom kampanjom - na dve iskustvene mreže očekujemo da potrošači tokom finala Lige šampiona imaju širu konverzaciju u društvenim medijima, na kojima sugerišemo ljudima da iznesu svoje ideje za maštovite tehnologije u budućim vozilima", kaže de Waard.

Grand Motors

Japan na Rajni

Japan na Rajni

Dizeldorf, grad u zapadnoj Nemačkoj, dom je jedne od najvećih japanskih zajednica u Evropi. U vožnji novim modelom Mazda CX-80, Mazda Stories otkriva čari mesta koje je danas poznato kao „Mali Tokio na Rajni"...

Kia EV3 je Svetski auto godine 2025.

Kia EV3 je Svetski auto godine 2025.

Kia EV3 proglašen je ukupnim pobednikom na izboru World Car Awards 2025. Na svečanoj dodeli nagrada World Car Awards, koja se održala u sklopu Međunarodnog sajma automobila u Njujorku, Kia EV3 osvojio je prestižnu titulu Svetskog automobila godine 2025...

123456. . .1622
BMW M5 Touring 2025
Slika nedelje